Tuotteet jotka olet todennut käytössä huonoksi?

"ihan totta"
Komppaan sitä joka sanoi s-kaupan halvat vaipat - eli Xtra merkkiset teippivaipat ovat susia! falskaavat ja teipeissä tosiaan toivomisen varaa isosti.

lidl sininen astianpesuaine Tällä ei ikkunoita saa pestyä, sillä jättää niihin rasvaiset rannut. joten ei tiskistäkään varmaan rasvatonta saa. Ennekuin joku vääräleuka huutelee että onhan niitä ikkunanpesuaineita niin minä olenkin dinosaurus ajan ihminen joka edelleen pesee ikkunansa tiskiaineella ja vedellä sekä rievulla..antakaa armoa tässä siis ;)

loreal elvital shampoot ja hoidot, ihan sama mitä sorttia kokeilee niin kaikista hilseen saa.

whirlpool pyykinpesukoneet Kokemusta paristakin uuten ostetusta, sivusta täytettävä pelasi 2v kunnes lopetti veden lämmittäsen (sukulaisellani sama kone, siinäkin jotakin feelua oli jo tokana vuotena), päältä täytettävä, toimi moitteetta sekin alle 2v, jonka jälkeen kävi jättämään ohjelmia aina kesken.

Muitten huonoksi todetuista pari tuotetta jotka meillä kuitenkin toimivat, oli nuo lidlin vaipat ja kauppojen omat halvat (rainbow/Xtra) vauvojen kosteuspyykeet. Ovat pelanneet ok.
Peesi tuohon Whirlpooliin - paska kone mutta tulipa hankittua....
 
Ainiin. Tolun kylppärinpuhdistussuihke. Laitoin siitä suihkukaappiin, kaapin kiinni, ikkunan auki, kylppärin oven kiinni ja en voinut moneen tuntiin olla koko alakerrassa. Vaikka tein kamikazehyökkäyksenkin henkeäni pidätellen huuhtomaan sen pois.
Eikä se kalkki mihkään lähtenyt sen kummemmin kuin etikallakaan
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;26533158:
Ainiin. Tolun kylppärinpuhdistussuihke. Laitoin siitä suihkukaappiin, kaapin kiinni, ikkunan auki, kylppärin oven kiinni ja en voinut moneen tuntiin olla koko alakerrassa. Vaikka tein kamikazehyökkäyksenkin henkeäni pidätellen huuhtomaan sen pois.
Eikä se kalkki mihkään lähtenyt sen kummemmin kuin etikallakaan
Etikka on itseasiassa happamempaa eli tehokkaampaa kuin monet kylppärisuihkeet.
 
kdkdkdk
[QUOTE="vieras";26532580]Tresemme- hiuslakka
Hiukset klimppiintyi ja aluksi tahmaisen tuntuisista hiuksista tuli sellainen lakkakypärä.
Pullo jatkuvasti tukossa vaikka puhdistaisi kuinka.

Lumenen kynsilakat.
En tykkää, ei peitä kunnolla ja kestää tosi huonosti.[/QUOTE]



Onko sulla ollut lumenelta niitä tavallisia vai niitä natural code lakkoja? mulla meinaan ne natural codet kestää lähes viikon kun muut lakat sen 2 pv. ja laitan aina 2 kerrosta ja päällyslakan. normi lumenesta ei kokemusta
 
Ainiin, yksi unohtui...
Tilasin aikoinaan pojalle pari H.J.O.R.T.H (?) merkkistä vauvanvaatetta.
Yöhaalarin ja hatun. Oletin niiden olevan hyvälaatuisia, kun hintakin muistaakseni oli aika kallis.
No, se haalari meni jo parin pesun jälkeen ihan pilalle. Nukkaa täynnä, ja koirakuviot venyneet ja halkeilleet ihan hirveän näköisiksi. Muutenkin aivan venyneen näköiseksi meni koko puku.
Se hattu pysyi kuosissaan. Ilmeisesti, kun sitä ei tarvinnut monesti pestä..
 
ihan p***a
Bosch rikkaimuri. En tiedä mikä malli. Suuttimen "imureikä" oli sormenpäänkokoinen!! Sihtaa sillä sitten roskia pöydän alta. Ihan käsittämätön! Ja siitä peereiän kokosesta aukosta mikään edes mahtunut! Vesilintua sillä heitin.
 
[QUOTE="vieras";26532238]Rainbow konetiskitabletit, meillä ne kalkkeuttaa viemäriputket niin, että joutuu pestä sitruunahapolla joka pesukerran välissä. Eikä noi tabletit myöskään sula juuri ikinä, joten joutuu käyttää ohjelman kaksi kertaa.[/QUOTE]

Niin ja mietippä miten paljon sitä kalkkia jää niihin astioihin, että nam nam.

