Varastitko synnytyslaitokselta mitään?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"koppis"
Järkyttävää, miten paljon viitsitte viedä tavaraa eli varastaa.. Itse en vienyt mitään enkä olis kyllä mistään hinnasta niitä kauheita sairaalalumppuja huolinutkaan (siis aikuisen vaatteita). Vauvallekin ostettiin itse tutti ja mies toi sen sairaalaan, kun ei meidän sairaalassa vauvalle suostuttu edes antamaan tuttia, että osaisi imeä tissiä. Vauva osasi imeä kyllä molempia :)
 
"Sirkkeli"
mä olen hoitsu JA SILTI PÖLLIN sen aikaisemmin mainitsemani rintakumin, parit vaipat ja myssyn, koettakaa selviytyä nyt vaan tän ketjun kanssa!! sairaanhoitopiirien kustannusongelmat eivät johdu synnäriltä pöllityistä tavaroista, believe me...
No vittu jos työntekijätkin pöllii työpaikaltaan kamaa, niin uskon että rahaongelmat on isoja myös varastamisen takia.

Ja minä en varastanut yhtään mitään. Yksinkertaisesti siitä syystä, että en ole varas. Vaikka vaatteet olisi silkistä ja kullalla koristeltu, niin en olisi varastanut. Koska ne eivät ole minun. Ja jos olisin niin köyhä, että mun pitäisi varastaa lapselle sairaalasta kamaa, niin en olisi muksua silloin vääntänyt.

Halveksin suuresti tommoista paskasakkia.
 
Hei unohdin mainita et mä sain kanssa sellaisen geelilämpöpussin. Kun tarjosin kätilölle sitä kotiutumispäivänä hän käski viedä kotiin tai heittää roskiin. Nekin oli potilaskohtaisia et roskiin olis menny. Kestää kuulemma n.10 lämmityskertaa ja itse olin tarvinnu kerran.
 
verojenmaksaja
Alkuperäinen kirjoittaja yöpaidoista;26332537:
Ja se mitä noihin yöpaitoihin tulee, niin ne ei edes ole sairaalan omaisuutta (eli verorahoilla hankittua) vaan pesulan omaisuutta. Pesulat vuokraa niitä sairaaloillle.
Niin ja se kaupungin tai sairaanhoitopiirin pesulahan ei käytä verovaroja? Missä teitä tampioita oikein kasvaa, veronmaksajat ne joka tapauksessa rahottaa.
 
[QUOTE="Sirkkeli";26334233]No vittu jos työntekijätkin pöllii työpaikaltaan kamaa, niin uskon että rahaongelmat on isoja myös varastamisen takia.

Ja minä en varastanut yhtään mitään. Yksinkertaisesti siitä syystä, että en ole varas. Vaikka vaatteet olisi silkistä ja kullalla koristeltu, niin en olisi varastanut. Koska ne eivät ole minun. Ja jos olisin niin köyhä, että mun pitäisi varastaa lapselle sairaalasta kamaa, niin en olisi muksua silloin vääntänyt.

Halveksin suuresti tommoista paskasakkia.[/QUOTE]

:LOL:
 
"..."
mä otin niitä verkkopikkareita (vuodin niin paljon, että otin niitä jokusia kotiinkin mukaan)
siteitä. (niitä oikein isoja läjän ja pienempiä läjän, ja tuli kyllä tarpeeseen! miljoona kertaa parempia kun mitä saa kaupasta.)

en mä si muuta luvatta ottanu.. vaippoja meille tuotiin niin paljon sairaalaan, ettei olis tullu mieleenkä ottaa sairaalalta niitä lisäks :D
vaatteitakaan ei tullu mieleen ottaa..

noita siteitä ja verkkopikkareita en nähny niin pahaks ottaa mukaan..
 
VittumaisenVeikee
Mä sain sieltä synnäriltä esikoiselle sen pipon. Sit seuraavalla kerralla pipo maksoi. Oli possu ja sanottiin et omantunnon mukaan laittaa siitä piposta siihen. Sit mä sain sieltä sen rintakumin kun imetys ei sujunut kuin sillä niin antoivat sen mukaan että ei tarvitse heti mennä ostamaan. Sain myös pikku koon vaippoja esikoiselle, kysyivät et onko meillä niitä kotona ja ei niin pieniä ollut joten sain oisko 15-20 niitä. Mutta sitten otin sieltä niitä verkkoalkkareita pari ja niitä isoja siteitä, samoin pari pumpulipuikkoa otin esikoisen kohdalla kun sillä oli napa niin tulehtunut et piti putsata koko ajan ja mulla ei ollut niitä puikkoja kotona.
 
