Miten helkutin pitkään tuo äitiyspakkaus on ollu kierrossa??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja +
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

+

Vieras
Minä en oo tällä palstalla käyny miesmuistiin ja muistan täällä katsoneeni, että onpas aika pula-ajan henkinen talvihaalari, hyi. (Se harmaa.) Nyt kun sitten itse olen onnellisesti ensimmäistä kertaa raskautuneena (saa onnitella :) ), niin mielenkiinnosta katsastin, jotta mimmonen on se äitiyspakkaus, joka meille tulisi. Ilolla (ei ehkä kuitenkaan) sain lukea, että seuraava äippäpakkaus julkaistaan syksyllä ja tulee tarjolle, kun edelliset on loppu. Eli todennäköisesti lapseni, jonka laskettu on helmikuun alussa, saa ristikseen juurikin tuon pula-ajan haalarin. Ei tämä iso asia ole. Ihan nättejä on nuo muut pakkauksen jutut.

Mutta mitä mieltä olette, pitäisikö äitiyspakkauksen vaihtua tiuhempaan? Eikö tässä ole jo riski, että lähekkäin syntyvät sisarukset saavat saman pakkauksen?

Minä en oo tällä palstalla käyny miesmuistiin ja muistan täällä katsoneeni, että onpas aika pula-ajan henkinen talvihaalari, hyi. (Se harmaa.) Nyt kun sitten itse olen onnellisesti ensimmäistä kertaa raskautuneena (saa onnitella :) ), niin mielenkiinnosta katsastin, jotta mimmonen on se äitiyspakkaus, joka meille tulisi. Ilolla (ei ehkä kuitenkaan) sain lukea, että seuraava äippäpakkaus julkaistaan syksyllä ja tulee tarjolle, kun edelliset on loppu. Eli todennäköisesti lapseni, jonka laskettu on helmikuun alussa, saa ristikseen juurikin tuon pula-ajan haalarin. Ei tämä iso asia ole. Ihan nättejä on nuo muut pakkauksen jutut.

Mutta mitä mieltä olette, pitäisikö äitiyspakkauksen vaihtua tiuhempaan? Eikö tässä ole jo riski, että lähekkäin syntyvät sisarukset saavat saman pakkauksen?

No tokihan siinä on se riski. En tiedä kyllä mitä kamalaa siinä on. Meidän maaliskuussa 06 ja huhtikuussa 07 syntyneet lapset olisivat saaneet saman äitiyspakkauksen. Meilläkin haalari oli sellainen, että eipä tullut käytettyä.

No ite en ainakaa pienellä ikäerolla oleville edes ota 2 äp:ta koska ne ekan tavarat on vielä tallessa vaan mielummin otan rahana ja ostan vaikka vaunut tms.

Ja niin kauan kun tuon saa ilmatteeks, en koe mitään tarvetta alkaa sitä niin rajusti arvostelemaan, niitä kamppeita voi jokainen käydä kaupasta ostaa mielensä mukaan niin ei tartte niitä kamalia pula-ajan vaatteita lapselleen pukea..

No ite en ainakaa pienellä ikäerolla oleville edes ota 2 äp:ta koska ne ekan tavarat on vielä tallessa vaan mielummin otan rahana ja ostan vaikka vaunut tms.

Ja niin kauan kun tuon saa ilmatteeks, en koe mitään tarvetta alkaa sitä niin rajusti arvostelemaan, niitä kamppeita voi jokainen käydä kaupasta ostaa mielensä mukaan niin ei tartte niitä kamalia pula-ajan vaatteita lapselleen pukea..

Veit sanat suustani!

Itse en ainakaan ottanut pakkausta kuin ekalle lapselle. Kaksi vuotta nuoremmasta sisaruksesta otin rahan, kun ne edellisen pakkauksen vaatteet kelpasivat oikein hyvin myös seuraavalle tulokkaalle.

No eikös tarkoitus ole saada lapselle tarvittavaa vaatetta ja kampetta, ei suinkaan mahdollisimman trendikästä eri sisaruksille? sit rahana vaan ja ostat mieluiset kaupasta.

Sain tuon paketin eikä tuossa haalarissa mitään vikaa ole. Ja trust me, olen muodin orja. Äitiyspakkaus on kuitenkin eri tarkoitusta varten.

