Tykkääkö teidän miehenne tai miehet yleensäkin posliinista vai karvaisesta?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
mun mies tykkää posliinista, mutta ei se silloinkaan valita kun sheivaus on vähän jäänyt ja karvat rehottaa :D nuoleminen tosin ei kuulemma ole kovin kivaa jos en ole sheivannut

Gunilla-Emilie Borgstöm
Lintujen "pilluista" kiinnostuneille:
http://tieku.fi/lars-thomas/monta-selitystae-siittimen-katoamiseen

"Yksikään niistä ei kuitenkaan ole aivan aukoton...

Mitä suurempi on koiraan siitin, sitä mutkikkaampia näyttävät olevan naaraan sukuelimet. Joidenkin lajien naaraat voivat jopa jännittää vaginansa niin, että se kiertyy korkkiruuvimaisille kierteille, jotka kääntyvät vastakkaiseen suuntaan kuin siittimen kierteet. Tällöin parittelu on mahdotonta."

Lisäksi karvainen vagina on ruma ja sopii korkeintaan sellaisille yh-äideille joiden ei pitäisi enää lapsia hommata (proleja ja kateellisia)

Kaisukka
[QUOTE="vieras";26487229]Taitaa olla luolamiehet hyvin vähissä! Ainakin kun muistan sinkkuaikaa.. Kukaan ei moittinut posliiniksi ajeluani vaan päinvastoin. Myös mieheni tykkää mutta enempi minä itse!![/QUOTE]

Minä olen napannut sen harvinaisen luolamiehen! Me ollan molemmat aikas eläimellisiä. :D

joo-o
[QUOTE="Wiwian";26485471]Kyllä tuolle miehelle on kunnon rämis kelvannut jo melkein 30 vuotta. Joten samalla mennään! :D[/QUOTE]

Mä peesaan tätä. En vaan jaksa edes ajatella, että alkaisin trimmaamaan ja kampaamaan vehettäni. Ei ole moittinut ja hyvin on kelvannut. :D

Yhteistyössä