Nyt tarvitsen teidän apua, minkälainen ihanuus mä vien Suomeen(.*.)kuva(.*.)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
Kaikki paperit saadaan ja rokoteet että saa viedä mihin vaan ulkomaaille, kun hyvääst liikkeestä ostetaan...

chihuahua on todella pieni kokoinen se jää melkein saman kokoiseksi, varma kun se on just se oikea pieni pääinen Mexicolainen chihu mitä aina olen etsinyt:D


toinen koira on erikoisen väärinen, muistia harvoin tulee, tulee siihen rotuun siis...


ai ai ai.... maksoimme jo eli maksoimme varaus maksun ja pakko päätös tehdä huomisen aikana Awwwww.....:p


Aijaa.com - 10250584


Aijaa.com - 10250585
 
  • Tykkää
Reactions: Pink Poodle
Venakko Milanna
ihan vahingossa me mentiin eläinkaupaan, kun mä näin eka, mä sekosin, itku tuli että haluan. Mies vaan sanoi, ostetaan kulta jos sä haluat:D... mutta tykkäsin myös toisesta... ja nyt en tiedä mitä teen kun mies jo maksoi varaus maksuun, eli pakotilanne nyt:D

Miks mun mies on niin IHANAA|O, olisi sanonut edes kerran että EI ei nyt käy hahaha, eikun aina pakko joo sanoa:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Venakko Milanna
täällä muuten koirat aika kalliit, kalliimpi kuin Suomessa, pitbull esimerks maksaa 62 000 pesoa jos ostaa oikeasta eläinkaupasta:O heillä on pitbullit todella arvokkaat... eli ei oikeastaan kannatta täältä tuoda koiria, paitsi ehkä chihuja, kun tääll todella pieni pääisiä löytyy, mä en ole kertakaan Suomessa noin pieniä nähnyt, ne on max 1500g aikuisena
 
"shihtzu"
Minä en ostaisi kumpaakaan, nimittäin on edesvastuutonta ostaa koira eläinkaupasta. Nuo on niitä pentutehtailun tuloksia, joilla tehdään vaan rahaa, koirien elämää ei kunnioiteta pätkääkään. Ties kuinka monta pentuetta noidenkin emot ovat tehneet, ihan pahaa tekee ajatellakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
Venakko Milanna
[QUOTE="shihtzu";26329432]Minä en ostaisi kumpaakaan, nimittäin on edesvastuutonta ostaa koira eläinkaupasta. Nuo on niitä pentutehtailun tuloksia, joilla tehdään vaan rahaa, koirien elämää ei kunnioiteta pätkääkään. Ties kuinka monta pentuetta noidenkin emot ovat tehneet, ihan pahaa tekee ajatellakin.[/QUOTE]

Mistä sä sen tiedät? Ei täällä ihan kaikki noin menee niin kuin kuvittelet:) ja täällä vaan laki salli myydä koiria eläinkaupoissa, se on normaalia. Täällä koirista pidetään hyvää huoltoa eläinkaupoissa, kun heillä lääkäri paikan päällä, he saavat kaikki tarvitseva+hyvä hoitoa....
 
"shihtzu"
Mistä sä sen tiedät? Ei täällä ihan kaikki noin menee niin kuin kuvittelet:) ja täällä vaan laki salli myydä koiria eläinkaupoissa, se on normaalia. Täällä koirista pidetään hyvää huoltoa eläinkaupoissa, kun heillä lääkäri paikan päällä, he saavat kaikki tarvitseva+hyvä hoitoa....
No kyllä se valitettavasti noin menee, olkoot miten eläinlääkärit sun muut. Sinä et todellakaan voi tietää onko ne paperit edes oikeat, noissa maissa niitä osataan väärentää todella taidokkaasti. Toisekseen vastuullinen kasvattaja ei myy pentujaan minkään eläinkaupan kautta, asui sitten ihminen missä päin maailmaa tahansa.
Niin ja voidaanhan niitä eläimiä siellä kaupassa pitää hyvässä hoidossa, mutta sinä et voi todellakaan tietää millaisesta laitoksesta ne tulee, sillä niistä nuo pääsääntöisesti tulevat.
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26329420:
Mun valinta ois ehdottomasti pitkäkarvasempi koira, vaikka molemmat on kyllä ihan älyttömän suloisia. En vaan ite tykkää lyhytkarvasista koirista niin paljoa. Nyt iski koirakuume. :D
Mutta tästä koirasta tulee isona 2500-5000grammainen ja chihu on max 1500g:( mä rakastan pieniä... mutta rakastan myös se musta, haluan ota molemmat, mutta pelottaa kasvattaminen
 
Venakko Milanna
[QUOTE="shihtzu";26329478]No kyllä se valitettavasti noin menee, olkoot miten eläinlääkärit sun muut. Sinä et todellakaan voi tietää onko ne paperit edes oikeat, noissa maissa niitä osataan väärentää todella taidokkaasti. Toisekseen vastuullinen kasvattaja ei myy pentujaan minkään eläinkaupan kautta, asui sitten ihminen missä päin maailmaa tahansa.
Niin ja voidaanhan niitä eläimiä siellä kaupassa pitää hyvässä hoidossa, mutta sinä et voi todellakaan tietää millaisesta laitoksesta ne tulee, sillä niistä nuo pääsääntöisesti tulevat.[/QUOTE]

