Aivojumit pinoon! :)

"vieras"
Minulle laitettiin ensimmäistä kertaa kierukkaa, kovasti sitten jännitti. Hoitaja siinä yritti rauhoitella "ei se satu, tässä mallikappale, tälläinen on kierukka". Minä ihan paniikissa "OHOH!". Hoitaja mitä ilmeisimmin tajusi, mitä ajattelin "tämä iso on asetin, kierukka tälläinen pieni osa". Kylläpä nolotti :)
 
Myönnän, lässytän välillä koiralle, joskaan en yleensä muiden kuullen. Pari kesää sitten mökillä kuitenkin huutelin piskille oikein imelällä äänellä tyyliin "Mustii, mammalla ois sulle täällä tosi herkullisia makkarankuoria, tule tule."

Ei siinä muuta kuin että erehdyksessä Mustin nimen tilalle olikin livahtanut aviomiehen nimi ja äijälauma tietenkin just samassa tilanteessa pelmahtaa saunasta vilvoittelemaan pihalle.... Ei sitten "Pekka" tullut hakemaan niitä makkarankuoria vaimolta... :)
 
Olin vähä sekaisin ilokaasusta ekaa lasta synnyttäessä ja pieni lapsi tuli maailmaan helposti ja vietiin heti lämpökaappiin. Kätilö sitten odotti istukan ja näytti sen minulle sanoen et katsoppas mikä täältä tuli! itkin ihan hysteerisenä eettä mikä sitä lasta vaivaa ku se on ihan sininen ja outo!! Kätilöä meinas naurattaa mut se tuli silittelee et ei mitään hätää, tämä on istukka ja vauvan saat nähdä kunhan siistitään sinut ensin..:snotty:
 
Myönnän, lässytän välillä koiralle, joskaan en yleensä muiden kuullen. Pari kesää sitten mökillä kuitenkin huutelin piskille oikein imelällä äänellä tyyliin "Mustii, mammalla ois sulle täällä tosi herkullisia makkarankuoria, tule tule."

Ei siinä muuta kuin että erehdyksessä Mustin nimen tilalle olikin livahtanut aviomiehen nimi ja äijälauma tietenkin just samassa tilanteessa pelmahtaa saunasta vilvoittelemaan pihalle.... Ei sitten "Pekka" tullut hakemaan niitä makkarankuoria vaimolta... :)
:LOL::LOL:
 
Kepsis
Vaimon kanssa käytiin ekoja kertoja neuvolassa niin jäi vauvan kanssa hetkeksi odotustilan sohvalle istumaan jonkun toisen mamman kanssa, toinen mamma alkoi juttelemaan mukavia vaimolle ja sitten kysyi että mikäs tämän pienen nimi on, vaimolle tuli jumi ja oli pitkään hiljaa, sitten nosti pikkuista hieman sylissä ja katsoi punaisena "ai tämänkö..."
 
Kepsis
Konttaamaan opittuaan oli pieni orientoitumisongelma kerran vaimolla kun pieni oli kontannut sohvan kulman taa ja ollut hiljaa pitkän aikaa siinä kun oli ihmetellyt syntyjä syviä, niin seuraavan kerran kun ähelsi esiin vaimo mietti "ai niin, meillä on tuollainen..."
 
Alfred
Olin mieheni, vauvamme ja kolmevuotiaamme kanssa katsomassa myynnissä olevaa taloa. Talossa oli asunut iäkäs mummo joka oli kuollut ja perikunta laittanut sitten myyntiin. Olohuoneessa kuunneltiin esittelijän selostuksia kun yhtäkkiä kuulin että selvästi joku hengittää viereisessä keittiössä ja ehdin jo ajatella että siellä kummittelee. Kunnes tajusin että vauvammehan jäi sinne keittiöön nukkumaan kaukalossaan... Ei kaikkea voi tosiaan muistaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
ei oo totta
Yksi ilta olin hammaspesulle menossa ja yritin saada hanaa auki. Kääntelin ja vääntelin nupista, ja lopulta itku kurkussa huusin miehelle ettei meille tule vettä. Mies kävi keittiössä kokeilemassa, tuli vettä. Tuli kylppäriin katsomaan ja aikansa tuijotti ovelta :O, kun mä veivaan kylmä/lämmin -säätöä edestakaisin ja poraan...
Siis itketkö sä ihan oikeasti tuollaisesta???
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
Saabbi
Mulla on tytär Melli eli Melinda, ja koira nimeltään Nelli(ei annettu sitä itse). Nimet menee sekaisin hyvin usein. Mutta nolointa on, kun kutsun ulkona Nelindaa luokseni... onneksi kukaan ei ole vielä kuullut tätä koiran hienompaa nimeä...
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
:D:heart: kivoja, tulee hyvälle päälle (on syytäkin... )

