"saako" miehesi tanssia ja seurustella muiden naisten kanssa yöelämässä?!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"jaa"
[QUOTE="vieras";26502732]Miksi se yöelämä on eri asia? Tarkottaako se sulle sitä, että vedät perseet olalle ja menetät kaiken kontrollin? Mulle ei. Mulle sillä ei ole mitään eroa olenko kavereiden kanssa baarissa ja tanssin siellä miesten kanssa vai olenko tanssitunnilla tai häissä missä tanssin miesten kanssa.[/QUOTE]

Koska yöelämään mennään yleensä isku mielessä! Aika moni menee, ei teitenkään kaikki, mutta siellä on paljon sinkkuja jotka etsii seuraa tai varattujakin jotka etsii seuraa. Mäkin käyn kuntosalilla tanssitunneilla ja meen sinne kunnon vuoksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Höpö Höpsö;26502727:
Aika nolo tilanne olisi, jos mies joutuisi juttelemaan tulevalle naiselle sanomaan, että "en voi puhua sun kanssas, koska olen varattu" :D
Mä häpesin silmät päästäni aikoinaan, kun ystäväni sanoi noin yhdelle miehelle yöelämässä.

Toinen tuli kysymään että olisiko tässä tilaa, ja kamu vastasi että "sori mutta oon varattu" ja heilutteli kihlasormustaan tuon miehen kasvojen edessä. Se mies oli ihan että "ööö, niin minäkin, mutta mä vaan kysyin mahtuuko tähän pöytään"...

Kiesus että mua hävetti. Mutta se kamu olikin sitä sorttia, jonka mielestä viaton "moi" on merkki ihastumisesta, ja kaikenlainen keskustelu vastakkaisen sukupuolen kanssa on äärimmäisen paheksuttavaa jos on parisuhteessa. Ei liene yllätys, että tuo kaveri on nykyään muslimi ja aika tiukka sellainen.

"vieras"
[QUOTE="jaa";26502750]Koska yöelämään mennään yleensä isku mielessä! Aika moni menee, ei teitenkään kaikki, mutta siellä on paljon sinkkuja jotka etsii seuraa tai varattujakin jotka etsii seuraa. Mäkin käyn kuntosalilla tanssitunneilla ja meen sinne kunnon vuoksi![/QUOTE]

Ja jos joku tulee sua iskemään sille voi sanoa ei kiitos.

[QUOTE="jaa";26502750]Koska yöelämään mennään yleensä isku mielessä! Aika moni menee, ei teitenkään kaikki, mutta siellä on paljon sinkkuja jotka etsii seuraa tai varattujakin jotka etsii seuraa. [/QUOTE]
Miten niin "yleensä"?

Moni menee sinne ihan vaan viihtymään ystävien kanssa, ja pitämään hauskaa (siis viatonta hauskaa, ei arveluttavaa "petän tässä nyt puolisoani"-mukamashauskaa).

Onhan siellä seuranhakijoita varmaan aina. Mutta niille on ihan helppo sanoa että ei kiitos, en hae seuraa :)

• Tykkää
Reactions: Höpö Höpsö
"jaa"
Täydellisyydestä en tiedä, mutta ei tuo kocam onneksi ole sellaista sorttia, joka kovasti minua vahtisi ja nipottaisi mun mielestä turhista asioista.

11 v tässä ollaan yhdessä jo oltu, eikä me ainakaan just nyt eroamassakaan olla...odotellaan kolmatta lastamme syntyväksi päivänä minä hyvänsä.

Koko parisuhteen ideahan on se, että jokainen löytää itselleen sopivimman kumppanin. Ei se, että jokainen löytää kumppanin, joka olisi sopiva jollekin toiselle. Ei voi olla niin vaikeaa tiedostaa sitä, että ihmiset on erilaisia.

Juttelen kyllä paljon mieheni kavereiden kanssa. Viimeeksi lasten hankkimisesta :). Usean vaimoja en ole koskaan edes tavannut, miesten kanssa jutellut vaan. Myös miehen siskojen aviomiesten kanssa olen käynyt monen monta pitkää keskustelua - muut naiset istuu "naisten olkkarissa", minä juttelen ukkojen kanssa "miesten olkkarissa", silleen ne vierailut on yleensä menneet. Minut on otettu mukaan jopa miesten teekuppiloihin, ainoana naisena.
Miesten ja naisten omat huoneet keskustella? Jaahas, enpä ole moista kuullut! Miehesi taitaa olla kurdilainen? Meille tulee ystäväperhe, turkkilaine tai suomalainen kylää niin istumme kaikki samassa huoneessa, jutellen niitä näitä. Mutta emme puhu toistemme parisuhteista. Vaimot voi puhua sitten niitä keskenään jos haluavat! Miesten teekuppilat?? Mieheni ei käy kyllä tuollaisissa ollenkaan, on joko kotona tai töissä.