Mulle ainoana huonona tulee mieleen Zalekuan vaatteet. Ompeleet niin surkeita, ettei mittään rajaa, kuminauhakujia ei tunneta jne. Tai sitten ne myy tehtaanmyymälässä ne paskimmat.
 
kokemus
[QUOTE="vieras";26532240]Tai siis kalkkeuttaa tiskikoneen putket*[/QUOTE]

kone pitää käyttää joka kerta kuumimmalla ja pisimmällä ohjelmalla.
Silloin ei kasaudu putkistoon mitään.
Lyhyt ja kylmä ohjelma kerää kaiken koneeseen ja putkiin.
 
Ullakolla
[QUOTE="vieras";26532817]Peesi. UPO:n pyykinpesukone oli todella huono ostos.Eikä ollut edes halpa.[/QUOTE]

Jep. Meilläkin oli Upo pesikarhu ja kone oli aivan paska. Onneksi ei sytyttänyt tulipaloa siinä vaiheessa, kun löi valokaaren ja savut ja kipinät ulos.

Lumenen silmämeikinpoistoaine (sininen muovipullo) on niin niin huono tuote. Ei ainakaan putsaa mun käyttämiä meikkejä. Yli puolet halvempi Pirkka on parempi.
 
--
Siis se palagouda? Mun mielestä se on ihan ok. Tosi suolaisen makuista vain (en ole lukenut suolan määrää kyljestä). Arlan gouda taas ei ole oikeaa goudaa nähnytkään. Sen sijaan Pirkka nuori gouda toimii ja Xtra goudaviipaleet on oikein hyviä.
en ole lidlin palagoudaa maistanut mutta niistä valmiiksi viipaloiduista en tykkää. xtra goudasta tykkään, on kyllä parasta
 
:) :)
[QUOTE="jjj";26531957]MARIMEKON VAHAKANGAS!!!!

Maksoi törkeästi, ja kun öljyistä tomaattikastikettä tippuu, se täytyy pyyhkiä heti, tai imeytyy vahaan!! siis täh. Tosi kätevää perhessä, jossa lapsi opettelee syömään itse. Kangas on aivan punertava, kohdasta, jossa lapsi syö...

Typerä olin, kun yritin ostaa jotain nättiä ja "laadukasta" kotiini..[/QUOTE]

Marimekon vahakankaat (jos 1.laatua) saa pestä 40 asteessa koneessa. Itse sain sillä tomaattikastiketahrat pois. Ja pesuaineena Arielia.
 
sommarcat ei kirj.
Ekana tulee mieleen * M&I-vaatteet, joihin luvataan värinkesto ja ehjyys. Meillä ainakin kaikkiin housuihin tullut reiät sekä paidoista saumoja ratkennut. Väritkin yhdestä haalistuneet.
* Luhta-homen pyyhkeet. Kehuvat olevan suomalaisia, mutta kaveri avaa työkseen Luhdan varastolla Kiinasta tulevia laatikoita. Kaikenlisäksi laatu huonontunut hirmuisesti vuosien saatossa.
* Ikean aikuisten lakanat. Keräävät ihmeellistä pölynukkaa. Lasten lakanat vastaavasti olleet hyviä. Tosin ne omaa ikea-kokoa, joten eivät käy muualta ostettuihin peittoihin.
* Robbarista ostettu kopiokone muste ja värikasetti (canoniin). Aidot kestävät pari kuukautta meillä, mutta robbarin kasetti meni kahdessa päivässä! Luvattiin extrapaljon väriä, ja pöh sanon minä. Tästä lähdin luotan vain aitoon ja alkuperäiseen.
*tuttabodyt haalistuu ja tulee pesunukkaa tosi nopeesti. SAmoin Ratian ja Marimekon bodyt on kumman mallisia, eivät meillä ainakaan toimineet ollenkaan.
Muutenkin yleensä köyhän ei kannata ostaa halpaa on osoittautunut erittäin paikkaansapitäväksi sanonnaksi.
 
"maisa"
- MySpace, ei vaan toimi! :D
- Halpisvessapaperit, liian ohuita.
- S-marketissa myytävät kuulakärkikynät, aivan paskoja.
- Sultan ultra thin -kortsut, ei tuntunut yhtään sen ohuemmilta kuin ne normitkaan.
- Melissa -merkkinen hiustenleikkuukone. Saa ajaa monta kertaa saman kohdan ja akku on ihan paska. Ei vissiin kannata ostaa halpaa. :p
- X-tra vanulaput. Niistä irtoaa sitä vanua naamaan.
 
"Kuikelo"
[QUOTE="vieras";26533021]Euroshopper kahvi.[/QUOTE]

Juurikin noin!!! olen kahvin suurkuluttaja ja kun kaapista ei löytynyt kuin euroshopper-kahvia, niin mieluummin otti päänsäryn kuin sitä olisi saanut alas :( yök.
 

Yhteistyössä