"saako" miehesi tanssia ja seurustella muiden naisten kanssa yöelämässä?!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jaa";26502990]Kaverisi on kunnioitettava ihminen, kaikki kunnia hänelle! Kuinka voit hävetä häntä? Kai sanoit kaverillesi että häpesit hänen käytöstään. Ja en oo muslimi jos viittaat tuohon että hän on nykyään muslimi. Mitä tohon edes kuuluu onko muslimi vai ei? Haluatko alentaa heitä?[/QUOTE]
Häpesin hänen käytöstään, juu. En häntä itseään.

Ja nykyään hän on tiukkis muslimi, joka halveksuu kaikkea "paheellista", eikä ollenkaan muista että itsekin aikoinaan niitä "paheita" harrasti ;) (ja harrasti muuten enemmän mitä moni heistä, joita hän nyt paheksuu).

En kai olisi muslimin kanssa naimisissa, jos muslimeja jotenkin alentaisin.

Ilmar
[QUOTE="tiiru";26502044]Saa tanssia ja varmaan tanssiikin.
Naispuolisten kanssa jutustelee ihan varmasti, siitä olen ihan varma. Jutustelee ainakin silloin kun yhdessä ollaan jossain käyty niin eiköhän ilman minuakin.
Ei haittaa ollenkaan. Kumpikaan ei jaksa mitään mustasukkasuutta. Etenkään minä joka olen pahasta mustasukkasuudesta saanut lapsuudenkodissa kärsiä, tosi ahdistavaa. Toki se oli ääripäämustasukkasuutta jo...mutta niin...[/QUOTE]

Vaikutattekin onnellisilta ja hyvältä kestävältä avioparilta. Samaa voi sanoa Anatoliasta.

"jaa"
Ei oo mun mies kurdi, ei.

Turkissa ainakin isommissa taloissa on usein useampi olohuone, ja kun paljon porukkaa kokoontuu, niin naiset usein kerääntyy yhteen olkkariin ja miehet toiseen.

Teehuoneita on jokaisessa Turkin kaupungissa, oot varmaan niitä siellä nähnyt...ja nimenomaan siellä Turkissa oon äijien mukana noissa ollut. Suomessa niitä ei varmaan edes ole.

Mun mies onneksi kyllä tekee joskus jotain muutakin, kun on vaan töissä tai kotona. Käy kuntosalilla, vie lapsia ties minne, käy pelaamassa biljardia, kaverin kanssa kahvilla, ja joskus - luoja paratkoon - menee oluelle tai kaverin luo hengailemaan. Samaan tapaan kuten minäkään en ole aina vaan kotona tai töissä/koulussa.
Heh, no käy munkin mies kuntosalilla ja jalkapalloo pelaamassa kavereiden kanssa, tarkoitin pääasiassa kotona. Mutta paljon käydään myös perheenä viettämässä aikaa jossain, esim ravintoissa syömässä, tai mennään puistoon, otetaan eväät mukaan ja vietetään yhteistä aikaa. Ootko sinkkuaikoina viettänyt äijien teehuoneessa aikaa Turkissa ollessasi :D

...---....
Mä en ole sanomaan mun miehelle mitään mistään tanssimisesta enkä flirttailusta. Enkä edes halua sanoa kun ei mua haittaa vaikka tanssisi hitaita koko illan saman naisen kanssa.
Mulla itselläni on ollut suhde jo kohta kaksi vuotta toiseen mieheen ja tämän lisäksi olen baarista muutaman kerran lähtenyt muittenkin miesten matkaan.
Ja myös ennen tätä suhdetta olen suudellut useaan otteeseen toisen miehen kanssa.

[QUOTE="jaa";26503030]Ootko sinkkuaikoina viettänyt äijien teehuoneessa aikaa Turkissa ollessasi :D[/QUOTE]
Olen :)

Suuri osa mun ystävistä oli miehiä, kun sinkkuna Turkissa asuin useamman vuoden/kesän. Tosin me enimmäkseen käytiin yökerhoissa, ajeltiin ympäri kaupunkia, juotiin pussikaljaa vuoristossa tai rannalla, yms, mutta aika ajoin käytiin äijäkahvilassakin pelaamassa tavlaa.

"jaa"
Häpesin hänen käytöstään, juu. En häntä itseään.

Ja nykyään hän on tiukkis muslimi, joka halveksuu kaikkea "paheellista", eikä ollenkaan muista että itsekin aikoinaan niitä "paheita" harrasti ;) (ja harrasti muuten enemmän mitä moni heistä, joita hän nyt paheksuu).

