Sinun koulutuksesi ja palkkaus?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmmmhp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laitoshuoltajana 1838e/kk + lisät, jotka yleensä noin 300-600e/kk.

Oppisopimuksella olen joten ei vielä koulutusta, ja kun se kohta puoliin on, niin ajattelin kyllä lähteä muille vesille. Homma ihan jees ja palkkakin ok, mutta haluan jotain muuta.
 
Diplomi-insinööri, 3700e/kk. Tiedän olevani palkkakuopassa, mutta se on oma valintani. Tykkään tästä työstä, enkä halua tehdä jotain paremmin palkattua, mutta ikävämpää.
 

Yhteistyössä