"saako" miehesi tanssia ja seurustella muiden naisten kanssa yöelämässä?!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"jenni"
Mun mies käy ehkä noin kerran vuodessa baarissa, pakotettuna mun kans :D Saattaahan se siinä sanasen vaihtaa jos joku nainen tulee poriseen mutta siinä se. Samaa harrastaa varmaan jos olis kavereitten kans baareilemassa. Ei siis haittaa, kuhan ei ala lähempää tuttavuutta tekemään. Enempi kulkee mökillä kavereitten kans, tai istuu iltaa jollakin kaverilla.

"jenni"
[QUOTE="jenni";26501672]Mun mies käy ehkä noin kerran vuodessa baarissa, pakotettuna mun kans :D Saattaahan se siinä sanasen vaihtaa jos joku nainen tulee poriseen mutta siinä se. Samaa harrastaa varmaan jos olis kavereitten kans baareilemassa. Ei siis haittaa, kuhan ei ala lähempää tuttavuutta tekemään. Enempi kulkee mökillä kavereitten kans, tai istuu iltaa jollakin kaverilla.[/QUOTE]

Eikä tanssi, tosiaankaan :D

"hmm"
Vähän vaarallisilla vesillä liikutaan tossa vaiheessa. sitä voi seurata se humalan piikkiin laitettu pelkkää seksiä. Mies ei kulje baareissa, mutta en tykkäisi että muiden kanssa siellä viihtyisi. Tuosta nyt ei ehkä kannata isoa riitaa vetäistä mutta uudet säännöt olisi ehkä hyvä laatia ettei sitten mitään ikävää käy.

"anonyymi"
Ei saisi tanssia, mutta jutella nyt tietysti voi, jos on tuttuja naisystäviä.
En salli mitään sellaista mitä en itsekkään baarissa tekisi. :)
Ja kyllähän siitä varmaan jonkinmoinen sota saatais aikaan, jos saisin
jostain kuulla hänen tanssineen yms jonkun toisen naisen kanssa..

onneks mun mies ei edes käy baareissa, joskus harvoin jos menee niin silloin mun kanssa. mut en tosiaankaan hyväksyis tanssimista toisen kanssa tai koko iltaa nysväämistä saman naisen kanssa, kuulumisia saa kyllä vaihtaa jos tuttuja tulee vastaan.

Mitä aikuinen ihminen saa tehdä ja mitä ei saa?

Mieheni ei käy baareissa, jos en melkein väkisin häntä sinne pakota, eikä varsinkaan tanssi. Mutta ei ne asiat kiellettyjä ole. Flirttailla saa kaikessa rauhassa.

Meillä mies ei halua ilman mua lähteä baariin tai hirveesti minnekkään muuallekkaan. Itse olen sen verran mustasukkainen, että en kato hyvällä jos kaverinaisia vaikka edes halaillaan baarissa. En tiedä mikä siinä on ehkä alkoholi tekee musta kaksinverroin mustasukkasemman, mutta jutella voi siinä se. Mutta jos muualla juttelee tai halailee naisia niin en välitä, senkus.

"Mie"
Jos joku saa mieheni tanssimaan niin sen tahtosin nähdä itsekkin, saahan sitä seurustella elikkä jutella niitä näitä. Itsekkin juttelen ja heitän flirttiä tekemättä kuitenkaan mitään väärää. :)

weg
Mies käy kavereidensa kanssa vain tuollaisissa istuskelupaikoissa (olutravintolat), niissä ei pahemmin panna jalalla koreasti tai huudella vieraisiin pöytiin. Jos innostuisi vaikka lavatansseista, voisi tanssittaa vieraita naisia siellä. Mitään poski vasten poskea -hitaita en kuitenkaan haluaisi hänen baarissa tanssivan. Jutella saa, kunhan jutut ei koske mitään sopimatonta.

