Oletko joskus voittanut mitään?

tuhlaajatytär
Voitin Nivealta tuotepaketin.....hain ylpeänä postista ja siellä oli SELLULIITTIvoide.....jee.
Ajattelen aina, ettei mulla ole onnea arpajaisissa, mutta onneksi rakkaudessa.
 
Joskus kauan sitten voitin TV:n jossain Leafin arvonnassa. Sittemmin tullu jotain pieniä palkintoja, alle 20 euron arvoisia siis. :) Ehkä kerran kolmeen vuoteen voittaa jotain, mutta silti jaksaa osallistua kaikennäkösiin arvontoihin.. "Jos sitä TÄLLÄ kertaa.." :D

Muoks. Niin ja lotossa kolme (?) kertaa sen reilut 11 euroa sekä pelikoneesta silloin tällöin kympin. :D
 
Viimeksi muokattu:
"kielipoliisi"
Oletko joskus voittanut jotakin? Oletko koskaan voittanut mitään?

Tuolla lailla kysymyksestä saisi jotenkin paremman kuuloisen. Negatiivis- ja positiivissävytteisen sanan yhdistäminen tuolla lailla tuntuu häirsevältä.

Kiitos ja näkemiin:)
 
Kaksplussan arvonnoissa olen voittanut lasten cd:n, hiustenhoitosetin (arvo taisi olla 60e?) ja leffaliput Muumi ja pyrstötähti 3D leffaan.
Lotosta olen parhaimmillaan voittanut 6+0, sillä sai 1600e.
Muutamia pienempiä juttuja noiden lisäksi olen joskus voittanut.
 
Kaksplussan arvonnoissa olen voittanut lasten cd:n, hiustenhoitosetin (arvo taisi olla 60e?) ja leffaliput Muumi ja pyrstötähti 3D leffaan.
Lotosta olen parhaimmillaan voittanut 6+0, sillä sai 1600e.
Muutamia pienempiä juttuja noiden lisäksi olen joskus voittanut.
Ei tartte varmaan kysyäkään, että kuinka otti päähän sen yhden oikean numeron puuttuminen?
 
"vieras"
[QUOTE="kielipoliisi";26268836]Oletko joskus voittanut jotakin? Oletko koskaan voittanut mitään?

Tuolla lailla kysymyksestä saisi jotenkin paremman kuuloisen. Negatiivis- ja positiivissävytteisen sanan yhdistäminen tuolla lailla tuntuu häirsevältä.

Kiitos ja näkemiin:)[/QUOTE]

:LOL: Ehdit ensin.

Pilkunviilauksesta meitä varmasti syytetään, mutta tämä on sellainen perusasia, joka maahanmuuttajillekin jo ensimmäisillä suomenkursseilla opetetaan.
 
"vieras"
Monenlaista pientä on tullut voitettua, viimeksi sain toistakymmentä pakettia erilaisia keksejä.

Lottovoitot on ollut niitä pienimpiä, mitä on.

Pääpalkintoja yhä odottelen.
 
[QUOTE="vieras";26269806]:LOL: Ehdit ensin.

Pilkunviilauksesta meitä varmasti syytetään, mutta tämä on sellainen perusasia, joka maahanmuuttajillekin jo ensimmäisillä suomenkursseilla opetetaan.[/QUOTE]

Puolustuksena niin olen suomenruotsalainen :D
 

Yhteistyössä