[QUOTE="vieras";26462813]Jepjep, kun ei ole pakko hoitaa itse. Ja sitä sitten on alettu pitää normaalina ja sitä vaaditaan, että hoitopaikka pitää järjestyä ilmaiseksi kun mä olen kipeä, mulla on harrastus, mä halun käydä rauhassa kaupassa, mä tarviin omaa aikaa jnejnejne. Mikäs siinä, kunhan jokainen maksaisi tuollaiset turhanpäiväiset hoidot täysin -itse-. Ihan naurettavaa että yhteiskunnan muka pitää kustantaa kaikille lapsille hoitoa siksi aikaa että äiti saa omaa rauhaa. Kun sitä rahaa EI OLE- Todellakin ihmettelen ettei ne jo ole rajoittanut tai poistanut subjektiivista päivähoito-oikeutta, kun kumminkin se rampa mamma makaa paskoissaan ja syrjäytyvä nuori ei saa tarvitsemaansa hoitoa tai koulutuspaikkaa, kun ei ole rahaa. Mutta tartteehan jokaisen mamman jotain saada rauhassa harrastaa ja muksuille pitää saada vähän viihdykettä kun ei itse viitti järjestää, ja onhan se nyt pyöristyttävää jos ÄITI joutuisi FLUNSSASSA hoitamaan omat lapsensa, siitähän voi tulla vaikka masennus. Näihin sitten pitäisi rahaa riittää..[/QUOTE]
Miksi ihmeessä sinä mulle avaudut? En minä ole hankkinut hoitopaikkaa sen takia että saisin harrastaa, sairastaa tms. vaan lapsilla on hoitopaikka työn takia. Ja ihan maksullinen, vaikkei toki läheskään kaikkia kuluja kata. Mutta jos sairastan esim. oksennustautia tms. kovempaa tautia niin takuulla vien muksun hoitoon kun ei ole pakko hoitaa itse. Vain idiootti koittaisi hoitaa itse ja lapsi olisi ties miten heitteillä. Ihan sitä lastakin ajatellen parempi viedä. Mistään flunssasta en ole puhunut yhtään mitään, se on sun omaa jauhantaa.