juntisti ja se on ristiriidassa itseni kans koska mä oon ekohippi.Oon ollu jo viimeset 16 vuotta. Nyt ajattelin päivittää pukeutumisenkin niin että en näytä enää perus juntilta vaan ekohipiltä joka olenAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26633240:Miten nyt pukeudut?
Tietynlaisia polittisia näkemyksiä, velttoilua, lapsellista ja laiskaa ajatuksellista toimintaa, teennäisyyttä ja teiniyttä.Kuten mitä?
Minä oon miettinyt samaa jonkun aikaa. En oo mitenkään hc-ekohippi, vaikka haluaisin olla, mutta en kulutusjuhlapäissäni tuhlaile ihan kaikkia rahojani mihinkään kertakäyttöiseenkään. Ostan vaatteet suurimmaksi osaksi kirppiksiltä ja kieltämättä tyyli on sen näköinen, sekalainen. Jotenkin musta tuntuu, että mun pärställe sopii vaan se karjalalippistyyli ja adidakset eikä solmuvärjätyt hamppuvaatteet ja rastat. :snotty:No kun mä oon ekohippi, ollu jo 16vuotta. Oon kasvissyöjä ja suosin ensi tilassa kaikkea kotimaista ja ekologisesti tuotettua. Lähes kaikkea ajattelen siltä kannalta että onko joku ekologista vai ei.
Mutta mun ulkonäkö ei kerro että oon ekohippi vaan se kertoo että oon perus suomalaisjuntti.
ja tämä asia on ruvennu vaivaamaan mua päivä päivältä enemmän.
Kaivuriin kahlittuna...On aika perusjuntti ajatus, että pitää pukeutua jonkun ulkoisten paineiden aiheuttamien odotusten mukaisesti. Ekohipitkin on siis loppupeleissä karjalalippispäisiä lätkäfaneja, mutta eri viitekehyksessä. Mikset voisi olla se uskottava ekohippi, jonka vaatteet ovat siistit ja puheista saa jotain tolkkuakin kun tv-miehet tulee haastattelemaan sua kaivuriin kahlittuna :-D...
Mulla nuo kaksi tyyliä käytössä myös, ja lisäksi kolmas johon "sorrun" välillä laiskuuttani, eli perus-tavis.Pellavaa ja puuvillaa, ei kirkkaaks valkastuja tai värjättyjä releitä. Tai noh, jotkut luonnonväritki on aika kirkkaita.
Pellava housut, löysä ja ohut puuvillapaita ja sellanen indiska-huivi päähän. Mun perus arkireleet.
(Mulla on tää sisäinen ristiriita; rockabella vs ekohippihörhö. :xmas: )
puuvillahan on itse asiassa tosi epäekologista kun se on niin kova vesisyöppö.Pellavaa ja puuvillaa, ei kirkkaaks valkastuja tai värjättyjä releitä. Tai noh, jotkut luonnonväritki on aika kirkkaita.
Pellava housut, löysä ja ohut puuvillapaita ja sellanen indiska-huivi päähän. Mun perus arkireleet.
(Mulla on tää sisäinen ristiriita; rockabella vs ekohippihörhö. :xmas: )