"saako" miehesi tanssia ja seurustella muiden naisten kanssa yöelämässä?!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jaa";26502507]Alunperin aloittaja kysyi saako tanssia yöelämässä? Ei nyt ollut puhetta sukulaisita vaan jokainne tietää mitä yöelämällä tarkoitetaan.[/QUOTE]
No eihän noista mainitsemistani miehistä yksikään ole sukulainen.

Ja sinähän juuri selitit, miten tanssi on aina seksuaalista, ja herättää aina halut.

"jaa"
Voi olla. Yleensä samanhenkiset ihmiset (ja esim. saman etnisen/uskonnollisen taustan omaavat - onko miehesi kurdi, pikkupaikkakunnalta kotoisin, kovin uskonnollinen?) viihtyvät yhdessä.

Miten ihmeessä asia onkin tullut puheeksi kaikkien tapaamiesi turkkilaisten miesten kanssa?
Mieheni ei ole kurdi ja on isosta kaupungista kotoisin Etelä-Turkista. Väitinkö että olen puhunut miesten kanssa asioista? En todellakaan, heidän vaimotkin osaavat avata suunsa :)

"vieras"
No eihän noista mainitsemistani miehistä yksikään ole sukulainen.

Ja sinähän juuri selitit, miten tanssi on aina seksuaalista, ja herättää aina halut.
Huom, ei aina. Tanssi herättää halut vain kun tanssii eri sukupuolta olevan kanssa. Ap:lla varmaan herää halut kaupassakin jos jonossa on eri sukupuolta olevia. Viihtyisi varmaan hyvin muslimimaissa, missä sukupuolet on eroteltu ettei vaan halut herää.

"jaa"
[QUOTE="jaa";26502536]Mieheni ei ole kurdi ja on isosta kaupungista kotoisin Etelä-Turkista. Väitinkö että olen puhunut miesten kanssa asioista? En todellakaan, heidän vaimotkin osaavat avata suunsa :)[/QUOTE]

Niinkuin sinäkin puhut täällä minun kanssa tästä asiasta!

"jaa"
[QUOTE="vieras";26502544]Huom, ei aina. Tanssi herättää halut vain kun tanssii eri sukupuolta olevan kanssa. Ap:lla varmaan herää halut kaupassakin jos jonossa on eri sukupuolta olevia. Viihtyisi varmaan hyvin muslimimaissa, missä sukupuolet on eroteltu ettei vaan halut herää.[/QUOTE]

huom en ole ap

[QUOTE="jaa";26502536]Mieheni ei ole kurdi ja on isosta kaupungista kotoisin Etelä-Turkista. Väitinkö että olen puhunut miesten kanssa asioista? En todellakaan, heidän vaimotkin osaavat avata suunsa :)[/QUOTE]
Et ole koskaan tavannut turkkilaista miestä, jolle olisi ok se, että vaimo tanssisi toisen kanssa - mutta et ole kuitenkaan jutellut tästä asiasta miesten kanssa.

Tämä selvä.

Nyt olet sitten ainakin virtuaalisesti tavannut naisen, jolle on ok jos mies tanssii toisen kanssa, ja jonka miehellekin asia varmasti on ihan ok.

"vieras"
[QUOTE="jaa";26502577]Mutta sinähän väität että voit tanssia yöelämässäkin kenen kanssa haluat ja infoat siitä miehellesi jos haluat, eli kaikkea et edes paljasta miehellesi mitä puuhaat! Huh![/QUOTE]

Kerrotko sä aina miehellesi kaiken minkä teet? 8.15 menimme lasten kanssa ulos. 8.18 vastaan käveli mies, en katsonut hänen suuntaansa 8.30 menimme kauppaan 8.40 kaupassa tapasin työpaikan Emmin, juttelimme huomisesta kokouksesta, sanoin odottavani innolla että pääsen vihdoin puhumaan asiasta pomon kanssa, Emmi sanoi että hänellä on huomenna hammaslääkäri niin että ehkä myöhästyy hieman kokouksesta

• Tykkää
Reactions: Anatolia
"jaa"
[QUOTE="huoh";26502417]Voi luoja, en yhtään ihmettele näitä erotilastoja. Onnea vaan teidän vainoharhaiseen liittoon.[/QUOTE]

Erot ei tuu vainoharhasta vaan siitä että jompikumpi loukkaa toista, pettää! Ei kai ny kukaan harhojen takia eroo.

