:hug: Tykätään me susta silti. :kiss:Eli tuleeko kaikille mieleen tämä henkilö mun nikistä:
Cool, ehkä vaihdan nikkini.... :O
:hug: Tykätään me susta silti. :kiss:Eli tuleeko kaikille mieleen tämä henkilö mun nikistä:
Älä välitä, mä NÄYTÄN ihan tolta aamulla jos oon illalla syönyt liikaa suolaa...Eli tuleeko kaikille mieleen tämä henkilö mun nikistä:
Ihanaa :kiss::hug: Tykätään me susta silti. :kiss:
Anonyymittärestä tulee mieleen joku oikeista kermaseurapiireistä slummaamaan tullut hienohelma, joka puolinaamio kasvoilla näpsyttelee näppäimiä valkoiset silkkihanskat manikyroiduissa kätösissä.
täälpäi jokkee se on metukka.Pitäisiköhän jo jättää Metis rauhaan? Olen myös kuullut meetwurstia nimitettävän metikseksi. "Laitatko metistä leivän päälle?"
NYT mä vaihdan tän nikkini |OPitäisiköhän jo jättää Metis rauhaan? Olen myös kuullut meetwurstia nimitettävän metikseksi. "Laitatko metistä leivän päälle?"
Oi!Kerpeleestä tulee mieleen sellanen päälle 50 oleva maajussi jolla ei oo paitaa ja kulkee housut henkseleillä kiinni. Ulkonäkö vois vastata tätä http://www.allcelebspics.com/wp-content/gallery/geoffrey-hughes/geoffrey-hughes__1298740444-75404.jpg
Mutta sellanen suomalainen versio. Kiroaa, juo viinaa ja rähisee. Ajelee pappatunturilla ja kiusaa naisia pitkin pitäjää.
Metis on sellainen lyhennelmä siitä. Myös metuksi voidaan sanoa. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.täälpäi jokkee se on metukka.
Jaa meinaat laittaa :kuuma kesäkissa: nimimerkinNYT mä vaihdan tän nikkini |O
ei mene tämä nyt läpi, asut jossain venäjällä, myönnä pois.Metis on sellainen lyhennelmä siitä. Myös metuksi voidaan sanoa. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.
Kannatan tätä kokeilua, mutten ilman todisteita, eli kuvia.Oi!
Pitäisköhän kokeilla tota ilman pelkät henkselit lookkia?
Vois tulla piipaa aika nopeesti kun alkais autot ajaa ojaan tossa meidän talon kohdalla.... "Emmämitään tehnyt... kaksplussalla ne sano et..." ja kytät "joo, tääl ois taas yks kuuskuusysiseiska, ottakaa tietokone takavarikkoon ja katsokaa ettei asuntoon jää mitäään nettiyhteyttä".
Päijät-Hämeessä. Hitaat hämäläiset ei jaksa käyttää täyspitkiä lempinimiäkään.:xmas:ei mene tämä nyt läpi, asut jossain venäjällä, myönnä pois.
Minäpäs tulen korjaamaan väärinkäsityksen Aries todellakin PUHUU JA PUSSAA :heart:Aries 78 : Tatuoitu äijänköriläs. Ei puhu eikä pussaa.
versatile : Todellinen tee-se-itse-nainen. Sisustaa ja tekee pienehköjä rakennushankkeita itse. Isompiin patistaa miehensa auttamaan.
Fine van Brooklyn med pieno : Sivistynyt. Kuuntelee klassista musiikkia ja nautistekelee päivittäin kalliita viinejä niille tarkoitetuista laseista.
Lunatic : Höpelö, hyväntahtoinen hullu. Ennustaa Tarot-korteista.
Se voi ollaJaa meinaat laittaa :kuuma kesäkissa: nimimerkin
Meidän 3 vee on ristinyt metukan uusiksi, se on Ihhahaa.täälpäi jokkee se on metukka.
hahahahaAlkuperäinen kirjoittaja Anonyymitär;26621638:Meidän 3 vee on ristinyt metukan uusiksi, se on Ihhahaa.