Nyt tarvitsen teidän apua, minkälainen ihanuus mä vien Suomeen(.*.)kuva(.*.)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"mamma"
[QUOTE="vieras";26337161]No miksi siitä ei vois luopua? Parempi kai se niin on kuin äärirajoilla yrittää kouluttaa ja hoitaa, parempi sekä ihmiselle että koiralle.[/QUOTE]

Eläimet eivät ole tavaroita. Jos ei kykene hoitamaan ja kouluttaaan vanhaa koiraansa, niin ei tule ostaa uusia koiria.
 
"Juups"
Ei näytä olevan kovin hyvä rotu lapsiperheeseen, ainakaan missä pieniä lapsia...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/7072222

Ja en mä tietystikään koirien kuolemaa toivo, kuten joku oli ymmärtävinään, totesinpa vain että jos päätyvät lopetettaviks (eläinkaupassa ei mee kaupaks tuohon hintaan vrt Milanna tuo Suomeen ilman tarvittavia toimenpiteitä), se tehtäneen Suomessa eläinystävällisemmin...
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Juups";26337199]Ei näytä olevan kovin hyvä rotu lapsiperheeseen, ainakaan missä pieniä lapsia...
Millainen koira on pomeranian? - Pystykorvat - Suomi24

Ja en mä tietystikään koirien kuolemaa toivo, kuten joku oli ymmärtävinään, totesinpa vain että jos päätyvät lopetettaviks (eläinkaupassa ei mee kaupaks tuohon hintaan vrt Milanna tuo Suomeen ilman tarvittavia toimenpiteitä), se tehtäneen Suomessa eläinystävällisemmin...[/QUOTE]

Mun on pakko sulle kirjoittaa, kun huomasin. Että he eläinkaupassa sanoivat, jos heillä olisi jäänyt soiton jälkeen joku epäily, ei ne olisi myynneet koiria. Mutta kun läpi meni niin saimme ne....

oh nyt en jaksa selittää, tosissaan väsyttää ja huomenna aamulla klo 7lta jo herätys... kun lennämme Cancunkuun haha bla bla, eli johonkin sinne
 
"qwerty"
[QUOTE="Juups";26337199]Ei näytä olevan kovin hyvä rotu lapsiperheeseen, ainakaan missä pieniä lapsia...
Millainen koira on pomeranian? - Pystykorvat - Suomi24

Ja en mä tietystikään koirien kuolemaa toivo, kuten joku oli ymmärtävinään, totesinpa vain että jos päätyvät lopetettaviks (eläinkaupassa ei mee kaupaks tuohon hintaan vrt Milanna tuo Suomeen ilman tarvittavia toimenpiteitä), se tehtäneen Suomessa eläinystävällisemmin...[/QUOTE]

Jaa... meillä on chihu tyttö ja kaksi lasta. Toinen 2v ja toinen 4v. Hyvin tuleee kaikki toimeen.

Toi milanan chihu kuva näyttää kyllä toy-chihu mixiltä.
Ei puhtaalta chihulta. Meillä on kennelin kautta hakittu kira, ja ihan erinäköinen se oli pentuna...
 
"Juups"
[QUOTE="qwerty";26337208]Jaa... meillä on chihu tyttö ja kaksi lasta. Toinen 2v ja toinen 4v. Hyvin tuleee kaikki toimeen.

Toi milanan chihu kuva näyttää kyllä toy-chihu mixiltä.
Ei puhtaalta chihulta. Meillä on kennelin kautta hakittu kira, ja ihan erinäköinen se oli pentuna...[/QUOTE]

Toi oliki tuosta pommipennusta... No juu, kuten joku sanoikin, voi tietty olla aika hupaisaa yrittää kasvattaa kaks pentua tuossa samalla kun alkaa olla liikkuva vauva. Ai mut vauvallahan on niitä hoitajia, niin ehkä Milanna voi keskittyä koiriin. Eiku hänhän ei halua olla kotiin sidottu, niin kenties koirat saa omat hoitajat;)? No juu, jokainen taaplaa omalla tavallaan, jos Milanna haluaa elää noin, niin se on tietysti hänen asiansa. Itse taidan olla aika pirttihirmu, mut meidän lapsiltakin tuo "mutku mä haluun" on loppunu aika pian uhmaiän jälkeen, kun oon todennu et kaikkea ei vaan voi saada...
 