Mä en oikein tykkää siitä, kun arvostellaan äitiyspakkauksen tuotteita. Se on sellainen etuus, jota ei käsittääkseni saa missään muualla maailmassa. Mikäli vaatteet ei miellytä, ota pakkaus rahana, mutta lopeta tollanen ärsyttävä kitinä siitä, että sun mielestä ne talvihaalarit on väärän näköset. Ne on varmaan monelle perheelle tarpeelliset ja menee täysin tarpeeseen. Eikä sekään ole kivaa, että ylimieliset ajattelemattomat ihmiset käy täällä kitisemässä ja valittamassa, kuinka rumia vaatteita on ja joita ei pukisi lapselleen päälle, kun on kuitenkin niitäkin perheitä, jossa ei paljoa ole varaa valita. Joskus vois vaan pitää päänsä kiinni, kun ei ole mitään fiksua sanottavaa ja opetella olemaan kiitollinen, kun saa jotain ylimääräistä ihan ilmaiseksi ns. hyväntahdon lahjaksi.

Mä en ymmärrä miten kiittämättömät ämmät kehtaa aina valittaa...
Siinä on laadukkaita, kivannäköisiä ja ilmaisia vaatteita!

Mun mielestä saisi jäädä vaikka pakkaus/rahallinen korvaus muutamaksi vuodeksi tauolle kun ei pissaliisat osaa mitään enää arvostaa.

Minusta on ihan sama, pysyykö kamat vakioina vai vaihteleeko ne tiuhaan.
2krt. olen pakkauksen ottanut ja kummatkin olivat aivan ihania (siis ne kyseiset toppahaalarit) Esikoiselle sain -03 pakkauksen ja nuoremmalle -07/-08 pakkauksen.
Nuoremman pakkauksen kestovaippaa kiittelin erityisesti.

Mä en ymmärrä tätä palstaa. Mistä ihmeestä te luette että minä olen joku ökyrikas, kiittämätön trendsetteri, jolle ei kelpaa mikään? Ihme hyökkäys tulee heti, kun koittaa keskustella ihan normaalista asiasta. Ettekö te sanoisi jollekin, että "Tämä on kyllä vähän ruma, mutta olkoot" tms? Jos se vaan on ilmainen, niin siitä on pidettävä? Kyllä minulle kelpaa hyvinkin tuo äitiyspakkaus ja otan sen kiitollisena vastaan, mutta ei se minua saa pitämään tuota haalaria yhtään sen kauniimpana.

Mä en ymmärrä tätä palstaa. Mistä ihmeestä te luette että minä olen joku ökyrikas, kiittämätön trendsetteri, jolle ei kelpaa mikään? Ihme hyökkäys tulee heti, kun koittaa keskustella ihan normaalista asiasta. Ettekö te sanoisi jollekin, että "Tämä on kyllä vähän ruma, mutta olkoot" tms? Jos se vaan on ilmainen, niin siitä on pidettävä? Kyllä minulle kelpaa hyvinkin tuo äitiyspakkaus ja otan sen kiitollisena vastaan, mutta ei se minua saa pitämään tuota haalaria yhtään sen kauniimpana.

jep, se on ilmainen niin ei paljon tule myötätuntoa tälläisille "miten helkutin pitkään toikin paska on ollut jaossa"-aloituksille. Ole ilman sitten jos ei kelpaa.

Minusta kaikki pakkaukset ovat olleet kivoja ja siistejä, olisin voinut ottaa niistä jokaisen. Uskon että seuraavakin pakkaus on yhtä kiva kuin edeltäjänsä. Syy miksi haluaisin uudemman pakkauksen on että siihen on tulossa se hieno uusi laatikko mitä voisi säilyttää jopa ihan esillä. :)

Ei se itse asia vaan se miten sen muotoilee...

Sun aloituksesta tulee hieman ylimielinen "ihan paskaa, haluan parempaa" kuva.

Ehkäpä vertaus pula-aikaan ei ole oikea tässä kohtaa, joo, ei ne kaikki vaatteet silmiä hivele mutta kiitollisena otan ne tarvittaessa vastaan.

• Tykkää
Reactions: emmy83 ja Adii

Yhteistyössä