Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26548250:Ehtikö kuitenkin ennen laukeamista kertoa, että vaimo palstailee? Vai oliko se esileikkiä?
Totta se kävi naamakirjassa statuksen päivittämässäAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26548289:Ei, eihän täällä miehiä palstaile.
Ehdit kuitenkin siis itse käydä koneellakin?
No varmaan kun mies oli niin huono, niin ap. turhautuneena meni koneelleAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26548289:Ei, eihän täällä miehiä palstaile.
Ehdit kuitenkin siis itse käydä koneellakin?
Toimii! Ei tarvitse paljoa vonkailla, kun vihjaisee, että vaimo palstailee. Vaikka olen sinkku käytän tuota kikkaa. Kun sängyssä lisäksi tokaisee, että vaimolla on vielä bannit Vauva-lehden palstalta, naiset suorastaan huutaa, että panisin niitä peppuunkin.tämä pitää muistaa vinkata miehelle, viimeistään pikkujouluiltaa varten, kun se siis käy kuitenki vieraissa, että vonkausta tehokkaampi repliikki on mun vaimo palstaileeopcorn:
Se, että se oli niin huono?Siis mikä sua tässä nyt kaduttaa? Se että paneskelit vai se palstakytkös? Miten ne asiat liittyy toisiinsa?
:ashamed:takaisin ruotuun sieltä metsis.
Siitä sais hyvän myyntiartikkelin...Pennun? Siis "naisellisesti" joku pinkki kissanpentu vai perheen jälkikasvua?
Onko jossain palstamiesten kartta?
Katumus on minusta väärä sanavalinta, vitutus lähempänä. Eihän sellasta voi etukäteen tietää ja jälkeenpäin ei voi katua huonoa panoa kun ei kerran etukäteen voinu tietää. PAITSI jos olis tsekannu sen koneen ensin ja saanu vihjeen palstasta ni olisko sitä voinu pitää ennakkovarotuksena?:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26548386:Se, että se oli niin huono?
Mun kohdalla pitää paikkansa. Jos joku haluaa todeta luonnossa niin jonomuodostelmaa vaan.:wave:Siis voiko tästä tehdä yleistyksen, että kaikkien palstalaisten miehet on huonoja sängyssä
Vain niiden, jotka huolestuvat tästä aloituksesta?Siis voiko tästä tehdä yleistyksen, että kaikkien palstalaisten miehet on huonoja sängyssä