Otetaas taas: Mitä muistat palstalaisista?

  • Viestiketjun aloittaja yks viaras vaa
  • Ensimmäinen viesti
Ihmisillä on mielenkiintoisia tulkintoja asioista. En ole tainnut missään vaiheessa avata mitään mun ja ninaTT:n välisiä asioita täällä sen ensisuudelma-ketjun jälkeen. Ei hän mitenkään "pelleillyt" mun tunteilla. Meillä ei vaan suhde toiminut vaikka tunteita olikin molemmilla. Vanha asia jo, suhdehan päättyi jo reilu vuosi sitten.
unohdit juorut ja huhut.
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Ihmisillä on mielenkiintoisia tulkintoja asioista. En ole tainnut missään vaiheessa avata mitään mun ja ninaTT:n välisiä asioita täällä sen ensisuudelma-ketjun jälkeen. Ei hän mitenkään "pelleillyt" mun tunteilla. Meillä ei vaan suhde toiminut vaikka tunteita olikin molemmilla. Vanha asia jo, suhdehan päättyi jo reilu vuosi sitten.
Oliko teillä siis oikein suhdekin?

Ilmeisesti olen sittenkin aivan liian vähän palstalla :saint:
 
Mä tiedän aika paljon asioita useasta palstalaisesta, joidenkin kanssa olen tekemisissä palstankin ulkopuolella. Paha lähteä kertomaan mitä kaikkea muistaa, kun en ole varma mitä on palstalla paljastettu ja mitkä sitten keskusteltu läpi muutoin. Mutta.

Anatolia synnärillä parhaillaan ja hänen lastensa nimiä tunnutaan revittävän mukaan mitä ihmeellisimpiin ketjuihin. Anatolia asuu Länsi-Suomessa ja ovat tavanneet Milannan kanssa useammin kuin kerran.

Milanna on aurinkoinen ja omalaatuinen positiivisella tavalla, reissaa ympäri maailmaa ja nauttii elämästä. Hänelle syntyi muutama kuukausi sitten poikalapsi, jonka nimestä on myös paljon käyty keskustelua.

Turkilmas myös Länsi-Suomesta, on aivan ihana ja lämmin henkilö, jonka kovin toivoisin jonain päivänä tapaavani. Hänellä on kaksi poikaa, joista toinen kouluikäinen ja toisella suloinen lempinimi.

Kepsiksellä on tapana kirvoittaa keskustelua ja usein häneen liitetään sana "nillittää". Omasta mielestäni Kepsis on kovin mukava ja me tullaan toimeen hienosti.

Lunaticilla on laaja kirjo hienoja giffejä ja ironisen sarkastisia kuvia joita hän lisäilee kommentteihinsa. Lunatic on terävän suorapuheinen ja vahva henkilö.

FreezeCat on sydämellinen ja mukava ihminen.

Metis kulki aiemmin toisella nikillä, tykkää pelata Simsiä ja on rennon oloinen.

Mummeliisalla on paljon lapsia ja haaveissa ainakin yksi lisää. Mummeliisa saa kovasti arvostelua osakseen, mutta ne ketjut joita itse olen läpi lukenut, niissä Mummeliisa ottaa aina asiallisesti vastaan kritiikin ja kohtelee kaikkia tasavertaisesti.


Tässä nää mitä nyt tuli mieleen näin tältä istumalta.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
"vieras"
Akaatti ja Tuulipuku on identtisiä. Ovat parhaat ystävykset, mutta akaatti tahtoisi tappaa tuulipuvun (niin sanoi itse) ja Akaatin mielestä Tuulipukulla on asperger. Tuulipuku ja hänen äitinsä orjuuttaa Tuulipukua, joka maksaa heidän etelänmatkansa. akaatti tekee mustelmia itselleen ja viiltelee itseään. Joskus hän uhkaa hirttää itsensä vyöllä ja paiskoo tavaroita. Viilsi itselleen haavan aurinkolaseilla.

Nyt kaikki on perheessä hyvin, eikä kukaan heistä oleavun tarpeessa, vaan tälläinen on aivan normaalin perheen toimintaa.
 