Yäk
Jes! Ilmestyihän tänne vihdoinkin se äideistä parhain ja puhtoisin. Suorastaan Pyhimys! Ansaitset todellakin kullatun sädekehäsi. Kiitos, että ilmoitit olemassaolostasi meille äitien pohjasakalle. Hävetkäämme nyt kaikki yhdessä ja ylistäkäämme tätä suurta ja mahtavaa Äitien äitiä.
Sietääkin hävetä!! Miten ihmeessä voitte ajatella, että SAATTE varastaa????
Opetatteko siihen lapsennekin? Hyi s..tana, mitä juntteja ja varkaita olette.
 
"annika"
molempien kanssa oon ottanu niitä indikaattorivaippoja, mitkä muuttaa pissasta väriään. muutamaksi päiväksi vaan ennenkuin maito nousi. jotenkin vaikea sitä pissan tuloa oli muuten arvioida kun sitä tuli niin pieniä määriä aluksi.
esikoisen kanssa otin myös siteitä ja verkkopikkareita, mutta ne jäi melkeen käyttämättä kun vuodon määrä kuitenkin väheni niin nopeasti.
 
Dr
mä olen hoitsu JA SILTI PÖLLIN sen aikaisemmin mainitsemani rintakumin, parit vaipat ja myssyn, koettakaa selviytyä nyt vaan tän ketjun kanssa!! sairaanhoitopiirien kustannusongelmat eivät johdu synnäriltä pöllityistä tavaroista, believe me...
Oletpa ällöttävä. Tuossa ei ole mitään leuhkittavaa. Ja kustannukset ovat varkauksien takia oikeasti valtavat!
 
Gyn
[QUOTE="Sirkkeli";26334233]No vittu jos työntekijätkin pöllii työpaikaltaan kamaa, niin uskon että rahaongelmat on isoja myös varastamisen takia.

Ja minä en varastanut yhtään mitään. Yksinkertaisesti siitä syystä, että en ole varas. Vaikka vaatteet olisi silkistä ja kullalla koristeltu, niin en olisi varastanut. Koska ne eivät ole minun. Ja jos olisin niin köyhä, että mun pitäisi varastaa lapselle sairaalasta kamaa, niin en olisi muksua silloin vääntänyt.

Halveksin suuresti tommoista paskasakkia.[/QUOTE]

Samoin! Vastenmielistä rupusakkia.
 
..
Mulle jäi pari lääkeruiskua (imetyksessä käytettiin sokerivettä apuna), pari rintakumia ja lapselle tutti. Mut noita rintakumeja ja tuttia nyt tuskin oli tarkoituskaan palauttaa. Lääkeruiskut "vein" tietoisesti.
 
"mama"
Otettiin se pipo muistoksi joka pistettiin päähän synnärissä. Nyt vähän harmittaa kun tiedän että Jorvista on pipot kokonaan loppunut tämän takia! (vaikka ei jorvissa oltukaan)
 
"Eee"
Siis ne sairaalan vauvanvaatteet oli niin rumia, että meinasin jo ekalla kertaa, kun mies tuli käymään kotoa, pyytää sitä tuomaan vauvalle nätimpiä vaatteita, ettei tarvis käyttää niitä sairaalan kamalia... Ja täältä siten luen, että jotkut oikeen varastaa niitä kotio vietäväks! :D

Ja tässä kun laskee 1+1 niin alkaapi ymmärtää, miks ne sairaalan vauvanvaatteet on niin rumia. :D Ei hyvää päivää... On meitä moneen junaan joo...
 
Kyllä
Pinnasängyn, syöttötuolin, taaperokärryt, leipää, kinkkua ja juustoa, saattoi olla jämä purkki margariinia, vaippoja iso jätesäkillinen, lakanoita, pari tyynyä, kuumemittarin, tuttipulloja, harsoja iso kassi ja saattoi olla vielä kahviakin.
 

Yhteistyössä