En kai olisi muslimin kanssa naimisissa, jos muslimeja jotenkin alentaisin.
Tiukkis voi olla vaikka ei oo muslimi. Suomessa se on vaan jo harvinaisempaa.

enmuistanikkiäenää
Mä en ole sanomaan mun miehelle mitään mistään tanssimisesta enkä flirttailusta. Enkä edes halua sanoa kun ei mua haittaa vaikka tanssisi hitaita koko illan saman naisen kanssa.
Mulla itselläni on ollut suhde jo kohta kaksi vuotta toiseen mieheen ja tämän lisäksi olen baarista muutaman kerran lähtenyt muittenkin miesten matkaan.
Ja myös ennen tätä suhdetta olen suudellut useaan otteeseen toisen miehen kanssa.
Joo hyvä yritys, yrität saada rennommat avioparit huonompaan valoon eikö? ;)
Meillä katsis ei tarvitse loukkaantua, kun tiedämme pystyvämme luotttamaan puolisoihimme. Voimme tanssia ihan kaikkien kanssa, miesten ja naisten. Jutella vastakkaiselle sukupuolelle ilman itsetunnon romahtamista. Suhteemme on vakaampi, eikä mikään tavallinen tanssiminen horjuta mihinkään suuntaan. :)

lucifer
välikysymys: miten te jaksatte väitellä näinkin turhasta aiheesta? eikö se nyt ole normaalia että jokainen ihminen, suhde on tässäkin asiassa erilainen ja erimieltä?!!??! olis kyllä tylsää jos olisi, täälläkän ei sitten kukaan itkis kun kävi naimassa naapurin setää tai ukko varmasti pettää kun tuli minuutin myöhemmin töistä

:popcorn:

"vieras"
välikysymys: miten te jaksatte väitellä näinkin turhasta aiheesta? eikö se nyt ole normaalia että jokainen ihminen, suhde on tässäkin asiassa erilainen ja erimieltä?!!??! olis kyllä tylsää jos olisi, täälläkän ei sitten kukaan itkis kun kävi naimassa naapurin setää tai ukko varmasti pettää kun tuli minuutin myöhemmin töistä

:popcorn:
Miten ihmisen mielikuvitus voi olla niin rajoittunut että ottaa nikkinsä paholaiselta, saati pihalla nököttävästä puoliruostuneesta (halpis) grillinjämästä?

Mene muualle vaikka pohtimaan sitä kun me jutellaan aiheesta.

*niiiiiin perkeleesti sitä pöppcörniä*

lucifer
[QUOTE="vieras";26503111]Miten ihmisen mielikuvitus voi olla niin rajoittunut että ottaa nikkinsä paholaiselta, saati pihalla nököttävästä puoliruostuneesta (halpis) grillinjämästä?

Mene muualle vaikka pohtimaan sitä kun me jutellaan aiheesta.

*niiiiiin perkeleesti sitä pöppcörniä*[/QUOTE]mistäs sun nikki on?:popcorn:

...---....
Alkuperäinen kirjoittaja enmuistanikkiäenää;26503063:
Joo hyvä yritys, yrität saada rennommat avioparit huonompaan valoon eikö? ;)
Meillä katsis ei tarvitse loukkaantua, kun tiedämme pystyvämme luotttamaan puolisoihimme. Voimme tanssia ihan kaikkien kanssa, miesten ja naisten. Jutella vastakkaiselle sukupuolelle ilman itsetunnon romahtamista. Suhteemme on vakaampi, eikä mikään tavallinen tanssiminen horjuta mihinkään suuntaan. :)
En mä mitään yritä. kerroin oman tilanteeni vain.

"vieras"
Silloin harvoin kun käy baarissa, niin on päätynyt useammankin kerran juttusille vieraiden naisten kanssa. Esittelemään lasten kuvia kännykästä :D Viimeksiollessaankin oli bongannut jonkun yksinäisen raskaanaolevan naisen ja mennyt juttelemaan vauvoista. Kun ei ryyppymiehiä ole niin ei se tanssilattia kutsu.

"Vaimo"
Meillä mies saa jutella naisten kanssa baarissa, ihan vieraidenkin. Tosin olisin kyllä huolissani, jos saman naisen kanssa koko illan rupattelisi. Halata saa tuttuja, jos näkee, mutta ei halailla. Siinä on mun mielestä ero. Näin minäkin saan toimia ja toimin. Minä saan myös tanssia muiden miesten kanssa, mutta en mitään hitaita halailubiisejä vaan enemmänkin semmosta jammailua. Mies ei saa tehdä sitäkään, koska ei suostu harrastamaan kyseistä toimintaa minunkaan kanssani tai kavereidensa kanssa.

"lähettäjä"
Saa. Aina kertoo minulle jos on naisia tullut juttelemaan tai jos on vaikka käynyt tanssimassa (tätä tapahtuu ehkä kerran 5 vuodessa) ja ei minulla mitään ongelmaa ole asian kanssa. Luotan täysin mieheeni ja luotan myös siihen, että hän sanoisi minulle suoraan jos jotain tapahtuisi. Ja jos jotain tapahtuisi niin se kertoisi vain siitä, että suhteessamme olisi jotain pahasti pielessä.

Yhteistyössä