[QUOTE="jaa";26502654]Sä varmaan juttelet sun miehen kavereiden kanssa tällaisista asioista. Luotan kyllä mun kavereiden sanaan mitä ne puhuu, ei mun tarvii niiden mieheiltä varmistaa asioita! OK, onnee sulle liittoon, toivon että liittonne kestää vielä kauan
Olet tavannut täydellisen miehen! VAU!!!!!
[/QUOTE]
Täydellisyydestä en tiedä, mutta ei tuo kocam onneksi ole sellaista sorttia, joka kovasti minua vahtisi ja nipottaisi mun mielestä turhista asioista.
11 v tässä ollaan yhdessä jo oltu, eikä me ainakaan just nyt eroamassakaan olla...odotellaan kolmatta lastamme syntyväksi päivänä minä hyvänsä.
Koko parisuhteen ideahan on se, että jokainen löytää
itselleen sopivimman kumppanin. Ei se, että jokainen löytää kumppanin, joka olisi sopiva jollekin toiselle. Ei voi olla niin vaikeaa tiedostaa sitä, että ihmiset on erilaisia.
Juttelen kyllä paljon mieheni kavereiden kanssa. Viimeeksi lasten hankkimisesta
. Usean vaimoja en ole koskaan edes tavannut, miesten kanssa jutellut vaan. Myös miehen siskojen aviomiesten kanssa olen käynyt monen monta pitkää keskustelua - muut naiset istuu "naisten olkkarissa", minä juttelen ukkojen kanssa "miesten olkkarissa", silleen ne vierailut on yleensä menneet. Minut on otettu mukaan jopa miesten teekuppiloihin, ainoana naisena.