viime viikolla kävi sellainen, olin hississä ja tavoitteena oli painaa siitä nappulasta, mistä pääsee alas pohjakerrokseen.
Tuijotin niitä nappuloita, kerroksen numerot tajusin, mutta en yhtään tajunnut, missä se pohjakerroksen nappula on.

No yritin epätoivoisesti sitten. Ja ihan logiikka apunani, #tuo sen täytyy olla# tyyliin, ja prkl summerit alkoi soimaan, ja hissi soittelemaan itsekseen niiden hätäpäivystykseen.

en asu siinä talossa, mutta kuitenkin olin juuri paljon siellä käynyt, ja ihan hyvin osasin aina painaa sitä oikeaa nappia aikaisemmin. '
mutta ei silloin sitten... pitäisi olla hyvin, ja vihreällä merkitty ne - kyllä auttaisi tätä toopea.
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele
"vieras"
Vähän samaan kategoriaan ap:n kanssa. Oli tiedossa käynnistys kakkosen raskaudessa. Olin saanut esikoiselle hoitopaikan kaverilta ja pakannut itelleni sairaalakassin valmiiksi. Rupesin pakkaamaan esikoiselle hoitokassia kun sain nerokkaan idean... soitin kaverille ( sille samaiselle jolle esikoinen oli menossa hoitoon) että sain vapaa illan huomiselle lähetäänkö viettämään pitkästä aikaa tyttöjen iltaa. Pienen hiljaisuuden jälkeen kaveri muistutti huomisesta käynnistyksestä... Ei sitä ihan kaikkea voi muistaa raskausviikolla 39 :-D
 
Saabbi
Yhden kerran puolitutun kanssa tuli jotain faijoista puhe, ja tuumasin siihen asiaan jotta mulla ei kyllä ole isää. Jatkettiin siinä jutustelua ja aihekin oli muuttunut, kun mulla tuli yht'äkkiä Pling...älynväläys ja tokasin ykskaks ilosasti, että onhan mulla isä. Joop... Oli keskustelukaveri hieman hämillään. Vaan niin olin itsekin. Juopon faijan olin toivonut usein katoavan maan alle, mutta faija se oli huonokin faija. ja hyvin olemassa oleva.
 
Nyt kun tässä on autoista ollu puhe niin tulipa mieleeni sellanen kaunis päivä kun kaivoin autosta jotain lappua, eikä sitä sitten loppujen lopuksikaan löytynyt.
Seisoin siis oven suulla ja olin nostamassa päätä sieltä autonpenkin tasosta ja jotenkin käsi kävi nopeammin kuin aivot ja löin ovea kiinni, pään ollessa edelleen välissä :LOL:
Siinä sitten seuraavien sekuntien aikana yritin potkasta auton ovea, mutta jalka menikin siitä samperin ovenkolosta sisälle ja taas kävi käsi nopeammin ja löin oven kiinni jalka edelleen välissä. :headwall:

Normaali ihminen olisi varmasti ehtinyt ottamaan molemmat sieltä oven välistä poois mutta mä jotenki jäädyin ja ne vaan jäi väliin :D
 
Saabbi
Katselin mun silmämeikinpoistoainepulloa, joka on sellainen missä pitää ravistaa 2 kerroksittain olevaa ainetta keskenään ennen käyttöä. Ylempää ainetta on siinä vähemmän, ja hetken ajattelin, että onpa typeriä etteivät ole laittaneet saman verran niitä. Kun se sitten loppuu nopeammin mitä on vähemmän, ja jää vain sitä yhtä sitten.
Juuh, onneksi tuo tyhmä hetki kesti vain muutaman sekunnin... Ja onneksi en sanonut sitä ääneen. Mutta aina kun näen tuon pullon, muistan miten tyhmä olen :)
 
