jep.... putka kutsui

[QUOTE="vieras";26555952]Juu juu, eihän se toki sun vika ollut. Provosoitiin ja kaikkea. Minkäs sitä itse omalle käytökselleen mahtaa? Eiku...[/QUOTE]

kukaa sano, että ei ollut mun vika. Mut joskus kannattaisi oikeesti kuunnella, jos toinen pyytää olemaan hiljaa ja lopettamaan vittuilun. Vois olla fiksua. Mie sinne itteni hoidin kumminki. Ja tekevälle sattuu

Blue
Ei liity todellakaan. Mut kuten kirjoitin. Kilttinä oleminen vaatii veronsa ja sillon läikkyy yli, ku ei mahu enään kakkaa. Mut se tuli ja meni. Sellasta sattuu. Ja joku kysy, että kuka selvinpäin riehuu ittensä putkaan. Näemmä minä. nyt odellaan taas kymmen vuotta, että olis seuraava kerta.
Kyllä meillä muillakin läikkyy yli, joskus hyvinkin usein. Silloin puretaan se niin ettei jouduta putkaan.

Mun mies saattaisi olla potentiaalinen vihanhallintaongelmainen jos ei olisi jo nuorena oppinut keinoja purkaa se paine (on joskus kuvaillut että silmissä vain mustenee ja ei enää kuulekaan mitään). Sillä on nyrkkeilysäkki autotallissa ja juoksukengät aina valmiina. ;) Koitapa sinäkin keksiä joku tapa.

Ei liity todellakaan. Mut kuten kirjoitin. Kilttinä oleminen vaatii veronsa ja sillon läikkyy yli, ku ei mahu enään kakkaa. Mut se tuli ja meni. Sellasta sattuu. Ja joku kysy, että kuka selvinpäin riehuu ittensä putkaan. Näemmä minä. nyt odellaan taas kymmen vuotta, että olis seuraava kerta.
Vaikka se on niin klisee, niin toivotan tsemppiä siulle..:heart:

kerro nyt
[QUOTE="vieras";26556152]no eikö tää oo aika selvä keissi? Pahoinpiteli tai ainakin uhkasi pahoinpidellä sen exänsä...[/QUOTE]

Ai jaa,no voi vitura. En ole perehtynyt ap:n elämään.

"Vieras"
Ihan hirveää. Ei sadankaan vuoden kiltteys oikeuta mihinkään riehumiseen. Saatikka että hakkaa jonkun! Varmaan ainakin exvaimolle on selvää, ettei tota kannata takasin ottaa. Eikä varmaan oo kovin hyvä menekki palstamammojenkaan keskuudessa. Se on aina hyvä kertoa netissä oikeen kuvan kera, millainen todellisuudessa onkaan...

"vieras"
Kyllä meillä muillakin läikkyy yli, joskus hyvinkin usein. Silloin puretaan se niin ettei jouduta putkaan.

Mun mies saattaisi olla potentiaalinen vihanhallintaongelmainen jos ei olisi jo nuorena oppinut keinoja purkaa se paine (on joskus kuvaillut että silmissä vain mustenee ja ei enää kuulekaan mitään). Sillä on nyrkkeilysäkki autotallissa ja juoksukengät aina valmiina. ;) Koitapa sinäkin keksiä joku tapa.
Ja sä olet provosointiongelmainen: hakeudu hoitoon.

No, riehuminen nyt ei todellakaan oo ok, mut kyllä mä tavallaan ymmärrän jos keittää yli. Me naiset osataan monesti olla oikeesti tosi vittumaisia ja nalkuttavia provosoijia. Mä kunnioitan suuresti esim. mun äitiä joka väkivaltaisesta suhteesta irti päästyään kertoi mulle ihan suoraan, et vikaa oli kyllä molemmissa, tuli sitä itselläänkin toisinaan provosoitua toista ihan turhaan. Aina se nainen ei tosiaan mikään marttyyri oo.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26556425]Sanoko se jossain että vaimo oli uhri?[/QUOTE]

Tai, että ylipäänsä kävi jonkun päälle? :D Jos se on vaan pistänyt jotakin materiaa palasiksi??

"vieras"
[QUOTE="Vieras";26556305]Eikä varmaan oo kovin hyvä menekki palstamammojenkaan keskuudessa.[/QUOTE]

Häh, sehän kertoi sen täällä koska mammat kostuu pahoista pojista.

"vieras"
[QUOTE="vieras";26556572]Tai, että ylipäänsä kävi jonkun päälle? :D Jos se on vaan pistänyt jotakin materiaa palasiksi??[/QUOTE]

siitä, että raivospäissään pistää materiaa palasiksi siinä määrin että joutuu putkaan, ei ole enää pitkä matka siihen että seuraavaksi pätkii vaimoa.

Yhteistyössä