Aivojumit pinoon! :)

Blue
[QUOTE="Vieras";26297262]Keittelin mannapuuroa, mutta vaikeaa oli. Maito ei tuntunut lämpiävän ollenkaan ja keittiössä alkoi levitä paha hajukin. Villa palaa?

Vähitellen hoksasin, että väärä levy oli päällä ja raskausvatsani oli kuuman levyn päällä. Villapaitaan tuli isot reiät.[/QUOTE]

:LOL: :LOL: :LOL:
 
-
Äsken tuli aivojumi!
Kävin siis Siwassa nopeasti hakemassa hedelmäsalaattiaineita ja oli kiire kotiin katsomaan Lentoturmatutkintaa.
Kiiruhdin sitten autoon ja puhuin samalla vaimon kanssa puhelimessa ja kun pääsin auton oven luokse, se ei aukea sitten millään - kiroon kauko-ohjatun keskuslukituksen maasta taivaaseen ja sitten tulisi se ahaa-elämys - olenkin Volvolla liikenteessä, se tuskin aukeaa Fordin avaimella. :D
Mulla on siis samassa nipussa kaikki avaimet...
 
Amiksessa aikoinaan oli paljonkin jumeja :D, hain usein sanoja.
Sana haarukka oli kerran hukassa ja selitin koulukavereille että se millä syödään ja missä on piikkejä :)

Moottoritietä yritin kanssa muistella ja tohkeissani selitin että se missä rekka-autot ja muut autot ajaa lujaa :)

Ja joku aika sitten miehen kanssa suunniteltiin että millanen kasvihuone tehhään ja mies ei saanu sitä kasvihuone sanaa mitenkään mieleen, nauroin sit sille että höhömö oot. Mutta ei menny ku hetki kaverille puhuessa, en itte löytäny samaista sanaa :), änkytin vaan
 
Silja.S
Istuttiin hyvän ystäväni kanssa parvekkeellani ja juotiin kahvia auringonpaisteessa. Selitin, kuinka aiemmin samassa rakennuksessa, toisessa päädyssä asuva pariskunta ei maksanut ainoatakaan vuokraa sinä aikana, kun oli asunut siellä, ja oli sitten häipynyt mystisesti mitään ilmoittamatta. Sen jälkeen oli poliisit käyneet tonkimassa paikkoja (joo, täällä maalla siitä nousi iso haloo). Ystäväni siihen selitti täysin pokkana, että hän katselikin, kun oli täällä yökylässä, että vuokranantajani raahaa kahta raskaan näköistä mustaa jätesäkkiä ja hautaa ne kaivamiinsa kuoppiin talon taakse.

"MITÄH? Ei jumalauta, mitä se sinne hautasi!?", kysyin minä simmut ymmyrkäisinä.

:headwall:

Ystäväni ei ollut uskoa, että meni niin pitkä aika ennen kun tajusin vitsiä. Yleensä meillä on niin toisiinsa kietoutunut kiero huumorintaju, että tajutaan sairaammatkin vitsit.
 
kauppakassi
Kaksosten vauva-aikana kauppaan puolikoomaisena...koira mukana, vaan eipä ollut kotiintullessa =(. Ihmettelin vasta parin tunnin perästä, että missäs hitossa se koira piileksii...siellähän se Salen pihassa makoili lipputankoon kiinnitettynä :/ Sai kyllä muutaman ylimääräisen Dentan siitä hyvästä =)
 
Mun mies osti itelleen mökille viime viikonlopuks pari erikoisolutta. Yleensä kun se ostaa itelleen jotain erikoisempaa niin se ostaa mulle jonkun kalliimman siiderin samalla. No nyt ei sitten ostanut koska olen raskaana. Em. syystä olen myös aika herkällä tuulella ollut ja loukkaannuin miehelle verisesti kun se oli unohtanut mut, enkä mä saanu mitään hyvää juomaa :ashamed: Tää on mun eka raskaus ja vielä niin alussa että aika usein tulee näitä ai-niin-joo tilanteita.
 
"Teini"
Pääsin 16 vuotiaana isäni ystävän kyydissä muutaman päivän aikaisemmin mökiltä kaupunkiin. Ennen lähtöä isäni ystävä kertoi, että pysähdytään vaan kerran syömään ja vessaan jos tarvitsee. Matka oli Rovaniemeltä Helsinkiin. Jyväskylässä pysähdyimme vessaan. Olin nukkunut juuri ja unenpöpperössä vessaan äkkiä vaihtamaan tampoinia. Jatkettuamme matkaa aloin pohtimaan missä roska-astia oli sijainnut. Samalla tajusin, että olin laittanut uuden tamponin ottamatta vanhaa ensin pois. Enkä kehdannut pyytää uutta pysähdystä, koska juuri olimme pitäneet tauon.
 
Kuljin aikoinaan paljon ennen lapsia junalla töihin. Oli talvi ja aamulla junaan mennessä asettelin laukun penkille, otin takin pois ja laitoin naulaan. Pengoin hetken kassia, nappasin sen syliini ja istuuduin. Tuijottelin junan ikkunasta ulos josta näkyi vain kanssamatkustajat kun ulkona oli pimeää. Sitten kaivoin uudelleen laukusta jotain ja ajattelin että kyllä tää mun hame on vähän liian lyhyt, nostin laukun pois korjatakseni hametta .... mitä hametta! Se oli unohtunut kokonaan. Äkkiä takki päälle ja seuraavalla pysäkillä pois. Pysäkille tosin oli matkaa jonkun verran kun oli pikajuna.
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele
[QUOTE="muua";26296962]Kerronpa viela toisen sattumuksen vuodelta -97, jolloin olin 17-vuotias.
Olimme muuttaneet toiselle puolen kaupunkia rivitaloasuntoon n. 4kk aikaisemmin. Eraana iltana fillaroin harrastuksestani kotiin. Jatin pyoran etupihalle ja kaivoin avaimet taskusta. Huomasin kuitenkin ulko-oven olevan auki. Huusin " Moooi", ja otin kegat jalasta. Aloin sitten ulkovaatteita riisuessani katsella, etta ohhoh, jopas taalla on laitettu paikkoja uuteen uskoon parissa tunnissa, jotka olen ollut poissa. Uusi hattuteline, vaatekaappi, peili, ja olkkari siirretty alakertaan. Ei kuitenkaan kellot soineet viela siinakaan vaiheessa, kun ylakerrasta asteli mies, joka ei ollut isani.
Mies: "Taidat nyt olla vahan vaarassa paikassa"
Mina hataantyneena: "En."
Mies: "Kylla taidat nyt olla vahan erehtynyt"
Mina syvan ja pitkan hiljaisuuden jalkeen: "...herrajumala...herrajumala..."
Paassani oli sata ajatusta: Taltako tuntuu seota? Olenko vahingossa mennyt vanhaan kotiin?
Mies: " Niin tuota, laittaisitko oven kiinni, sitten kun lahdet..."
Mina: "Joo...ma taidan tasta..."
Vasta kun olin saanut puettua vaatteeni ja laitettua kenkani jalkaan ja astuin ulos, nain meidan asunnon siita etuovelta. Vasta silloin ymmarsin, mita oli tapahtunut. Puhkesin hysteeriseen nauruun, sain vaivoin talutettua pyorani omalle pihalle ja raahauduttua ylakertaan. Nauroin vaan hysteerisena ja helpottuneena siina lattialla, ennenkuin sain kerrotuksi vanhemmilleni, mita oli kaynyt.



Pakko kertoa viela jatkotarina:
En siis jostain syysta ollut tuohon naapirin setaan aiemmin kunnolla ehtinyt tormata. Tasta johtui, etten ymmartanyt tulleeni naapuriin. Seuraava kohtaaminen ei varmaan nostanut "hullun naapurintyton"-poitsejani.
Isani oli heittanyt vahingossa minulle tarkean artikkelin omaavan sanomalehden lehtiroskiin. Oli pimea syysilta, mutta paatin kayda sen roskista noutamassa. Lehtiroskis oli kuitenkin suht tyhja, joten paadyin kapuamaan sinne kokonaan-tiesinhan haluamani aarteen siella olevan. Siella mina sitten olin, kun tama kyseinen naapurin seta sattuin tulemaan pihalle. Kurkkasin juuri roskista ja en osannut sanoa kuin "Moi". Seta heilautti kattaan ja jatkoi matkaansa.[/QUOTE]

En tiennyt edes että on mahdollista naurattaa niin paljon että oksettaa, mutta nyt tiedän :LOL: Tämä oli kyllä ihan hulvaton :D
 
Miehelle paasasin kuinka nyt kesän tullessa pitää taas pakastimet täyttää jäätelöillä ja kuinka haluan sitä tätä ja tota lajia kun olen kuitenkin raskaana ja raskaana ollessani saaaaaan syödä kesäisin jäätelöä kun olen niiiin raskaana. Mies kuunteli aikansa ja nyökytteli ja totesi että ihan miten rouva haluaa mutta ihan sivuhuomautuksena rouva synnytti tuossa parisen kuukautta takaperin eikä ole tänä kesänä niiiin raskaana.

Joo mutta olin kahtena edellisenä kesänä joten näköjään kesä on mulle yhtä kuin raskaana oleminen ja jäätelön syöminen.
 
Katottiin lasuusvideoita 80-luvulta. Meillä oli saksanpaimenkoira silloin jolle heiteltiin videolla keppiä. Kaveri kysyi et miks teillä ei oo tota koiraa enää..:D

En löytäny avaimia taskusta kun tultiin kaupasta ja laitoin lapsen kiipeemään ikkunasta sisään. Rikoin ensin itikkaverkon ja sitten tungin lapsen sisälle. Eteisessä se huus et äiti,mä en saa tätä auki!!!! Tungin pienemmänkin ikkunasta sisään ja sitten änkesin itsekkin siitä ikkunasta.. KAuppakassit oli pihalla ja ovi oli takalukossa, eli sen saa vaan avaimilla auki! Etittiin avainta ja en löytäny. Kömmittiin takas ulos jolloin huomasin et avaimet on ovessa..Olleet koko kauppareissun ajan...
 
"gen"
Tuli mieleen ku tuos jossakin kans kuvailtiin haarukkaa ku sana oli unohtunut. Mun kaveri tosiaan oli unohtanu haarukka sanan ja selitti et mikä se nyt on millä syödään ja siinä on piikkejä. Mä nauroin ihan vääränä, tyhmälle kysymykselle enkä pystyny hetkeen vastaamaan ku niin nauratti. No lopulta ku sain itteni rauhottumaan, niin enhän mä itekkää sitä haarukka-sanaa enää muistanu...
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele
kcmÄK
Tuli tuosta koirajutusta mieleen useampia vuosi sitten tapahtunut juttu. Kävin palauttamassa leffaa vuokraamoon, oli kaverin koira siinä ulkopuolella. Ei näkynyt kaveria vuokraamossa, joten soitin että missäs olet jos treffattaisiin siinä pihalla. Oli poikakaverinsa kanssa kotona katsomassa leffaa eli koira oli unohtunut kanssa siihen pihalle.
 
"reissaaja"
Kuljen junalla päivittäin töissä. Siis tuhat ja tuhat kertaa aina samaan aikaan, samalta laiturilta jne. Istuin junaan hyvissä ajoin ja aloin tapani mukaan lukemaan tapani mukaan. Katselin kun viereiseltä laiturilta lähti juna kuten tavallisestikin. Istuin ja istuin, kunnes tuli konnari vaunuun ja kysyi mihin olen matkalla ? Vastasin että Helsinkiin. Konnari tokaisi, että tällä junalla pääsee Tampereelle mutta vasta kolmen tunnin päästä, Hkin juna lähti jo viereiseltä laiturilta. Kieltämättä hieman ihmettelin miksi juna oli niin tyhjä ;)
 
zombi
-
Niin ja olen joskus herännyt yöllä ja ottanut kaksi korvatulppaa veden kanssa - siis niellyt. :D
Sen kummempaa selitystä asialle ei ole, kuin aivojumi.
:LOL: :LOL:


Mulle sattui seuraavaa opiskeluaikoina hirveän tentti/biletysputken jälkeen. Olin ravintolassa töissä, ja menin yhtenä iltana aivan kuolemanväsyneenä töihin, kun olin nukkunut edellisyönä n. tunnin.
Pukuhuoneessa riisuin ulkovaatteet ja laitoin työvaatteet päälle. Katsoin peilistä että näytin suht ihmismäiseltä, menin takaisin pukukaapille, riisuin työvaatteet, puin omat vaatteet takaisin päälle ja lähtiessäni ajattelin, että onpa ihanaa päästä kotiin nukkumaan. Ulko-ovella tuli vastaan työkaveri, joka ihmetteli, mihin mä olin menossa, kun meidän vuoro oli vasta alkamassa. Pettymys oli ihan hirveä kun tajusin, että olin käynyt vain pukuhuoneessa kääntymässä ja se monen tunnin työvuoro oli vielä edessä...
 
Mulla jäi kerran avaimet kotiin. Olin matkalla ostanut muutamia juttuja kaupasta, mm. litran purkin jäätelöä jonka syömistä odotin aika kovasti. Huomasin, että toisen kerroksen parvekkeen ovi oli raollaan, joten päätin kiivetä parvekkeen kautta sisälle. Se ei ollut kovin helppoa, joten jätin laukkuni maahan. Ajattelin kumminkin, että tärkein, eli jäätelö, on saatava mukaan, muutenhan se sulaa. Joten ennen kiipeämistä heitin jäätelöpaketin sinne parvekkeelle (osui tietysti ensin kaiteeseen...). Onnistuin sitten pääsemään ylös parvekkeelle, ja otin rikkoutuneen jäätelöpaketin mukaani sisään mennessä. Menin alakertaan, ja ovesta ulos hakemaan laukkuni ja loput ostokset..... Kyllä oli hyvä että tajusin heittää sen jäätelön sinne parvekkeelle..... :p
 
Näitä ikkunajuttuja on toinenkin kun laitoin ruokaa ja tyttö oli kaverilla käymässä. Se huus sitte keittiön ikkunaan et äiti avaimet jäi kotiin! Huusin et mee makkarin ikkunasta sisään. Sitte tajusin et hei stupid, olen sisällä itse,avaa ovi!! Menin ovelle ni tyttö roikku puoliks ikkunasta pihalla ja puoliks makkarissa...:LOL:
 
-
Niin ja olen joskus herännyt yöllä ja ottanut kaksi korvatulppaa veden kanssa - siis niellyt. :D
Sen kummempaa selitystä asialle ei ole, kuin aivojumi.

Mää käytän sellaisia muovailtavia silikonitulppia. Monesti tippuvat yöllä korvista niin laitan ne sitten yöpöydän reunalle. Yhtenä yönä luin ja söin herkkuja sängyssä, tulpat olin siis jo laittanut.
Ja aamulla kun heräsin niin yöpöydällä oli yksi korvatulppa ja yksi miltei tismalleen samankokoinen jugurttirusina. Toinen tulppa oli mystisesti kadonnut :D
 

Yhteistyössä