Ä
"äiti"
Vieras
Me meinattiin varata 2 hyttiä Tukholman risteilylle, niin että mies menee toiseen 3 lapsen kanssa ja mä menen toiseen hyttiin 4 lapsen kanssa. Meillä on siis 7 lasta, jotka lähtisi risteilylle meidän aikuisten kanssa. Mutta matkaa varatessa matkatoimistossa virkailija sanoi, että "lasten kavereita saa olla matkassa vain 3 kappaletta ja he tarvitsevat lupalaput vanhemmilta". Mä sanoin vaan, että kyllä kaikki on ihan omia, niin virkailija ei uskonut. "No mutta näillä lapsillanne on eri sukunimet, niin kyllä tämä siltä näyttää meidän mielestämme, että he ovat lastenne kavereita." Milläs todistat, että omia ovat kaikki? Minun tyttönimelläni on yksi (esikoiseni, 14v), ekan ex-mieheni nimellä yksi (toinen lapseni, 12v), toisen ex-mieheni nimellä kaksi (kaksoset/keskimmäiset lapseni, 10v) ja nykyisen miehen sukunimellä kolme (yksi lapsi, 12v, hänen entisestä liitostaan ja 2 meidän yhteistä lasta, 5v ja 2v) eli lapset ovat kaikkiaan neljällä eri sukunimellä. Onkohan kellekään muulle käynyt vastaavalla tavalla? Miten olette todistaneet lasten olevan omia? Vai tarviiko sitä todistaa?