"jaa"
[QUOTE="vieras";26502600]Kerrotko sä aina miehellesi kaiken minkä teet? 8.15 menimme lasten kanssa ulos. 8.18 vastaan käveli mies, en katsonut hänen suuntaansa 8.30 menimme kauppaan 8.40 kaupassa tapasin työpaikan Emmin, juttelimme huomisesta kokouksesta, sanoin odottavani innolla että pääsen vihdoin puhumaan asiasta pomon kanssa, Emmi sanoi että hänellä on huomenna hammaslääkäri niin että ehkä myöhästyy hieman kokouksesta[/QUOTE]

Nyt oli puhe yöelämästä ja siellä tanssimisesta! Älkää ny vetäkö tähän muuta asiaa! Pysykää asiassa. Ei ap kysyny mitään eläintarha tai kaupassa käyntiä!

[QUOTE="jaa";26502577]Mutta sinähän väität että voit tanssia yöelämässäkin kenen kanssa haluat ja infoat siitä miehellesi jos haluat, eli kaikkea et edes paljasta miehellesi mitä puuhaat! Huh![/QUOTE]

En ole koskaan kokenut tarvetta informoida miestäni (tai ainuttakaan seurustelukumppaniani ennen häntä) ihan joka ikisestä asiasta, mitä teen, ajattelen, näen...haluan säilyttää oman tilani ja tietynlaisen yksityisyyteni myös parisuhteessa ollessani.

Mutten myöskään puuhaa mitään sellaista, mikä olisi jotenkin epäilyttävää. Tunnen rajani kyllä, en tarvitse miestä tai ketään vahtimaan minua ja tekosiani. Enkä itse vahdi miestäni, jos hän ei tiedä rajojaan niin ei asia vahtimalla parane.

Ihan taatusti voin tanssia yöelämässä kenen tahansa kanssa haluan - JOS haluan. Kuka sen asian muka estäisi?

[QUOTE="jaa";26502602]Erot ei tuu vainoharhasta vaan siitä että jompikumpi loukkaa toista, pettää! [/QUOTE]
Bingo.
Ja jos tanssiminen ei loukkaa parisuhteen osapuolia, eikä se ole pettämistä heidän mielestään, niin miksi tanssi eron aiheuttaisi?

ssss
[QUOTE="vieras";26502212]Koska se on hauskaa. Piristävää vaihtelua, jonka jälkeen on ihana mennä oman kullan kainaloon.[/QUOTE]

Tässä on jotain mitä en ymmärrä. Miksi sitä vaihtelua kaipaisi? Tai kun sitä kaipaa niin tuskin se flirttiin jää.

Huomaa että vaihtelua ilmeisesti tarvitaan..

"jaa"
Et ole koskaan tavannut turkkilaista miestä, jolle olisi ok se, että vaimo tanssisi toisen kanssa - mutta et ole kuitenkaan jutellut tästä asiasta miesten kanssa.

Tämä selvä.

Nyt olet sitten ainakin virtuaalisesti tavannut naisen, jolle on ok jos mies tanssii toisen kanssa, ja jonka miehellekin asia varmasti on ihan ok.
Sä varmaan juttelet sun miehen kavereiden kanssa tällaisista asioista. Luotan kyllä mun kavereiden sanaan mitä ne puhuu, ei mun tarvii niiden mieheiltä varmistaa asioita! OK, onnee sulle liittoon, toivon että liittonne kestää vielä kauan :) Olet tavannut täydellisen miehen! VAU!!!!! :)

[QUOTE="jaa";26502602]Erot ei tuu vainoharhasta vaan siitä että jompikumpi loukkaa toista, pettää! Ei kai ny kukaan harhojen takia eroo.[/QUOTE]

Mä ainakin eroaisin herkemmin vainoharhaisuuden kun pettämisen takia. En jaksaisi hetkeäkään vainoharhaista ukkoa.

• Tykkää
Reactions: Anatolia ja moekoe
[QUOTE="jaa";26502654]Sä varmaan juttelet sun miehen kavereiden kanssa tällaisista asioista. Luotan kyllä mun kavereiden sanaan mitä ne puhuu, ei mun tarvii niiden mieheiltä varmistaa asioita! OK, onnee sulle liittoon, toivon että liittonne kestää vielä kauan :) Olet tavannut täydellisen miehen! VAU!!!!! :)[/QUOTE]
Täydellisyydestä en tiedä, mutta ei tuo kocam onneksi ole sellaista sorttia, joka kovasti minua vahtisi ja nipottaisi mun mielestä turhista asioista.