[QUOTE="vieras";26546670]Akaatti ja Tuulipuku on identtisiä. Ovat parhaat ystävykset, mutta akaatti tahtoisi tappaa tuulipuvun (niin sanoi itse) ja Akaatin mielestä Tuulipukulla on asperger. Tuulipuku ja hänen äitinsä orjuuttaa Tuulipukua, joka maksaa heidän etelänmatkansa. akaatti tekee mustelmia itselleen ja viiltelee itseään. Joskus hän uhkaa hirttää itsensä vyöllä ja paiskoo tavaroita. Viilsi itselleen haavan aurinkolaseilla.

Nyt kaikki on perheessä hyvin, eikä kukaan heistä oleavun tarpeessa, vaan tälläinen on aivan normaalin perheen toimintaa.[/QUOTE]

En ole kyllä äidistäni kirjoitellut tälle palstalle mitään, paitsi sen, että hän on ollut yh. Eikä äitini ollut kyseisellä matkalla edes mukana. Enkä ole muutoin viillellyt itseäni kuin yhden kerran ja siitä on kohta 10 vuotta ja senkin tein vain mielenkiinnosta, eikä edes onnistunut.
 
Viimeksi muokattu:
vrs
Akaatti on aseksuaali
Akaatin sukulaiset haukkuvat ja orjuuttavat häntä
Akaatti ei ole kovin hyvä raha-asioissa, vaan ottaa herkästi pikavippejä
Lunatic ei pidä anaaliyhdynnästä
Lunatic laittaa kuvaketjuihin kuviaan harmaana
Senni Tonnika löysi isänsä kuolleena
Syysyön tili on tyhjä
Vrs harrastaa parinvaihtoa
Tytsi on neitsyt
Kepsis on ärsyttävä
Anatolia on kaikkitietävä ja hänellä on ulkomaalainen mies
Anatolia asuu Turkulaisessa lähiössä
Anatolia on myös palstalla 24/7
Pikkukaupunkilaisen vaimo polttaa tupakkaa
Pikkukaupunkilainen harrastaa anaaliseksiä vaimonsa kanssa
Milanna haki Meksikosta torikauppiaan näköiseltä puoskarilta rokotteen alapäävaivaansa
Turkilmaksen on vaikea löytää töitä
Isällä levottomat jutut, koska elää puutteessa
Rollolaisen tekstit pitää lukea kahdesti ennenkuin ne ymmärtää
Mummeliisalla steriili koti ja hirveästi lapsia/lapsenlapsia
Bud kommentoi kärkkäästi vaikka on nippanappa 20v
Sporttismama on sossuntäti
Kerpele on sairastanut syömishäiriötä ja hänellä on huono itsetunto
Hmmm, eipä kyllä ole tullut kokeiltua... :confused:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87*;26557973:
Muutama ekaks mieleen putkahtanu

BootyPeppi: Tekee vaatteit
Keittiönoita: Antero kärpänen
Madicken04: Down poika ja autisti tyttö
Mummeliisa: Suurperhe
Lunatic: Yhden tytön äiti

Muistaaks kukaan must mitään? :)
Imetät neljävuotiasta poikaasi(?) ja noudatat aika lapsentahtisia kasvatustapoja, syötte terveellisesti jne.? :)
 
Paaton tietaa kaikesta jotain ja autoista paljon.
Algoma on jossain Kanatan korvessa ja luulee olevansa fiksu
Booty on oikeasti Fiksu ja tekee vaattaita
Pikkukaupunkitalainen pyorittaa jotain yritysta.Mukava tyyppi.
Keittis tekee sapuskaa.
Moottorisaha tekee rumpuja
Mary jotakin on kadonnut.
Gloria Mundi ,Hanella on nelja lasta.
Ruutiukko on jossain lahella Rovaniemea
Rovaniemella asuu se nuori nainen , jonka mies ajaa koulubussia,en muista nikkia.
Tytsi on naivi nuori nainen.
Majuri on remppa-asiantuntija
Moona on symppis.
Inhimillinen takija asuu Raahessa ja hanella on useita lapsia.
Riepu on talla hetkella pois pelista.
Ja musta et tiedä mitään?! :O :'(
 

Yhteistyössä