Kolmen kimppa?

  • Viestiketjun aloittaja "Maare"
  • Ensimmäinen viesti
"Maare"
Harrastaako joku näitä säännöllisesti? Ja onko se yleensä miehen halujen toteuttamista. Eli yleensä mies ja kaksi naista? Ihmettelen vaan kun tulee usein vastaan, mutta vaikee kuvitelle melkein kenestäkään että tämmösiä puuhastelis.
 
  • Tykkää
Reactions: Tapiontytär
Aika harvastapa sitä taitaa lopultakaan tietää, että mitä hän puuhaa makkarissaan. :D

Itselle kelpaisi kyllä kolmen kimppa sopivan ihmisen (miehen tai naisen) kanssa. Ja vaimolle kanssa. Ollaan itse asiassa pariin kertaan etsittykin sopivaa tyyppiä, mutta ei olla löydetty. Eka kerralla tyyppi osoittautui puhelimessa jonkinlaiseksi viirupääksi ja toisella kerralla se yhteydenpito vaan jotenkin hyytyi ennenkuin ehdittiin edes siihen puheluvaiheeseen asti.

Nyt ei enää olla etsitty, mutta jos nk. tilanne sattuisi eteen, niin ehkäpä...
 
vierasvaan
Mistä sitä ees lähetään ettimään?? Kyllä meillä aina puheissa on, mutta taitaa jäädä puheeks :) Tai ehkä sit paaaaljon myöhemmin. Jotenkin ei istu pikkulapsiarkeen :D
 
"alma"
Olemme harrastaneet toisinaan, sekä miehen että naisen kanssa. Musta taas tuntuu, että kaikki sitä tekee. En tiedä, onko meillä poikkeuksellisen vapaamielisiä kavereita, mutta jotenkin sitävaan on monen kanssa kimpassa sänkyyn päädytty.
 
vierasvaan
No mitäs luulet? Se on ihan sama mikä muodostaa parin seksielämän ei sitä siltikään harrasteta lasten nenän edessä. Oli kyse saunan jälkeen lauantaina peiton alla tai ryhmäorgioista. Järjestelykysymys.
No katos siinähän sinä ootkin ihan oikeessa! Olinpas nyt aivan todella huono sanavalinnoissani ja ajattelematon.

Ei vaan. Järjestelykysymyshän se onkin. Ei taida vaan rohkeus riittää. Nössöjä mitä nössöjä.
 
Kepsis
No katos siinähän sinä ootkin ihan oikeessa! Olinpas nyt aivan todella huono sanavalinnoissani ja ajattelematon.

Ei vaan. Järjestelykysymyshän se onkin. Ei taida vaan rohkeus riittää. Nössöjä mitä nössöjä.
Noh, onko se nyt loppujen lopuksi niin tärkeä asia että sitä kannattaa lähteä miettimään kovin jos rohkeus ei riitä asiaan. Ne asiat kun on muutenkin hyvin tulenarkoja usein. Se mitä ajattelee jännittävän ja kiehtovana voi kääntyä hyvin nopeasti johonkin ikävään tilanteeseen tai kokemukseen mikä muuttaa kaiken.
 
"Vieras"
Tässä oli sellainen stoori, että meinasi sydän mulla pysähtyä kun sen luin. Niin riipi sielua

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/1/viestiketju/1577881/miten_ajassa_takaisin
 
vierasvaan
Nooo, meidät tuntien ei tästä riitaa saada aikaan. Saattaahan sitä joskus, pitäis vaan olla sitten se sopiva kolmas ja mä en kyllä ainakaan tiedä mistä sitä haetaan..
 
En minäkään vaan edelleenkään pysty (tuon linkin takaa avautuvan jutun luettuanikaan) uskomaan, että me saisimme moisesta asiasta riidan aikaan. Mutta kuten todettu, kokemusta ei - ainakaan vielä - ole, joten empiirinen evidenssi puuttuu.

Me haimme aikanaan sitä "leikkikaveria" jostain nettitreffipalvelusta, olikohan iskuri.net tjsp. Mutta ei siis ollut kovin toimiva; ne vastaukset olivat pääosin enemmän vaivaannuttavia kuin kiinnostavia. Plus sitten se, että me molemmat haluaisimme leikkiä mieluummin naisen kanssa, mutta vastaukset olivat 99% miehiltä...
 
vierasvaan
Noh, onko se nyt loppujen lopuksi niin tärkeä asia että sitä kannattaa lähteä miettimään kovin jos rohkeus ei riitä asiaan. Ne asiat kun on muutenkin hyvin tulenarkoja usein. Se mitä ajattelee jännittävän ja kiehtovana voi kääntyä hyvin nopeasti johonkin ikävään tilanteeseen tai kokemukseen mikä muuttaa kaiken.
No nimenomaan oon kyllä sitä mieltä, että ei kannata kokeilla, jos tuntuu ettei rohkeus oikeesti riitä. Niinku jo totesin, puheen tasolla. Jos sattuis niin käymään, että kokeilis, niin eihän siinä (edellyttäen, että ois se sopiva kolmas, eikä tapahtuis mitään ikäviä juttuja. Ja mistäpä sitä tietää etukäteen.) ja jos ei, niin ei tämä suhde siihen kaadu.
 
