Mitä tekisit jos seuraavan hallituksen pääministeri olisi Paavo Väyrynen...

• Viestiketjun aloittaja ?????
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Miten Soinista voisi tulla valtiovarainministeri? Kuntavaaleissa kannatus 5-10 prosenttia. Seuraavissa eduskuntavaaleissa alle 5 prosenttia. Ei siitä porukasta ministeriksi päästä.

Kaikki persfinnit ovat rupusakkia.

Toinen vieras
[QUOTE="vieras";26353539]Miten Soinista voisi tulla valtiovarainministeri? Kuntavaaleissa kannatus 5-10 prosenttia. Seuraavissa eduskuntavaaleissa alle 5 prosenttia. Ei siitä porukasta ministeriksi päästä.

Kaikki persfinnit ovat rupusakkia.[/QUOTE]

Näin! Ns. tähdenlento, vaikka tähtiä ne eivät ole olleet kuin omasta mielestään :)

vieras maailma
Aikaistaisin suunniteltua muuttoa ulkomaille. Tosin tuo kauhukuva noiden äijien parivaljakosta ei toteudu, ja olen muutenkin muuttamassa todennäköisesti ennen seuraavia eduskuntavaaleja.

Toimin siis, kuten tähänkin asti ja suunnitelmieni mukaan.

[QUOTE="tota noin";26353615]Mihin perustat väitteesi vai onko ihan vaan median luomaa illuusiota sinunkin päässäsi?[/QUOTE]

Politiikkaa lähes 20 vuotta aktiivisesti seuranneena ja siinä vahvasti myös mukana olleena.
Jos tarkoitit tuota Soinin rasismia, perustan väitteeni niihin asioihin, mitä Perussuomalaiset ovat möläytelleet pitkin eduskuntatyöskentelyään - neekeriukkoa, sotilasjunttaa, mitäs kaikkea sitä nyt olikaan?
Ehkä Timo Soini henkilökohtaisesti ei ole rasisti, tai ainakaan niin rasistinen, kuin hänen eduskuntaryhmänsä, mutta joka tapauksessa sellaiset linjaukset, joita Perussuomalaisten riveistä lentelee, ei ole sellaisia, jotka nykypolitiikaan ja Suomen etuun katsoen olisivat korrekteja.
Sitten siihen Väyryseen.
Olen erittäin poikkeuksellinen vientialan yrittäjä - olen nimittäin EU-kriitikko.
Olen sitä mieltä, että EU on hyvä asia sellaisena, miksi se on alunperin tarkoitettu - kaupankäynnin ja kommunikaation yhteistyövälineeksi jäsenvaltioidensa välillä. Kaupankäynnin, matkustamisen ja kommunikaation kannalta EU on erittäin hyvä keksintö - ongelmana on kuitenkin omien sääntöjensä rikkominen ja kulttuuriltaan liian erilaisten valtioiden ottaminen mukaan tähän järjestelmään.
Esimerkkinä Kreikka, heillä kulttuuri ja tarkkuus on ihan erilaista, varsinkin talousasioissa, on täysin erilaista, kuin meillä Pohjoismaissa - tästäpä se velkakriisi on saanut alkunsa.
Myös se, että EU rikkoo omia sääntöjään jakamalla tukipaketteja ja muodostamalla vakausmekanismeja, on täysin absurdia ja se on pysäytettävä pikimmiten.
Väyrynen on ehkä enemmänkin kriittinen EU:n suhteen, kun minä, mutta henkilökohtaisesti pidän Väyrystä parempana vaihtoehtona, kuin Soinia - ja kyllä, olen kepulainen.
Se pitää vielä sanoa, että minä EN kannata EU:sta eroamista, vaan sen toiminnan muuttamista alkuperäiseen tarkoitukseen ja vakausmekanismeista ja tukipaketeista luopumista.

