pitääkö paikkaansa että isorintaiset naiset raskautuu helpommin ja saa helpommalla miehiä?

• Viestiketjun aloittaja Janne
  • Ensimmäinen viesti
"Anne"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26394947:
Ja sinä tiedät tämän mistä? Ai, kertoi sinulle... :LOL: Minäkin kerron aina vaimolle kaiken suoraan ja kiertelemättä... :whistle:
Mitähän kaikkea sun vaimo kertoo sulle "suoraan ja kiertelemättä"... ;) Naiset on kovempia ja parempia valehtelemaan kuin miehet. :) Voin kuvitella mitä kaikkea tyypillistä vaimosi on sinulle sanonut... :D

femin
Ja sinä tiedät tämän mistä? Ai, kertoi sinulle... :LOL: Minäkin kerron aina vaimolle kaiken suoraan ja kiertelemättä... :whistle:
Meillä kyllä voidaan puhua kaikista asioista ja luottamus on 100% molemminpuolin. :) Sielunkumppaneiksikin meitä voisi kuvailla.

Mies on lestaperheestä, joten aika tarkat vaatimukset on naiselle ollut, mutta täysin valtaväestöstä poikkeavat. :)
Kasvoja ja vartalon sopusuhtaisuutta katsonut ensiksi.

[QUOTE="Anne";26394971]Mitähän kaikkea sun vaimo kertoo sulle "suoraan ja kiertelemättä"... ;) Naiset on kovempia ja parempia valehtelemaan kuin miehet. :) Voin kuvitella mitä kaikkea tyypillistä vaimosi on sinulle sanonut... :D[/QUOTE]

Jos on ihan pakko veikata, niin arvelen meidän molempien puhuvan kutakuinkin yhtä usein "muunneltua totuutta". Mikä on sinun veikkauksesi? :D

(Tämä tissiasia tosin on sellainen, että en vaimoni avuista johtuen joudu kohteliaisuus- tai häveliäisyyssyistä muuntamaan totuutta...)

[QUOTE="noh";26394990]Onneksi sä et olekkaan mikään esimerkki MIEHESTÄ.[/QUOTE]

:LOL: Hah hah, minä olen kuule jokseenkin samanlainen esimerkki MIEHESTÄ kuin sinä olet NAISESTA. (Tai sitten en ymmärrä lainkaan, mitä tuolla oletettavasti loukkaukseksi tarkoitetulla ähkäisyllä tarkoitetaan. :) Joka taas ei haittaa oikeastaan lainkaan...)

Hauskaa illanjatkoa vaan sinullekin! :)

femin
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26395025:
Jos on ihan pakko veikata, niin arvelen meidän molempien puhuvan kutakuinkin yhtä usein "muunneltua totuutta". Mikä on sinun veikkauksesi? :D

(Tämä tissiasia tosin on sellainen, että en vaimoni avuista johtuen joudu kohteliaisuus- tai häveliäisyyssyistä muuntamaan totuutta...)
BTW, ei mahda kovin vakaalla pohjalla parisuhde olla, jos pitää kohteliaisuus - tai häveliäisyyssyistä muunnella totuutta... :)

BTW, ei mahda kovin vakaalla pohjalla parisuhde olla, jos pitää kohteliaisuus - tai häveliäisyyssyistä muunnella totuutta... :)
Aivan yhtä vakaalla kuin koko tämä meidän sivilisaatiomme. :) Ihminen kun on oppinut säätelemään emootioitaan jo ennen kuin oppi tekemään tarpeensa muiden katseilta sivussa.

Toki aina on sitten niitäkin ihmisiä, jotka aina ja joka tilanteessa täräyttävät omat ajatuksensa kanssaihmisilleen suodattamatta päin näköä. Tavallisesti näitä tosin hoidetaan erilaisissa laitoksissa...

Pakko kommentoida tuohon että joskus "harmiton" totuuden kiertäminen on ihan paikallaan. Esimerkkinä voisin kertoa kun mieheni osti uuden t-paidan jossa se näytti ihan siltä Nemoa etsimässä elokuvan Nemolta (siis kalalta), en vaan tohtinut sitä sille sanoa. Toinen niin onnellisena ja tohkeissaan sitä paitaansa esitteli. Enkä muuten usko kun mieheni sanoo että olen tosi seksikäs Nanson yöpaidassa ja villasukissa :D

Joo, mutta tuohon Ap:n kysymykseen. Olen isorintainen mutta raskaaksi tulemiset ovat vaatinut todella paljon aikaa ja yritystä, pisimmillään kolme vuotta.

• Tykkää
Reactions: Isämies
femin
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26395114:
Aivan yhtä vakaalla kuin koko tämä meidän sivilisaatiomme. :) Ihminen kun on oppinut säätelemään emootioitaan jo ennen kuin oppi tekemään tarpeensa muiden katseilta sivussa.

Toki aina on sitten niitäkin ihmisiä, jotka aina ja joka tilanteessa täräyttävät omat ajatuksensa kanssaihmisilleen suodattamatta päin näköä. Tavallisesti näitä tosin hoidetaan erilaisissa laitoksissa...
No joo, enpä jaksa kanssasi tapella, kun itse tiedän asioiden oikean laidan parisuhteessani. :)

Niin ja rehellisyys parisuhteessa, ei tarkoita, että ihminen olisi mielenvikainen tai käyttäyisi tahdittomasti... Elikkä en kuulu siihen ihmisryhmään, joilla ei ole minkäänlaista tilannetajua.

Keskity sinä vain siihen tissimiehenä olemiseen, se on varmasti homma, jonka osaat parhaiten. :)

femin
Isämiehelle vielä tiedoksi, etten todellakaan ole niin herkkähipiäinen, että loukkaantuisin siitä, etten ole täydellinen miehenikään mielestä ja mies myös tietää tämän. :)

Raskaaksi oon tullut todella helposti x 3, ja en mä ole ilman miehiäkään joutunut olemaan koskaan ellen ole halunnut.

Eikä mulla oo isot tissit.

Ehkä isotissisenä olisin pamahdellut vahingossa paksuksi koko ajan, mutta se ei olisi kivaa.

"joku"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26395025:

No jos sä et tuossa asiassa joudu puhumaan vaimollesi muunneltua totuutta, niin millähän perusteella sä olet mikään sanomaan, että jonkun random palstalaisen mies ei puhuisi totta kun sanoo vaimolleen kiinnittävänsä ensimmäisenä huomion naisessa johonkin muualle kuin rintoihin tai peppuun? Miten voit väittää että kaikki ajattelevat kuten sinä, vain koska ovat miehiä?

Yhteistyössä