11 v tässä ollaan yhdessä jo oltu, eikä me ainakaan just nyt eroamassakaan olla...odotellaan kolmatta lastamme syntyväksi päivänä minä hyvänsä.

Koko parisuhteen ideahan on se, että jokainen löytää itselleen sopivimman kumppanin. Ei se, että jokainen löytää kumppanin, joka olisi sopiva jollekin toiselle. Ei voi olla niin vaikeaa tiedostaa sitä, että ihmiset on erilaisia.

Juttelen kyllä paljon mieheni kavereiden kanssa. Viimeeksi lasten hankkimisesta :). Usean vaimoja en ole koskaan edes tavannut, miesten kanssa jutellut vaan. Myös miehen siskojen aviomiesten kanssa olen käynyt monen monta pitkää keskustelua - muut naiset istuu "naisten olkkarissa", minä juttelen ukkojen kanssa "miesten olkkarissa", silleen ne vierailut on yleensä menneet. Minut on otettu mukaan jopa miesten teekuppiloihin, ainoana naisena.

Viimeksi muokattu:
"jaa"
Bingo.
Ja jos tanssiminen ei loukkaa parisuhteen osapuolia, eikä se ole pettämistä heidän mielestään, niin miksi tanssi eron aiheuttaisi?
Mutta yöelämässä tanssiminen voi johtaa johonkin muuhun, ihastumiseen, puh numeroiden vaihtoon. Tanssi on ok oman miehen kanssa, mut ei toisten, olen edelleen sitä mieltä! Varsinkin yöelämässä tanssimisessa muun ihmisen kanssa on omat vaaransa, varsinkin jos on nauttinut alkoholia. Varmaan lähes jokainen tietää mistä puhun, ainakin osa ymmärtää.

"vieras"
Tässä on jotain mitä en ymmärrä. Miksi sitä vaihtelua kaipaisi? Tai kun sitä kaipaa niin tuskin se flirttiin jää.

Huomaa että vaihtelua ilmeisesti tarvitaan..
Jaa-a, en tiedä, mä olen ihminen joka kaipaa vaihtelua. En jaksa jos joka päivä on samanlainen. Joskus se vaihtelu on sitä, että flirttailen kahvilassa jonkun miehen kanssa. Joskus sitä, että mennään oman miehen kanssa leffaan. Joskus sitä että mennään tyttökavereiden kanssa baariin ja tanssin niin heidän kun miestenkin kanssa. Ikinä en ole pettänyt. Ikinä en ole suudellut toista miestä tai mitenkään kosketellut seksuaalisesti.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="jaa";26502708]Mutta yöelämässä tanssiminen voi johtaa johonkin muuhun, ihastumiseen, puh numeroiden vaihtoon. Tanssi on ok oman miehen kanssa, mut ei toisten, olen edelleen sitä mieltä! Varsinkin yöelämässä tanssimisessa muun ihmisen kanssa on omat vaaransa, varsinkin jos on nauttinut alkoholia. Varmaan lähes jokainen tietää mistä puhun, ainakin osa ymmärtää.[/QUOTE]
Tottakai voi, JOS ei tunne rajojaan.

Minä tunnen, ja moni muukin tuntee. Jos en luottaisi itseeni tässä asiassa, niin en varmaan uskaltaisi edes ulkona käydä, enkä alkoholia nauttia.

Jos ei hallitse tekojaan humalassa, jos ei tunne rajojaan, niin silloin on ihan oikeasti parempi olla menemättä sinne yöelämään.

Kaikki riippuu miehen aikomuksista. Eli en tietenkään hyväksyisi, jos olisi iskumielellä liikenteessä, mutta viattoman juttelun ja tanssimisen toki. Aika nolo tilanne olisi, jos mies joutuisi juttelemaan tulevalle naiselle sanomaan, että "en voi puhua sun kanssas, koska olen varattu" :D

"vieras"
[QUOTE="jaa";26502617]Nyt oli puhe yöelämästä ja siellä tanssimisesta! Älkää ny vetäkö tähän muuta asiaa! Pysykää asiassa. Ei ap kysyny mitään eläintarha tai kaupassa käyntiä![/QUOTE]

Miksi se yöelämä on eri asia? Tarkottaako se sulle sitä, että vedät perseet olalle ja menetät kaiken kontrollin? Mulle ei. Mulle sillä ei ole mitään eroa olenko kavereiden kanssa baarissa ja tanssin siellä miesten kanssa vai olenko tanssitunnilla tai häissä missä tanssin miesten kanssa.

Yhteistyössä