"Elliina"
Noi "aikuinen mies saa ehdä mitä haluaa" ja "en määräile mun miestä" jutut on niin huvittavia. Jotain todistettavaa täytyy olla näillä erireiluilla tyttöystävillä ja vaimoilla :)

Siis tokihan mies VOI tehdä mitä haluaa, harva nainen kykenee fyysisesti mitään estämään, mutta parisuhteen säännöissä kuitenkin on täysin ok, että ei SAA tanssia muiden kanssa kännissä.
Ihan vain sen takia, että siinä tuppaa olemaan jonkilainen lataus tai se vaara.

JA vastaus itse kysymykseen. Ei saisi. Suuttuisin ja mököttäisin. Sekin vaikuttaa, että mies ei todellakaan ole mitään tanssivaa tyyppiä.

No kyllähän mulla nousee karvat vähän pystyyn. Tanssiminen on jo siinä rajalla että en minäkään kenenkään vieraan miehen kanssa ala tanssimaan niin ei ala kyllä mun mieskään kenenkään vieraan naisen kanssa.

Mua myös ärsyttää jos tiedän että mies on mennyt juttelemaan jonkun naisen kanssa, mutta ei se jos joku nainen on tullut juttelemaan mun miehen kanssa ja mies on siinä lärpättänyt ajan kuluksi. Tämäkin ihan siksi että en minäkään mene kenenkään miehen kanssa erikseen juttelemaan, mutta jos mulle jutellaan niin hyvinkin saatan jutella takaisin...

No mutta mä nyt oon vähän tämmönen..

"vieras"
Mulle ei ole IKINÄ tullut mieleenkään että toisen miehen kanssa tanssiminen ja juttelu olisi ollut pettämistä. Ja mä ihan varmasti olen sitä tehnyt monessakin seurustelusuhteessa vuosien saatossa.

Miksi sitten mun mieheni ei saisi tehdä sitä. Tanssiminen ei ole fyysistä kanssakäymistä = seksiä

Kyllä mä ymmärrän että pettämistä tapahtuu kun ollaan nin jumalattoman ahdasmieilisiä. En mäkään ole koskaan pettänyt vaikka tanssinut ja flirttaillut olen muiden kanssa

tiedän että ainakin juttelee vapaasti baarissa käydessään ihan kelle vaan kestä saa juttu kaverin :D on ilman viinaksiakin sosiaalinen kaveri, eli humalatilassa vielä enemmän. tykkää tanssia ja osaakin mutta ei oo vähään aikaan käynyt paikoissa joissa olis tanssi mahdollisuutta.

yön pikkutunneilla kun mies palailee yöriennoistaan niin kertoo yleensä illan kulusta ja kommeluksista, kyllä siellä muutama naisen nimi on vilahtanu mutta ajattelen et jos se tän valaan viereen on haukeutunut (oon raskaana) niin tuskin mitään petturuus hommia on tapahtunut.

"..."
Oi, mä en ole tiennyt, että tanssiminen on kiellettyä!

Itse tanssin aina tutussa porukassa, jos huvittaa. Esim. työkavereiden kanssa kokisin aika loukkaavana sen, jos joku miehistä ei lähtisi pyydettäessä tanssimaan... No, pääsääntöisesti meillä kyllä miehet tanssittaa naisia, kaikki kaikkia vuoronperään, ei ole mitään "pariskuntia".

Oma mies saisi mun puolesta tanssia, en todellakaan pidä pahana. Enkä juttelua.

-
[QUOTE="Elliina";26501766]Siis tokihan mies VOI tehdä mitä haluaa, harva nainen kykenee fyysisesti mitään estämään, mutta parisuhteen säännöissä kuitenkin on täysin ok, että ei SAA tanssia muiden kanssa kännissä.[/QUOTE]

Ei olisi mulle ainakaan ok. Minähän tanssin just kenen kanssa haluan, ni! :D

Jokaisen parisuhteessa on omat "säännöt" eikä siinä ole muilla sanomista, jos ne ovat kaikille suhteen osapuolille ok.

"myö"
En pidä yöelämässä pörräämisestä, eikä miehenikään sitä harrasta. Sitten kun oppii seurustelemaan sukulaistensa kanssa, voi ehkä harkita menevänsä ventovieraiden kanssa höpisemään. Tanssia ei osata, ja jos opetellaan, niin toistemme kanssa tanssitaan.

Yhteistyössä