"vieras"
Miksi mies ja kaksi naista olisi automaattisesti miehen halujen toteuttamista?
Samaa mietin. Jos mun olisi pakko valita joku kolmanneksi, ottaisin naisen, vaikka olen nainen itsekin...

Eipä meillä ole kummallakaan kiinnostusta kimppakivaan, eikä kukaan tuttu ole kertonut moista harrastavan, mutta mä luulen, että useimmat jutut joita ihmiset makuuhuoneessa harrastaa, on sellaisia, että "niistä olis vaikee kuvitella" :D Mä en osaa ylipäätään kuvitella luontevasti kavereitteni seksipuuhia, enkä haluakaan :)
 
"alma"
[QUOTE="Vieras";26306415]Kannattaa varmaan miettiä sataan kertaan, sillä noistahan ihan hyvät murheet ja riidat saa aikaiseksi.[/QUOTE]

Kyllähän toiset saa kauheat riidat aikaiseksi ihan mistä vaan. En osaa ajatella, että kolmen kimppa nyt mitään erityisen "vaarallista" touhua olisi. Tietysti, jos toinen tai molemmat on kovasti mustasukkaista tyyppiä, niin kannattaa varmaan jättää väliin, mutta se nyt kai on sanomattakin selvä.
 
"vieras"
No mitäs luulet? Se on ihan sama mikä muodostaa parin seksielämän ei sitä siltikään harrasteta lasten nenän edessä. Oli kyse saunan jälkeen lauantaina peiton alla tai ryhmäorgioista. Järjestelykysymys.

Joutuuhan sillon viemään lapset jonnekin yökylään. Tavallista seksiä taas voi harrastaa vaikka lapset nukkuisi kotona. Ei kai kukaan yhden illan juttuja tuo kotiin, jossa on lapsia.
 
"vieras"
[QUOTE="alma";26306637]Kyllähän toiset saa kauheat riidat aikaiseksi ihan mistä vaan. En osaa ajatella, että kolmen kimppa nyt mitään erityisen "vaarallista" touhua olisi. Tietysti, jos toinen tai molemmat on kovasti mustasukkaista tyyppiä, niin kannattaa varmaan jättää väliin, mutta se nyt kai on sanomattakin selvä.[/QUOTE]

Se on varmaan yleisin riitaa aiheuttava asia yksiavioisessa suhteessa. Miksi muuten pettäminen sattuisi niin paljon. Siinä sattuu juuri se että oma rakas harrastaa seksiä toisen kanssa. Pitää olla varmaan polyamorinen, että kykenee tuohon.
 
"alma"
[QUOTE="vieras";26306774]Se on varmaan yleisin riitaa aiheuttava asia yksiavioisessa suhteessa. Miksi muuten pettäminen sattuisi niin paljon. Siinä sattuu juuri se että oma rakas harrastaa seksiä toisen kanssa. Pitää olla varmaan polyamorinen, että kykenee tuohon.[/QUOTE]

Eihän kimppakivalla ole mitään tekemistä pettämisen kanssa. Eikä kyllä polyamoriankaan. sen on vain seksiä, ei kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti.
Yleisin riidan aihe parisuhteessa on muuten kotityöt ja raha.
 
"vieras"
[QUOTE="alma";26306869]Eihän kimppakivalla ole mitään tekemistä pettämisen kanssa. Eikä kyllä polyamoriankaan. sen on vain seksiä, ei kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti.
Yleisin riidan aihe parisuhteessa on muuten kotityöt ja raha.[/QUOTE]

Miksi sitten seksi muiden kanssa ei muuten ole yleensä sallittua? Miksi vain kimppakivan aikana harrastetaan sitä muiden kanssa? Miksi moni suhde kaatuu pettämiseen, jos kyse on "vain seksistä"?
 
[QUOTE="vieras";26306932]Miksi sitten seksi muiden kanssa ei muuten ole yleensä sallittua? Miksi vain kimppakivan aikana harrastetaan sitä muiden kanssa? Miksi moni suhde kaatuu pettämiseen, jos kyse on "vain seksistä"?[/QUOTE]

toisilla suhde kaatuisi kimppakivaan, eikä sitä silloin tehdä. toisilla ei. pettäminen on toisaalta paljon muutakin kuin seksiä se on yhdessä sovitun rikkomista ja luottamuksen pettämistä. mun mielestä kimppakiva ja pettäminen on lähtökohtaisesti eri asioita, vaikka molemmissa harrastetaan seksiä.
 
  • Tykkää
Reactions: MsGodDammit
"alma"
Eikö nyt pettäminen ihan jo sanana kerro kaiken oleellisen? Siinä petetään sen kumppanin luottamus harrastamalla seksiä jonkun muun kanssa. Kimppakivassa harrastetaan yhdessä seksiä yhdessä valitun ihmisen kanssa. Kimppakiva on mielestäni "vain" seksiä, pettäminen jotain ihan muuta.
 

Yhteistyössä