Kenen kuolleen julkkiksen herättäisit henkiin?

• Viestiketjun aloittaja "maatuska"
  • Ensimmäinen viesti
uuh
Tällä palstalla ei Nirvanaa haukuta! :D
Ei edes siinä muodossa, että Kurt Cobainia.
Oon heavy-mies ite, mutta on se kyllä naurettavaa että jotku viittii dissata Kurtiakin. Se on toki makuasia, että kuinka merkittävä hän oli, mutta jokatapauksessa merkittävämpi kuin 99,99 prossaa muusikoista.

Ja minä en ees erityisesti pidä grungesta. Vitutti 90-luvun alussa kun hevi heitettiin nurkkaan ja joka paikassa soi vaan grunge.

Lunatic
Sitten ois tietysti hieno nähdä historiallisia superstaroja elossa, kuten vaikka Jeesus, Tsingis Khan, Elisabet joku.. en muista kuinka mones, se kuningatar josta on tehty monta elokuvaa. Napoleon. Jne.

uuh
Taitaa noi Kurtin fanittajat olla niitä, jotka vasta syntyivät kun Kurt kupsahti. Itse taas elin Nirvana-boomin, enkä fantasioi sitä mitenkään. Kyllä ne muutaman hyvän rallin teki, ja ostin levynkin.
Itse olen syntynty 1971 ja Nirvanaa en tosiaan ostanut noihin aikoihin. Myöhemmin oon ostanut sen levyt ja vaikkei se edelleenkään ihan eturivistöön mulla kuulu, niin kuitenkin populaarimusiikin suuria vaikuttajia bändi ja mies.

Taitaa noi Kurtin fanittajat olla niitä, jotka vasta syntyivät kun Kurt kupsahti. Itse taas elin Nirvana-boomin, enkä fantasioi sitä mitenkään. Kyllä ne muutaman hyvän rallin teki, ja ostin levynkin.
Mä olen syntynyt v. 1976, että ehdin kyllä vielä tuohon Nirvana-boomiin ihan kohtalaisesti mukaan ja siitä huolimatta pidän heidän musiikkiaan edelleen hyvänä, fantasian aiheena en ehkä kuitenkaan...
Mutta musiikki on makuasia !

[video=youtube;1GE59m3A9oI]http://www.youtube.com/watch?v=1GE59m3A9oI[/video]

Lunatic
Oon heavy-mies ite, mutta on se kyllä naurettavaa että jotku viittii dissata Kurtiakin. Se on toki makuasia, että kuinka merkittävä hän oli, mutta jokatapauksessa merkittävämpi kuin 99,99 prossaa muusikoista.

Ja minä en ees erityisesti pidä grungesta. Vitutti 90-luvun alussa kun hevi heitettiin nurkkaan ja joka paikassa soi vaan grunge.
Ei tässä mitään dissata. Ihmettelen vaan kuka sen masentuneen grungen karikatyyrin haluaisi takasin eloon.

"Laarum"
Sitten ois tietysti hieno nähdä historiallisia superstaroja elossa, kuten vaikka Jeesus, Tsingis Khan, Elisabet joku.. en muista kuinka mones, se kuningatar josta on tehty monta elokuvaa. Napoleon. Jne.
Olis vaan hankalaa kun ei kukaan ymmärtäis Jeesusta. Se meinaan ei puhu englantia (eikä varmaan oppiskaan), eikä myöskään Napoleon puhumattakaan Tsingis Khanista. Leffoissahan noi toki puhuu englantia...

Mä olin 14 kun Kurt kuoli.
En oo ehkä vieläkään antanut vanhemmilleni anteeksi ettei ne edellisenä kesänä päästäneet mua Ruisrockiin katsomaan Nirvanaa.

Nirvanan Lithium on maailman ehdottomasti paras biisi ja se pitää soittaa mun hautajaisissa sit joskus.

Mä olin 14 kun Kurt kuoli.
En oo ehkä vieläkään antanut vanhemmilleni anteeksi ettei ne edellisenä kesänä päästäneet mua Ruisrockiin katsomaan Nirvanaa.

Nirvanan Lithium on maailman ehdottomasti paras biisi ja se pitää soittaa mun hautajaisissa sit joskus.
Mä olin justiin tuolla Ruisrockissa kattomassa sitä Nirvanaa =) .
Kuviakin on, jossain...
Oot syntynyt 1980?

Lunatic
[QUOTE="Laarum";26537337]Olis vaan hankalaa kun ei kukaan ymmärtäis Jeesusta. Se meinaan ei puhu englantia (eikä varmaan oppiskaan), eikä myöskään Napoleon puhumattakaan Tsingis Khanista. Leffoissahan noi toki puhuu englantia...[/QUOTE]

No kai joku historioitsija osais tulla tulkkaamaan niitä, ehkä. :D

[QUOTE="Miina";26537289]Timo T.A. Mikkosen. Kaveri kuitenkin just alkoi saada elämää järjestykseen. Toinen olis Hannu Karpo. Sil oli hyvä ohjelma, harmi että se loppu. Spede kans.[/QUOTE]

Ei Timo T.A Mikkonen ole kuollut?

"vieras"
Jonkun, joka on kuollut 1-2 päivän sisällä. Sillä olisihan se mukavaa, että ruumiista olisi jäljellä muutakin kuin visvaa, pakkautunutta suolistokaasua, parkkiintunutta nahkaa ja luuta.

Yhteistyössä