Miks ihan kaikesta pitää nykyään ottaa kuva ja

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"..."
läväyttää se kaikenkansan silmille?

Fb täynnä jotain ihme kuvia, nico-petteri potalla, sormiruokailee, kasa uusia vaatteita ja kaikki yksitellen, piknikki takapihalla, just pesty auto, isäntä kalastaa, uus muumimuki, kahvilla abc:llä ja jostain pirun kahvikupista kuva, nico-petteri samaisella reissulla liukumäessä, vaihdettu järjestystä, uus matto, joka päivä pitää muistaa kuvata ruuat, nico-petteri puklas autoon, nukahti autoon, varpaankynnet lakattu, nurmikko leikattu, kesän eka grillaus, uus tukka, uudet meikit, leivoin pullaa, leivoin kakun, ostin uudet crocsit, kaiken kruunaa isäntä uusilla kesäkalusteilla bisse kädessä pelkissä shortseissa ja jumalaton kaljamaha kuvatekstinä *muru*

MIKSI??? miksi???
 
Tönt
no mulla on sukulaisia ja kavereita joita en näe kovin usein (asuu kaukana) ja ne kyllä tykkää katella mun kuvia, niitä turhiakin. pyytää jopa lisää jos ei oo pitkään aikaan laittanut mitään. :D

sama homma kuvien kuin pelejen kanssa; niitä voi aina piilottaa jos ei nappaa. oon itsekin ahkera piilottaa linkkejä ja niitä "paina tykkää jos.."-juttuja. :D
 
piitii
No pitäähän sitä nyt näyttää et kyllä meilläkin on kivaa ja hienoa ja rahaa, ja paskaa. Eihän sitä kukaan muuten vois arvata, että juot aamuisin kahvia. Joten jokaisella pitää olla se aamuinen kahvikuppi kuvattuna.
 
hmmmmmmm
Mä tykkään valokuvata ja mulla on lapsestani kuvia netissä. Hyvin harkittuja kuvia
ja h.yviä.kun ottaa hyviä kuvia nii. piilottaakko ne pitäs?
oon kyll tarkka minkälaisia ja mitä kuvia sinne pistän.
 
Just
Miksi sitten ottaa ikinä yhtään kuvaa mistään ja missään tilanteessa jos ne pitää piilottaa muilta. Vain omaksi iloksiko? Eikö valokuvien tehtävä ole jakaa ne toisten kanssa eikä piilottaa ne kellariin.
 
"..."
Miksi sitten ottaa ikinä yhtään kuvaa mistään ja missään tilanteessa jos ne pitää piilottaa muilta. Vain omaksi iloksiko? Eikö valokuvien tehtävä ole jakaa ne toisten kanssa eikä piilottaa ne kellariin.
Muttakun ei käytetä enää minkäänlaista harkintaa, ymmärrän kuvat kun on lapsi syntynyt, ristiäiset, 1-v synttärit mut et pitää joka hemmetin asia ihan joka päivä kuvin päivittää. Onko normaalia 2 kansioo vaatteita missä on kuvattu joka ikinen vaate ja seuraavassa kuvassa kokolappu :O JA MINKÄ MERKKINEN!

Ihan joka ikinen asia mitä tehdään, otetaan kuva ja laitetaan fb:iin.

Mulla on albumit sitä varten. Ja varsinkin nyt kun jos on julkisia profiileita niin ne kuvat näkyy _ei kavereillekin_!
 
:D:D
[QUOTE="...";26346797]Muttakun ei käytetä enää minkäänlaista harkintaa, ymmärrän kuvat kun on lapsi syntynyt, ristiäiset, 1-v synttärit mut et pitää joka hemmetin asia ihan joka päivä kuvin päivittää. Onko normaalia 2 kansioo vaatteita missä on kuvattu joka ikinen vaate ja seuraavassa kuvassa kokolappu :O JA MINKÄ MERKKINEN!

Ihan joka ikinen asia mitä tehdään, otetaan kuva ja laitetaan fb:iin.

Mulla on albumit sitä varten. Ja varsinkin nyt kun jos on julkisia profiileita niin ne kuvat näkyy _ei kavereillekin_![/QUOTE]

No kuule jospa ne kledjut on fb-kirpulla myynnissä :D
 
pistepiste
no mä ny viel ymmärrän noi muksujen kaikki miljoonat kuvat, mut miten joku viittii räpsiä niitä fotoja jostain elukoista? "tässä meidän wuffe syö" "tässä meidän wuffe paskoo" "wuffelle tuli jano" -.- ja sit on päivässä kaks miljoonaa tilapäivitystä kuinka se wuffe on taas tehnyt niin hulvattoman hauskoja juttuja, ja kuinka se wuffe nyt on väsyny ja tarvii yöunet.. pläääääh!
 

Yhteistyössä