Miks te olette noin aivopestetty kansa:D, kyllä täällä on ongelmia, esim huumeet ja niin edelleen, mutta ei joka paikassa ja asiassa usko pois. Koirat eläinkaupan pääsevät kasvattajan kautta. Huomenna tulee eläinkaupaan ainakin Chihun kasvattaja. Kun se on eri maa ja täällä eri säännöt miten myydään
 
"shihtzu"
Miks te olette noin aivopestetty kansa:D, kyllä täällä on ongelmia, esim huumeet ja niin edelleen, mutta ei joka paikassa ja asiassa usko pois. Koirat eläinkaupan pääsevät kasvattajan kautta. Huomenna tulee eläinkaupaan ainakin Chihun kasvattaja. Kun se on eri maa ja täällä eri säännöt miten myydään
Ei me mitään aivopestyjä olla vaan realisteja, valitettavasti tunnen koiramaailmaa hyvinkin paljon, koko elämäni sitä seuranneena, niin ei se mitä ulospäin näytetään ole sitä mitä se välttämättä todellisuudessa on. Moni asia on päältä kaunis.
 
Blue
En ostaisi kumpaakaan.

Koska vaikka tuo chihu on todella terveen ja sopusuhtaisen näköinen (juuri sellainen kuin chihun pitäisi vieläkin olla) niin sitä ei voisi kuitenkaan käyttää Suomessa jalostukseen (pentuja ei saisi rekisteriin koska koiran papereista tai edes rodusta ei voi olla varma) joten rodun terveempään suuntaan jalostus ei tulisi onnistumaan.

Ja koska koirien eläinkauppamyynti on kielletty kaikissa järkevissä maissa, (todella hyvät syyt takana miksi näin on!!) niin en missään nimessä ostaisi vain omaksi iloksi koiraa eläinkaupasta.

Eli tuo rodunjalostussyy on ainoa miksi eläinkaupasta koiran ostaisin mutta se kariutuu tosiaan siihen että kun siitä koirasta ei ikinä voi olla varma mikä se on ja siksipä se ei kelpaa jalostukseen.
 
"shihtzu"
Niin ja noissa maissa nimenomaan koirat elävät häkeissä, niillä ei ole mitään arvoa, ei siellä koira ole sellainen lemmikki mitä täällä Suomessa.
 
Venakko Milanna
Oi kun suloisia :heart:
Pakko sun on ottaa molemmat:heart:
Mulle tuo musta:whistle:
Ok:D mä tuon sulle..:LOL:

Tiedätkö mitä siellä vielä oli, tosi iso valkoinen papukaija:(.... en oo ikinä noin isoa nähnyt, hintakin on iso:D... mutta voi voi, minun ei saa täällä olla, kun täällä kaikki hienoa löytyy... Mies vaan jaksa kantaa mun ostoskassit ja kuunnella, että wauuu m haluuun:LOL:... ehkä mun pakko äkkiä täältä pois lähteä, kun en tiedä miten mä tämä kaiken vien, varma tarvitsen dhl apua:D
 
Venakko Milanna
[QUOTE="shihtzu";26329513]Niin ja noissa maissa nimenomaan koirat elävät häkeissä, niillä ei ole mitään arvoa, ei siellä koira ole sellainen lemmikki mitä täällä Suomessa.[/QUOTE]
katso kun se ie oo Suomi ja täällä on erit säännöt ja vaikka häkissäkin ne elää eläinkaupoissa, paitsi en mä siitä häkiks edes voin kutsua, kun heillä aika isot paikat ja he saavat vielä liikua päivän aikana ja saavat kaikki tarpellista... täällä kukaan ei myy netissä kuin Suomessa, täällä kasvattaja tuo koirat eläinkaupaan....

mutta sanokaa mitä vaan, mua ei kiinnosta, koska tiedän miten asiat on:) mua vaan kiinnosta kumpi mä otan, kun rakastan molemmat:/
 
Venakko Milanna
mulla myös Mexicolaiset kaverit, jotka just tuovat meitä vain paikoihin jotka on luotettavia ja ne tietä paljon paljon enemmän aivan kaikista täällä. En tiedä vaan miks mä taas menen teille jotain todistamaan, kun tidän se on niin turhaan. Mutta uskokaa pois mulla paljon sanottava löytyy, myös miten aivopestetty olette... en siis kaikkea tarkoita, vaan ne jotka n.s tietävät kaiken, paitsi todellisuudessa ei paljon mitään
 
"shihtzu"
katso kun se ie oo Suomi ja täällä on erit säännöt ja vaikka häkissäkin ne elää eläinkaupoissa, paitsi en mä siitä häkiks edes voin kutsua, kun heillä aika isot paikat ja he saavat vielä liikua päivän aikana ja saavat kaikki tarpellista... täällä kukaan ei myy netissä kuin Suomessa, täällä kasvattaja tuo koirat eläinkaupaan....

mutta sanokaa mitä vaan, mua ei kiinnosta, koska tiedän miten asiat on:) mua vaan kiinnosta kumpi mä otan, kun rakastan molemmat:/
Kyllähän se tiedetään, että sinä et välitä mitä sulle sanotaan, jos jotain olet pättänyt haluta. Ja tosiaan se ei ole Suomi, mutta ei se silti sitä tarkoita, että koska siellä on hyväksyttyä pitää koiraa niin, että se on hyvä ja sitä pitää kannattaa. Ei ne asiat noin muutu maailmalla. Niin ja Suomessakin on paljon niitä ei niin hyvä kasvattajia, jotka myyvät todellakin jossain keltaisessa pörssissä tai apulassa pentujaan, en minä sitäkään hyvänä asiana pidä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä