Aivojumit pinoon! :)

Saa olla sekä omia että toisten tähtihetkiä.

Mä voin aloittaa.

Mies ehdotti, että pakastaisin ruokaa jäätelöpurkkeihin (siis Aino-jätskin muovipurkkiin ja mitä niitä nyt on). Mietin, että mistä mä tiedän, kestääkö ne purkit pakastamista... :xmas:. Nii-i, mistähän?!

Toinen lapseni meni yökylään tänään. Ajattelin, että jee: nakitan toisenkin lapsen jonnekin, ja sitten lähden baariin. En olekaan pitkään aikaan ollut viihteellä, ja mojito-lonkero maistuisi, sitä uutta leguaaniakin voisi maistaa. Sitten muistin että ai juu, ei hitto, mähän oon raskaana viikolla 37 :snotty:. Ei kaikkea voi muistaa.
 
"harmaana"
Saa olla sekä omia että toisten tähtihetkiä.

Mä voin aloittaa.

Mies ehdotti, että pakastaisin ruokaa jäätelöpurkkeihin (siis Aino-jätskin muovipurkkiin ja mitä niitä nyt on). Mietin, että mistä mä tiedän, kestääkö ne purkit pakastamista... :xmas:. Nii-i, mistähän?!

Toinen lapseni meni yökylään tänään. Ajattelin, että jee: nakitan toisenkin lapsen jonnekin, ja sitten lähden baariin. En olekaan pitkään aikaan ollut viihteellä, ja mojito-lonkero maistuisi, sitä uutta leguaaniakin voisi maistaa. Sitten muistin että ai juu, ei hitto, mähän oon raskaana viikolla 37 :snotty:. Ei kaikkea voi muistaa.
ETHÄN oo tosissasi? Ethän? :O
 
"Jenis"
Mietin tänään, että pyöräillään meidän lemppari-kesäkahvilaan lasten kans. Esikoinen on vielä sen verran pieni, että ei välttis jaksaisi pyöräillä koko matkaa (10 km), niin aattelin että laitan kuopuksen Hamaxiin ja otan sitten mukaan peräkärryn, johon saa näppärästi taakkavöillä kiinni esikoisen pyörän, jos se ei jaksakaan ajaa koko matkaa.

En ottanut huomioon, että jos saan oman pyörän kyytiin kuopuksen ja esikoisen pyörän, esikoinen itse ei mahdu mukaan...
 
Istuin aikanaan puolikoomaisena esikoisen kanssa hiekkalaatikossa ja kun lapsi puuhaili siinä keskittyneenä omiaan, mietin itsekseni, että hitsi, yhden lapsen kanssa on kyllä oikeastaan aika iisiä, pitäiskö oikeasti jättää lapsiluku tähän yhteen... Kunnes tajusin katsoa alaspäin, olin about raskausviikolla 20 ja vieläpä täysin suunnitellusti :whistle:
Mäkin oon tämän raskauden aikana ehtinyt miettimään eräänä aamuna, vauva-aiheista unta nähtyäni, että vauva olisi kyllä kiva...pitäisköhän vielä tehdä yksi. Sitten muistin että aijuu! :D
 
:LOL:

Mä totesin taas tänään salilla, että voivoi, mä en muista mikä näistä on mun vaatekaappi ja pitkään seisoin LUKKO JA AVAIN kädessä. Siis mennessä, lähes kaikki kaapit oli vapaana. Mä vaan seisoin ja moitin itseäni, että hölmö, olisit ny muistanu sen kaapin numeron. Sit havahduin, onneksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele
Mä oon joskus miettiny onko mulla aivoja ollenkaan, ku yleensä näitä jumeja sattuu sen verran usein. Ja yleensä nämä ei jää miettimiseen, vaan möläytän sitten ääneen jotain todella nohevaa.

Viimeksi eilen tuli miehen kanssa keskusteltua viime neuvolakäynnistä (johon mies ei päässyt), ja kerroin tohkeissani että hammaslääkäriin pääsee jopa jonojen ohi jos vinkkaa että on raskaana. Tästä muistin sitten, että kätilö kertoi myös miehelle kuuluvan saman oikeuden, että pääsee jonojen ohi jos vinkkaa vaimokkeen olevan raskaana, ja onnistuin sitten tokaisemaan : "Emmä kyllä tajua tossa mitään järkee, ku mitä *ttua se isä niillä hampailla tekee?"

Ihan hyvät naurut saatiin.
 
Isäni aikanaan olisi tarvinnut nuppineulaa mutta ei kuollakseenkaan muistanut miksi sitä kutsutaan, ja joutui lopulta kysymään äidiltäni, että "sano nyt mikä se neula on jossa on pallo päässä?!".

Siskoni taas oli nähnyt metsässä karvarouskun (meilläpäin kulki nimellä karvalaukku) ja ilmoitti sitten minulle, että siellä oli karvalompsa :D
 
Mä oon joskus miettiny onko mulla aivoja ollenkaan, ku yleensä näitä jumeja sattuu sen verran usein. Ja yleensä nämä ei jää miettimiseen, vaan möläytän sitten ääneen jotain todella nohevaa.

Viimeksi eilen tuli miehen kanssa keskusteltua viime neuvolakäynnistä (johon mies ei päässyt), ja kerroin tohkeissani että hammaslääkäriin pääsee jopa jonojen ohi jos vinkkaa että on raskaana. Tästä muistin sitten, että kätilö kertoi myös miehelle kuuluvan saman oikeuden, että pääsee jonojen ohi jos vinkkaa vaimokkeen olevan raskaana, ja onnistuin sitten tokaisemaan : "Emmä kyllä tajua tossa mitään järkee, ku mitä *ttua se isä niillä hampailla tekee?"

Ihan hyvät naurut saatiin.
:LOL:
 
[QUOTE="harmaana";26296528]Siksi, koska kukaan ei voi olla oikeesti noin daijju!!! :O

Mut näköjään voi.. kauheeta! :D[/QUOTE]
Osaan mä olla fiksukin :D. Mutten todellakaan häpeä myöntää daijuiluhetkiäni julkisesti, vaan osaan nauraa itselleni - ja naurankin :D
 
Mun kaveri - ihana ihminen, mutta joskus vähän hölmö - aikoinaan luuli pesupalloa kuukupiksi. Ja tuli naama valkoisena meidän kylppäristä pois :LOL:

(olin vastikään hankkinut kuukupin, kehuin sitä, kaveri kiinnostui ja kysyi millainen se on, ja sanoin että siinä se on kylppärissä - ja tämä oli sitten pesupalloa väännellyt ja käännellyt)
 
Mun kaveri - ihana ihminen, mutta joskus vähän hölmö - aikoinaan luuli pesupalloa kuukupiksi. Ja tuli naama valkoisena meidän kylppäristä pois :LOL:

(olin vastikään hankkinut kuukupin, kehuin sitä, kaveri kiinnostui ja kysyi millainen se on, ja sanoin että siinä se on kylppärissä - ja tämä oli sitten pesupalloa väännellyt ja käännellyt)
No niin, nyt mä joudun vaihtamaan housut, kiitti vaan :LOL:
 
Ai hitto vie, ihan melkeen unohdin!

Tyhmyydestä sakotetaan, ja jos tyhmyyden (lue: niin avuton ettei tajua käyttää googlea ennenkuin nolaa itsensä julkisesti) voi lukea aivojumiksi niin..

Taannoin kävi huoltomies laittamasa keittiön kaappeihin uudet ritilät. Ajattelin, että nyt kun herrasväki on paikalla niin valitan sitten kaikesta mitä tulee mieleen. Aikani kitisin niistä näistä ja sitten muistin että haa, meidän ikkunat vetää ihan hirveesti! Käytiin seuraavanlainen monologi:

M: "Voiko noihin ikkunoihin vetää jotain tiivistenauhaa ku ne vetää niin järkyttävästi? Ku ajattelin että otan nuo sälekaihdintelineetkin pois tuosta reunasta, mitkä entinen omistaja on unohtanut tänne, kun ovat niin rumatkin."

H: "Joo, voihan niihin laittaa jos haluaa ja vetää, mutta älä nyt kuitenkaan noita ilmastointiventtiilejä mene repimään irti, ku ne säätelee tän huoneiston ilmastoinnin.."

En oikein vieläkään tiedä mitä tähän osaisin sanoa, muutakuin änkyttää suu auki. Nuo systeemit nimittäin näyttää ihan semmosilta telineiltä :D
 

Yhteistyössä