Nyt kun tässä on autoista ollu puhe niin tulipa mieleeni sellanen kaunis päivä kun kaivoin autosta jotain lappua, eikä sitä sitten loppujen lopuksikaan löytynyt.
Seisoin siis oven suulla ja olin nostamassa päätä sieltä autonpenkin tasosta ja jotenkin käsi kävi nopeammin kuin aivot ja löin ovea kiinni, pään ollessa edelleen välissä :LOL:
Siinä sitten seuraavien sekuntien aikana yritin potkasta auton ovea, mutta jalka menikin siitä samperin ovenkolosta sisälle ja taas kävi käsi nopeammin ja löin oven kiinni jalka edelleen välissä. :headwall:

Normaali ihminen olisi varmasti ehtinyt ottamaan molemmat sieltä oven välistä poois mutta mä jotenki jäädyin ja ne vaan jäi väliin :D
Tätä olis ollut hauska olla sivullisena todistamassa :D
 
[QUOTE="vieras";26303027]puhuttiin miehen kanssa helatorstain ohjelmasta ja kysäsin samalla että mille viikonpäivälle se osuu...[/QUOTE]

Tästä tuleekin mieleeni se, että olen ollut tosi fiksu jo teininä.

Mietittiin meinaan joskus kavereiden kanssa että milloin viikko mahtaa vaihtua; mistä me tiedetään, milloin esim. viikko 11 loppuu ja viikko 12 alkaa...:headwall: :D
 
  • Tykkää
Reactions: Adii
Esikoinen oli ehkä 1½-2 v, kun tultiin kauppareissulta. Otin ostokset auton takaluukusta, ja pamautin luukun tietty kiinni. Ei se mennyt, kuului vaan outo kumea ääni. Pamautin toisen kerran, kolmannenkin - sama juttu. Lähistöllä olleet naapurit katsoivat mua oudon näköisesti. Olin just miettimässä että mikä mättää, kun vierestä kuului pieni hento lapsen ääni; "äitiii...", silleen tylsistyneellä sävyllä.

Juu - lapsen päähän se siellä välissä oli :snotty:. Onneksi niin pitkällä luukussa, ettei osunut sen reunaan, vaan siihen pehmustettuun kannen sisäosaan.

Samalla tajusinkin, miksi ne naapuritkin mua silleen tuijotti :ashamed:
 
"ilona"
Synnytyksen jälkeen tuskailin vaatekaapin edessä kun siellä ei ollut mitään mikä mahtuisi minulle kun kaikki sopivat oli pesussa. Sitten vilkaisin alas ja tajusin et hei, vaatekaappi on täynnä vaatteita jotka mahtuu, unohdin ettei mulla oo enää vauvamahaa.
 
"vieras"
Olimme lähdössä tyttöjen kesken ulkomaille. Meitä oli kaksi saman nimistä, minä Kaisa Kettunen ja ystäväni Kaisa Mäkilä. Minä sitten jaoin tohkeissani lippuja, kunnes tuli ongelma. Luin ääneen: "Kettunen Kaisa Ms. Mistä tästä nyt tietää kumman Kaisan tää on?" Hetki meni ennenkuin tajusin, että tosiaan, siinähän lukee ihan se sukunimi...

Useamman kerran olen etsinyt puhelinta, vaikka olen juuri puhunut siihen ja silmälaseja, jotka ovat koko ajan olleet päässäni.

Varasin paikkaa vauvauintiin esikoisen ollessa uinti-iässä. Jostain syystä vain uimahallin tädin kysyessä lapsen nimeä jäädyin täysin ja hetken emmittyäni sanoin sitten lapseni toisen nimen. Tajusin tämän kyllä vielä puhelun aikana ja saatiin se oikea nimi papereihin lopulta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26303246:
Olin vähä sekaisin ilokaasusta ekaa lasta synnyttäessä ja pieni lapsi tuli maailmaan helposti ja vietiin heti lämpökaappiin. Kätilö sitten odotti istukan ja näytti sen minulle sanoen et katsoppas mikä täältä tuli! itkin ihan hysteerisenä eettä mikä sitä lasta vaivaa ku se on ihan sininen ja outo!! Kätilöä meinas naurattaa mut se tuli silittelee et ei mitään hätää, tämä on istukka ja vauvan saat nähdä kunhan siistitään sinut ensin..:snotty:
Ai luoja ku hajosin ihan päreiksi tämän takia :LOL:
 

Yhteistyössä