paneskelin palstalaisen miehen kanssa ja nyt kaduttaa!

• Viestiketjun aloittaja "mistress"
  • Ensimmäinen viesti
Kun homma oli käynnissä, eli mies ei kunnolla hoitanu hommaansa, niin ap tästä suivaantuneena anto itsensä lykittäväksi, vaikka mies oli huono rakastaja ja samalla räpelsi konetta. Huomas että, miehen vaimo palstailee. Mutta entäs jos tää mies palstaileekin? On saanu ohjeita täältä palstalta kuinka hoidetaan nainen sängyssä ja se on viis vetoo ja vihellys.

"vieras"
[QUOTE="mistress";26548360]Ei ollut kyllä kukaan palstamiehistä, mun tietääkseni tällä paikkakunnalla ei asu palstaukkoja. ja niissä kirjanmerkeissä oli kaikenlaisia sisustusblogeja ja naisellista eli luulen että se oli vaimon kone. taustakuvana pennun kuva.[/QUOTE]

Testing testing, miltä paikkakunnalta palstailen???

maansiirtojorma
[QUOTE="mistress";26548269]näin perheen koneella plussan kirjanmerkeissä ja mies nyt tuskin palstailee.[/QUOTE]

Tuttu kikka. Ns pokia varten on koneella aina valeselain, jossa sisutuslinkkejä ja plussan ja vauvan palstat. Tällä selaimella nainen voi käydä facessa, kun itse käyn nappaamassa pillerin. Takaisin tulessa kimulit on jo sangyssä haarat auki vehkeet kuokkimiskunnossa.

"mistress"
[QUOTE="vieras";26548544]Missä välissä sinne koneelle ehdit? Kun hommat oli hoidettu, pyysit päästä koneelle?[/QUOTE]

No periaatteessa kyllä, kysyin et onko ok jos käyn facessa.

Yhteistyössä