"jaa"
Miten niin "yleensä"?

Moni menee sinne ihan vaan viihtymään ystävien kanssa, ja pitämään hauskaa (siis viatonta hauskaa, ei arveluttavaa "petän tässä nyt puolisoani"-mukamashauskaa).

Onhan siellä seuranhakijoita varmaan aina. Mutta niille on ihan helppo sanoa että ei kiitos, en hae seuraa :)
Sanoin jo että hienoa että tunnet rajasi! Minäkin tunne mutta en käy yöelämässä, eikä miehenikään käy, harvoin. Hän mieluummin viettää kanssani koti-iltaa. Poltetaan kynttilöitä, lasi viiniä, romanttista musiikkia, tanssia. Ah juuri sitä mitä rakastan! Mieheni on niin mahtava tyyppi! Hän tekisi vuokseni kaiken, tiedän sen.

Tottakai sai. Siina missä minä (huora) en saanut mennä naispuolisen ystävän synttäreille (vain naisia kotibileet) miehellä oli oikeus viettää pikkujoulut metsämökillä poikien ja maksullisten strippareiden ym kanssa. Se on sitä tasa-arvoa :saint:

"vieras"
En tykkäisi. Paitsi jos kyseessä on tuttuja naisia, ns. kavereita tai kavereiden puolisoja. Onneksi mies ei käy usein baareissa. Mä en varmaan pystyis seurustelemaan miehen kanssa, joka viihtyis paljon baareissa, enkä varsinkaan luottamaan.

opp opp
Meillä mies käy paljonkin baarissa yksinään kun en oikein itse siellä viihdy.

Saa jutella ja seurustella niin miesten kuin naistenkin kanssa.

Tanssiminen on tapauskohtaista, jotain lavatanssia ja nopeita tietenkin saa veivata, mutta kiihkeitä poski vasten poski- tanssisessioita en hyvällä katso.

Ollaan sovittu tästä oikeastaan naurettavankin selkeät rajat miehen kanssa.
Asumme pienessä kaupungissa jossa baarit voi laskea yhden käden sormissa, tämä tarkoittaa sitä että maanantaina töihin mennessä kuulen tahtomattanikin viimestään mitä mieheni on juhliessa tehnyt.

En jaksa enää selitellä miten mulle on ok, että mies käy yksin baarissa ja juttelee jollekin naiselle tai vetää yhden humpan.
Siksi mies käyttäytyy kiltisti.

"jaa"
[QUOTE="vieras";26502845]Jotenkin en tämän keskustelun jälkeen ihmettele tuota :D[/QUOTE]

koska ei mene! En voi määrätä häntä, hän menee jos haluaa. Mutta ei halua. Jos olisin paha tai vastenmieleinen niin ei olisi koskaan kotona vaan isutuisi aina jossain muualla. Rentoutuu mieluummin kotona, kotihommia hän ei tee koskaan , ne kuuluu minulle.

"vieras"
[QUOTE="jaa";26502893]koska ei mene! En voi määrätä häntä, hän menee jos haluaa. Mutta ei halua. Jos olisin paha tai vastenmieleinen niin ei olisi koskaan kotona vaan isutuisi aina jossain muualla. Rentoutuu mieluummin kotona, kotihommia hän ei tee koskaan , ne kuuluu minulle.[/QUOTE]

Alkaa enemmän ja enemmän kuulostamaan siltä, että sä elät keskiajalla. Tanssi on syntiä, naisen ei tarvitse jutella miesten kanssa ja kotityöt kuuluu naiselle.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
"jaa"
[QUOTE="vieras";26502845]Jotenkin en tämän keskustelun jälkeen ihmettele tuota :D[/QUOTE]

enpä tajua mitä tarkoitat. Mies joka viihtyy mieluummin kotona kuin kuppiloissa on ihana asia! Ja vielä koska sitä itse haluaa. Kyllä hänellä kavereitakin joiden kanssa viettä aikaa, esim pelaa jalkapalloa ja käy punttiksella.

"jaa"
[QUOTE="vieras";26502907]Alkaa enemmän ja enemmän kuulostamaan siltä, että sä elät keskiajalla. Tanssi on syntiä, naisen ei tarvitse jutella miesten kanssa ja kotityöt kuuluu naiselle.[/QUOTE]

En oo sanonut että en juttele miesten kanssa ollenkaan , lue kaikki mun kirjoitukset. Mies ei tee kotiytötä koska hänellä on raskas työ ja olen itse kotona. En ole sanonut että tanssi on syntiä!