"qwerty"
[QUOTE="Juups";26337230]Toi oliki tuosta pommipennusta... No juu, kuten joku sanoikin, voi tietty olla aika hupaisaa yrittää kasvattaa kaks pentua tuossa samalla kun alkaa olla liikkuva vauva. Ai mut vauvallahan on niitä hoitajia, niin ehkä Milanna voi keskittyä koiriin. Eiku hänhän ei halua olla kotiin sidottu, niin kenties koirat saa omat hoitajat;)? No juu, jokainen taaplaa omalla tavallaan, jos Milanna haluaa elää noin, niin se on tietysti hänen asiansa. Itse taidan olla aika pirttihirmu, mut meidän lapsiltakin tuo "mutku mä haluun" on loppunu aika pian uhmaiän jälkeen, kun oon todennu et kaikkea ei vaan voi saada...[/QUOTE]

Mut eihän Milana oo edes ite kotona... varmaan joku kasvattaa ne koiratkin samalla.
Tuskin jaksaa noita koiriakaan katella, kun ne jo isoiks kasvanu,..
 
"mamma"
Tässä Milannan kauniita ajatuksia koirastaan parin kuukauden takaa.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2118910-mita-oikeasti-koiran-kanssa-voi-tehda-se-merkka-joka-paikassa-ei-kerkee-ees-siivoamaan/
 
ihmettelenpä
tässä sellaista asiaa, jos Milanna on viel ulkomailla, niin miten kummas hän saa ä:n ja ö:n pisteet, kun mä oon ollu ulkomailla, niin en ikin oo koneelt niit saanu kirjoitettu, vai onks sil oma kannettava mukana?
 
"vieras"
Hri
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelenpä;26337280:
tässä sellaista asiaa, jos Milanna on viel ulkomailla, niin miten kummas hän saa ä:n ja ö:n pisteet, kun mä oon ollu ulkomailla, niin en ikin oo koneelt niit saanu kirjoitettu, vai onks sil oma kannettava mukana?
Juu on oma kone miljoonan kysymisen jälkeen.
 
ulkonainen
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelenpä;26337280:
tässä sellaista asiaa, jos Milanna on viel ulkomailla, niin miten kummas hän saa ä:n ja ö:n pisteet, kun mä oon ollu ulkomailla, niin en ikin oo koneelt niit saanu kirjoitettu, vai onks sil oma kannettava mukana?
Ihan höpöhöpöä, minäkin kirjoitan ulkomailta ja ihan ään ja öön kera :D
 
"Juups"
Mun on pakko sulle kirjoittaa, kun huomasin. Että he eläinkaupassa sanoivat, jos heillä olisi jäänyt soiton jälkeen joku epäily, ei ne olisi myynneet koiria. Mutta kun läpi meni niin saimme ne....

oh nyt en jaksa selittää, tosissaan väsyttää ja huomenna aamulla klo 7lta jo herätys... kun lennämme Cancunkuun haha bla bla, eli johonkin sinne
Okei, sittenhän kaikki on hyvin kun he sanoivat noin...

Sorry Milanna, ei millään pahalla, mut ootko sä oikeasti noin
naiivi, vai esitätkö vaan sellaista palstalla;o? Kuittailujen lisäks
sulle tullut tääl oikeasti sellaisia vastauksia, jotka kannattais lukea
ajatuksella -isossa maailmassa kun on oikeasti myös niitä häikäilemättömiä
ihmisiä, jotka käyttää turisteja hyväkseen 6-0, sinun haukkumasi
suomalaiset kun taas tahtoo usein olla jopa tyhmyyteen asti rehellisiä,
ei täällä asunu voi edes kuvitella niitä kaikkia keinoja vedättää... Mut toivotaan
parasta.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26337379]Olisko rokotteen sivuvaikutuksia...? Tai sitten ihan vaan jotain nokea.[/QUOTE]

Vai oiskohan vain myyjä joka pitää sylissä..............................................
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä