G: uskotko yliluonnolliseen, onko omia kokemuksia?

entisessä kodissani kuului usein ääntä, kuin lusikkaa kilkutettaisiin kuppiin tiskialtaassa.
esikoiseni Pyry, joka oli tuolloin vasta vauva katseli myös jotain mitä en nähnyt ja naureskeli. lisäksi eräs ystäväni näki korteista että sairastun, en vakavasti mutta sairastun kuitenkin. muutama päivä meni ja flunssa päällä...
:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Lex
Näin joskus omituista unta (olin noin 13 vuotias) ja viime kesänä törmäsin uneeni...tunne oli aivan hirvittävä. En sitten tiedä onko siinä jotain yliluonnollista vai mitä se sitten oli...
Mulle myös monesti käy noin, useimmiten valveunessa näen tilanteen jonka tiedän vielä jonain päivänä osuvan kohdalle.
Tähän mennessä nämä kohtaamiset ovat olleet täysin merkityksettömiä, toivottavasti jonain päivänä alan ymmärtää paremmin =)
 
Mulle myös monesti käy noin, useimmiten valveunessa näen tilanteen jonka tiedän vielä jonain päivänä osuvan kohdalle.
Tähän mennessä nämä kohtaamiset ovat olleet täysin merkityksettömiä, toivottavasti jonain päivänä alan ymmärtää paremmin =)
En minäkään ymmärtänyt koko unta silloin (kirjoitan unet ylös) mutta kun se oikeasti tuli vastaan...toisessa maassa, erittäin erikoisessa tilanteessa...huh, karvat nousivat pystyyn. Oikeastaan tiesin heti kun käännyin sen oven eteen ja nousin raput ylös, että siellä on jotain minkä tiesin olleen olemassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
Mulle myös monesti käy noin, useimmiten valveunessa näen tilanteen jonka tiedän vielä jonain päivänä osuvan kohdalle.
Tähän mennessä nämä kohtaamiset ovat olleet täysin merkityksettömiä, toivottavasti jonain päivänä alan ymmärtää paremmin =)
Sama, nykyään jo osaan erottaakin ne "enneunet" muista unista, ja joskus kerron niistä puolisolleni, joka sitten on ihan hoomoilasena kun se juttu tapahtuu :)
Ihan merkityksettömiä juttuja ne kyllä on olleet.
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26553701:
Sama, nykyään jo osaan erottaakin ne "enneunet" muista unista, ja joskus kerron niistä puolisolleni, joka sitten on ihan hoomoilasena kun se juttu tapahtuu :)
Ihan merkityksettömiä juttuja ne kyllä on olleet.
Kyllä, sen tietää heti että jaaha, tällainen tuli tällä kertaa.

Saattaa mennä vuosia ennenkuin asia tulee vastaan, ja aina ihan yhtä tyhjän kanssa... Ihan tavallinen kohtaaminen tai keskustelu arkipäiväisessä asiassa, tai jokin esine tms. jossain tietyssä paikassa.
 
Rähinä-Reetta
Mulle on tapahtunut erittäin konkrettisia ja erittäin merkityksellisiä juttuja vaan sen vuoksi että olen, sanottaisiinko vaikka "virittäytynyt tietylle taajuudelle". Samoin miehelle.
 
"vieras"
No nuita enneunia näen melko useasti, dejavu tunteet on tuttuja. Aistin paljo asioita. Kuulen välillä ääniä, tunnen että jokin katsoo, tunnen kuin jokin koskee, saatan aistia ja tavallaan nähdä henkiä, vähän vaikea selittää. Aistin joistain tapahtumapaikoilta asioita. ym
 
Kyllä uskon, no jaa outoa on tapahtunu, mutta selitys voi olla luonnollinenkin.
On miulla olluna deja vu- kokemuksia, etiäisiä ainakin.
Jostain syystä painava kattolamppu on lähteny pyörimään hurjaa vauhtia, outoa, mutta ehkä tuohon
on luonnollinen selitys.
Kuulin kerran yksiössä yöllä, kun kahvikupissa oleva lusikka kilisi ja vettä valui tiskialtaaseen.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on ollut usein noita deja vu ilmiöitä. Oon nähnyt unessa jonkun keskustelun tietyn henkilön kanssa ja kun keskustelu käydään myöhemmin tosielämässä niin tiedän jo kuinka se tulee menemään. Esim kerran näin unta että puhuin hellan ääressä puhelimessa henkilön x kanssa ja pari kuukautta myöhemmin tämä henkilö soitti juuri kun olin tekemässä ruokaa ja keskustelu meni juuri niin kuin unessa.
 
Jostain syystä näin mummista unta ennenkuin isäni sairastui vakavasti, yleensä en mummista
ole enää nähnyt vuosiin unta, ehkä vain outo sattuma.
 
Keittiönoita
Mulle nk yliluonnollinen on luonnollista. Uskon asioihin, joita ei ole voitu tieteellisesti todistaa. Kuten esim siihen, että tiettyjen elintarvikkeissa olevien lisäaineiden yhdistelmä pistää vatsani sekaisin. Ja siihen, että käyttämällä luomulihaa tehotuotetun lihan sijasta mulla on vähemmän nivelkipuja. Uskon myös henkimaailman olemassaoloon ja siihen, että tämän nykyisen todellisuuteni lisäksi ympärilläni on toinenkin todellisuus, johon pääsen välillä kurkistamaan ja josta välillä joku pääsee kurkistamaan minua. Koko mun uskontonikin perustuu siihen, että on olemassa asioita, vaikka en niitä silmilläni pystyisikään näkemään.
 
"onnellinen"
Outo sana tuo yliluonnollinen, mutta uskon ja on. Esim. enkeleiden kanssa viestittelen usein ja se on aivan ihanaa. Olen saanut heiltä niin paljon apua etten osaa tarpeeksi kiittää. :)

Myös muunlaisia kokemuksia on menneisyydessä paljon.
 

Yhteistyössä