Jos astrolabe haluaisi mennä miespuolisensa ystävän kanssa viihteelle, niin toivoisin hänen viihtyneen. Luottaisin että hän kertoisi minulle kaiken ja luottaisin häneen muutenkin.
Koska mie käyn jatkuvasti "viihteellä". Valitettavasti vaimosi käsitys hauskanpidosta rajoittuu museoiden kiertämiseen ja lautapeli-iltoihin kotosalla. :heart:

• Tykkää
Reactions: Data
Antti Kristus
Tottakai sai. Siina missä minä (huora) en saanut mennä naispuolisen ystävän synttäreille (vain naisia kotibileet) miehellä oli oikeus viettää pikkujoulut metsämökillä poikien ja maksullisten strippareiden ym kanssa. Se on sitä tasa-arvoa :saint:
Tekstistä päätellen on entinen mies. Hyvä niin, ja vielä mukavampaa on sitten kun pääset eroon katkeruudesta exää kohtaan. Se ei satuta kuin sua.

"vieras"
[QUOTE="jaa";26502930]enpä tajua mitä tarkoitat. Mies joka viihtyy mieluummin kotona kuin kuppiloissa on ihana asia! Ja vielä koska sitä itse haluaa. Kyllä hänellä kavereitakin joiden kanssa viettä aikaa, esim pelaa jalkapalloa ja käy punttiksella.[/QUOTE]

Jos mies on kotona tai töissä niin se kuulostaa siltä että mies ei käy missään kodin ja työn ulkopuolella. Se taas kuulostaa kovin ankealta elämältä.

"jaa"
Mä häpesin silmät päästäni aikoinaan, kun ystäväni sanoi noin yhdelle miehelle yöelämässä.

Toinen tuli kysymään että olisiko tässä tilaa, ja kamu vastasi että "sori mutta oon varattu" ja heilutteli kihlasormustaan tuon miehen kasvojen edessä. Se mies oli ihan että "ööö, niin minäkin, mutta mä vaan kysyin mahtuuko tähän pöytään"...

Kiesus että mua hävetti. Mutta se kamu olikin sitä sorttia, jonka mielestä viaton "moi" on merkki ihastumisesta, ja kaikenlainen keskustelu vastakkaisen sukupuolen kanssa on äärimmäisen paheksuttavaa jos on parisuhteessa. Ei liene yllätys, että tuo kaveri on nykyään muslimi ja aika tiukka sellainen.
Kaverisi on kunnioitettava ihminen, kaikki kunnia hänelle! Kuinka voit hävetä häntä? Kai sanoit kaverillesi että häpesit hänen käytöstään. Ja en oo muslimi jos viittaat tuohon että hän on nykyään muslimi. Mitä tohon edes kuuluu onko muslimi vai ei? Haluatko alentaa heitä?

[QUOTE="jaa";26502822]Miesten ja naisten omat huoneet keskustella? Jaahas, enpä ole moista kuullut! Miehesi taitaa olla kurdilainen? Meille tulee ystäväperhe, turkkilaine tai suomalainen kylää niin istumme kaikki samassa huoneessa, jutellen niitä näitä. Mutta emme puhu toistemme parisuhteista. Vaimot voi puhua sitten niitä keskenään jos haluavat! Miesten teekuppilat?? Mieheni ei käy kyllä tuollaisissa ollenkaan, on joko kotona tai töissä.[/QUOTE]
Ei oo mun mies kurdi, ei. Kurdilainen-sanaan olen muuten tähän mennessä törmännyt vain kurdien/heidän vaimojensa käyttämänä.

Turkissa ainakin isommissa taloissa on usein useampi olohuone, ja kun paljon porukkaa kokoontuu, niin naiset usein kerääntyy yhteen olkkariin ja miehet toiseen.

Teehuoneita on jokaisessa Turkin kaupungissa, oot varmaan niitä siellä nähnyt...ja nimenomaan siellä Turkissa oon äijien mukana noissa ollut. Suomessa niitä ei varmaan edes ole.

Mun mies onneksi kyllä tekee joskus jotain muutakin, kun on vaan töissä tai kotona. Käy kuntosalilla, vie lapsia ties minne, käy pelaamassa biljardia, kaverin kanssa kahvilla, ja joskus - luoja paratkoon - menee oluelle tai kaverin luo hengailemaan. Samaan tapaan kuten minäkään en ole aina vaan kotona tai töissä/koulussa.

"vieras"
[QUOTE="jaa";26502930]enpä tajua mitä tarkoitat. Mies joka viihtyy mieluummin kotona kuin kuppiloissa on ihana asia! Ja vielä koska sitä itse haluaa. Kyllä hänellä kavereitakin joiden kanssa viettä aikaa, esim pelaa jalkapalloa ja käy punttiksella.[/QUOTE]

Tarkotan sitä, että viestiesi perusteella kuulostat vainoharhaiselta pirttihirmulta, joka saa slaagin jos meis menee jonnekin ilman sinua, joten en ihmettele jos mies ei käy ikinä missään muualla kuin töissä.

Yhteistyössä