"vieras"
Politiikkaa lähes 20 vuotta aktiivisesti seuranneena ja siinä vahvasti myös mukana olleena.
Jos tarkoitit tuota Soinin rasismia, perustan väitteeni niihin asioihin, mitä Perussuomalaiset ovat möläytelleet pitkin eduskuntatyöskentelyään - neekeriukkoa, sotilasjunttaa, mitäs kaikkea sitä nyt olikaan?
Ehkä Timo Soini henkilökohtaisesti ei ole rasisti, tai ainakaan niin rasistinen, kuin hänen eduskuntaryhmänsä, mutta joka tapauksessa sellaiset linjaukset, joita Perussuomalaisten riveistä lentelee, ei ole sellaisia, jotka nykypolitiikaan ja Suomen etuun katsoen olisivat korrekteja.
Sitten siihen Väyryseen.
Olen erittäin poikkeuksellinen vientialan yrittäjä - olen nimittäin EU-kriitikko.
Olen sitä mieltä, että EU on hyvä asia sellaisena, miksi se on alunperin tarkoitettu - kaupankäynnin ja kommunikaation yhteistyövälineeksi jäsenvaltioidensa välillä. Kaupankäynnin, matkustamisen ja kommunikaation kannalta EU on erittäin hyvä keksintö - ongelmana on kuitenkin omien sääntöjensä rikkominen ja kulttuuriltaan liian erilaisten valtioiden ottaminen mukaan tähän järjestelmään.
Esimerkkinä Kreikka, heillä kulttuuri ja tarkkuus on ihan erilaista, varsinkin talousasioissa, on täysin erilaista, kuin meillä Pohjoismaissa - tästäpä se velkakriisi on saanut alkunsa.
Myös se, että EU rikkoo omia sääntöjään jakamalla tukipaketteja ja muodostamalla vakausmekanismeja, on täysin absurdia ja se on pysäytettävä pikimmiten.
Väyrynen on ehkä enemmänkin kriittinen EU:n suhteen, kun minä, mutta henkilökohtaisesti pidän Väyrystä parempana vaihtoehtona, kuin Soinia - ja kyllä, olen kepulainen.
Se pitää vielä sanoa, että minä EN kannata EU:sta eroamista, vaan sen toiminnan muuttamista alkuperäiseen tarkoitukseen ja vakausmekanismeista ja tukipaketeista luopumista.
Muuten, sotilasjuntta on Kreikassa ehkä jo kesäkuussa vallassa ja Soinin syytä varmaan sekin.

Kepu on EU:n epäonnistuneen liittovaltiopolitiikan vankimpia takuumiehiä, mitä nyt oppositiosta pitää huudella toista jos vaikka sais persuihin kadonneesta kannatuksesta edes osan takaisin.

Toinen vieras
[QUOTE="vieras";26353961]Muuten, sotilasjuntta on Kreikassa ehkä jo kesäkuussa vallassa ja Soinin syytä varmaan sekin.

Kepu on EU:n epäonnistuneen liittovaltiopolitiikan vankimpia takuumiehiä, mitä nyt oppositiosta pitää huudella toista jos vaikka sais persuihin kadonneesta kannatuksesta edes osan takaisin.[/QUOTE]

Tuo sun Soiniin kohdistama palvontasi alkaa olla pelottavaa. Miten sä selviät, jos se vaikka kuukahtaa? :(

"vieras"
Minä olisin halunnu Väyrysestä pressan ni mikäs ettei hänestä pääministerikin vielä tuliskin :)
Kuka teistä olis parempi?
Yhtään kokoomus tai sdp.läistä en löydä joka olis parempi kuin Väyrynen.

[QUOTE="vieras";26353961]Kepu on EU:n epäonnistuneen liittovaltiopolitiikan vankimpia takuumiehiä, mitä nyt oppositiosta pitää huudella toista jos vaikka sais persuihin kadonneesta kannatuksesta edes osan takaisin.[/QUOTE]

Olet oikeassa, mutta johdonmukaisesti minä olinkin EU-kriittistä mieltä myös silloin, kun Kepu ei ollut ja olen aina johdonmukaisesti ollut tukipaketteja ja vakausmekanismeja vastaan.
Äänestin myös kriittisempää EU-kantaa noudattavaa ehdokasta, vaikka olikin Kepun listoilla.
Ja kun paatos kerran alkoi, antaa tulla vielä vähän lisää.
EU on taloudellisen epäonnistumisen lisäksi vienyt kansalaisiltaan oikeuden vaikuttaa itse omiin asioihinsa - kansanvalta on kohta historiaa, jos tähän ei puututa.
EU:n direktiivit ja asetukset määrittelevät täysin sen, miten Suomessa asiat menevät, Eduskunta on kohta täysin turha elin.
Valtaa pitäisi palauttaa takaisin kansalaisille, tai ainakin sen "anastaminen" pitäisi keskeyttää, vielä ennen kuin se on liian myöhäistä.

Yhteistyössä