Voin kertoa, että ne eläimille tarkotetut biotiinipillerit ei kamalan paljoa lisää karvankasvua. Eikä maistu kauheen hyvältä.Syo jotain karvankasvatuspillereita
Nämä on ihan numero yksi...mulla löytyy iso valikoima kaapista, osa mun äitini vanhoja.Vaikkapa minun eilinen kirppislöytöni, (1e) jonkun itsetekemä ja kirjailema, vanha paita. Huono kuva tosin, ja paita tuossa pesun jäljiltä ryppyisenä ja kosteana vielä. Tuohon sitten vaikka löysät pellavahousut ja nyöristä tehty vyö. Hiuksiin kaksi lettiä tai huivi, ja pitkä kaulakoru tai useampi(itse meinaan tuon kanssa laittaa puiset mustat helmet, joissa osa helmistä on kukan mallisia). Itse käytän ko. tyyliä välillä.
No mä en ainakaan halveksi ketään joskin salaa toivon että useampi tajuais tehdä ekovalintoja edes osittain. Vaikkei kokonaan kykenisi ekoelämään niin jos ees jossain asioissa joskus tekis tai jos ees harrastais pahvin- ja metallinkierrätystä tai jotain.Voisiko joku valottaa mihin ekohippiys kiteytyy nykyään? Viimeksi kun kiinnitin huomiota ilmiöön se tuntui olevan ennemminkin egohippiyttä ja muut oli sit halveksittavia taviksia jotka ei siis ollut huolissaan ympäristöstä yhtään.
Arvaas pissinkö hunajaa kun eilen löysin tämän tosta (virolaiselta) lähikirppikseltä eurolla!! Ihan mielettömän laadukasta käsityötä, ja kangas on vahvaa. Uskon että tämä on jostain 70-luvun alkupuolelta.Nämä on ihan numero yksi...mulla löytyy iso valikoima kaapista, osa mun äitini vanhoja.
Sä vaikutat tässä asiassa järkevämmältä kuin miehesi. Musta ei oo kauhean järkevän kuuloista kohottaa verenpainettaan jonkun kartonginpalan vuoksi. Käsi sydämelle: kiroaako siippasi epäekologisia maapallon tuhoajaihmishirviöitä kun siirtelee sitä sonyn 55-tuumaisen plasmatelkkarin kartonkia kädet verillä OIKEAAN astiaan?No mä en ainakaan halveksi ketään joskin salaa toivon että useampi tajuais tehdä ekovalintoja edes osittain. Vaikkei kokonaan kykenisi ekoelämään niin jos ees jossain asioissa joskus tekis tai jos ees harrastais pahvin- ja metallinkierrätystä tai jotain.
Mun mieheni on muuten kans ekohörhö ja sitä ottaa pannuun ihmiset jotka ei osaa kierrättää. Jos se käy roskiskatoksella ja huomaa että kartonkia on laitettu sekajätelootaan niin se vetää herneet nenään ja alkaa itse järkätä niitä tavaroita oikeisiin lootiin.
Mä en nyt oikein päässy sisälle tähän sun kommentin pointtiin. Meillä itellä ei ole plasmatelkkaria, meillä ei itse asiassa ole ollenkaan telkkaria. jos tämä telkkarivertaus nyt meihin jotenkin liittyy.Sä vaikutat tässä asiassa järkevämmältä kuin miehesi. Musta ei oo kauhean järkevän kuuloista kohottaa verenpainettaan jonkun kartonginpalan vuoksi. Käsi sydämelle: kiroaako siippasi epäekologisia maapallon tuhoajaihmishirviöitä kun siirtelee sitä sonyn 55-tuumaisen plasmatelkkarin kartonkia kädet verillä OIKEAAN astiaan?
Koko pointtihan oli se, että sanoit miehes vetävän herneet nenään jos joku ei oo osannut lajitella jätteitä. Siitä tuli vaan sellainen mielikuva miten äijä raahaa hampaat narskuen jotain pakkausta jäteastiasta toiseen hiki valuen ja pyhää vihaa huokuen. Se nyt sattui mielikuvassani olemaan sonyn plasmatv-boksi. Hämmennyksestäsi päätellen tilanne ei ole tämä, onneksi :-DMä en nyt oikein päässy sisälle tähän sun kommentin pointtiin. Meillä itellä ei ole plasmatelkkaria, meillä ei itse asiassa ole ollenkaan telkkaria. jos tämä telkkarivertaus nyt meihin jotenkin liittyy.
Koko pointtihan oli se, että sanoit miehes vetävän herneet nenään jos joku ei oo osannut lajitella jätteitä. Siitä tuli vaan sellainen mielikuva miten äijä raahaa hampaat narskuen jotain pakkausta jäteastiasta toiseen hiki valuen ja pyhää vihaa huokuen. Se nyt sattui mielikuvassani olemaan sonyn plasmatv-boksi. Hämmennyksestäsi päätellen tilanne ei ole tämä, onneksi :-D
Ei puuvillaa. Se ei ole ekologista. :saint:Pellavaa ja puuvillaa, ei kirkkaaks valkastuja tai värjättyjä releitä. Tai noh, jotkut luonnonväritki on aika kirkkaita.
Pellava housut, löysä ja ohut puuvillapaita ja sellanen indiska-huivi päähän. Mun perus arkireleet.
(Mulla on tää sisäinen ristiriita; rockabella vs ekohippihörhö. :xmas: )
Juuri tästä syystä mä ostan paljon kalliita laatuvaatteita. Kun ne pitemmän päälle tulee halvemmaksi jaEi puuvillaa. Se ei ole ekologista. :saint:
Oikeasti: laadukas, kestävä vaate on sieltä ekologisimmasta päästä.
Eihän niitä sitten tarvita niin paljon? :saint:Juuri tästä syystä mä ostan paljon kalliita laatuvaatteita. Kun ne pitemmän päälle tulee halvemmaksi ja
ekologisemmaksi kuin joku halpisrääsy joka sitte laitetaan roskiin muutaman käyttökerran jälkeen.
Njoo, ajattelin lähinnä kestävyyttä. Mä esim teen paljon vaatteita itse puuvillasista lakanoista, jotka mummo teki mutsille, ku mutsi muutti kotoa vuonna 1967.puuvillahan on itse asiassa tosi epäekologista kun se on niin kova vesisyöppö.
Mutta joo, laitan nämäkin vinkit korvan taa
Ei tarvitakaan. Mulla on ittelläni kolmet housut joita käytän. Esim.Eihän niitä sitten tarvita niin paljon? :saint:
Riippuu puuvillasta. Ekologisempaa on käyttää kierrätettyä, ku ostaa uutta. Puhuin siis omasta kokemuksesta.Ei puuvillaa. Se ei ole ekologista. :saint:
Oikeasti: laadukas, kestävä vaate on sieltä ekologisimmasta päästä.
*huokaisee haaveillen*Njoo, ajattelin lähinnä kestävyyttä. Mä esim teen paljon vaatteita itse puuvillasista lakanoista, jotka mummo teki mutsille, ku mutsi muutti kotoa vuonna 1967.
Ja jos osaa itse tuunata, saa vaihtelua.Ei tarvitakaan. Mulla on ittelläni kolmet housut joita käytän. Esim.
Ja niin kauniita kirjailuja? Vastaus: ei riitä hermo, ei taito.*huokaisee haaveillen*
Miksei enää tehdä kunnon lakanakangasta?
Tai koneeseen tuli syöttöhäiriö ja tietokonevirus.Ja niin kauniita kirjailuja? Vastaus: ei riitä hermo, ei taito.