La Paset
Kirkonkirjoihin tuo sana kuitenkin kelpasi.Peesi sanasta sanaa. Mä pidän äpärä-sanaa haukkumasanana.
Kirkonkirjoihin tuo sana kuitenkin kelpasi.Peesi sanasta sanaa. Mä pidän äpärä-sanaa haukkumasanana.
Antaa aika typerän kuvan ihmisestä joka käyttää äpärä-sanaa eikä näe siinä mitään väärää.
äpärä | Urbaani Sanakirja
Nykyisin äpärä on haukkumasana.
Avioton lapsi Wikipedia
(alatyylinen) halventava nimitys avioliiton ulkopuolella syntyneestä lapsesta. Käytetään haukkumasanana.
äpärä - Sivistyssanakirja, synonyymit - Suomi Sanakirja
Sinä nyt kuitenkin tiedät millä palstalla olet ja näet kuka aloituksen on tehnyt ja näet aloituksen otsikonkin. On aika typerää tulla tällaiseen höpöketjuun ryhtymään mielensäpahoittajaksi.Antaa aika typerän kuvan ihmisestä joka käyttää äpärä-sanaa eikä näe siinä mitään väärää.
Kirkonkirjoihin tuo sana kuitenkin kelpasi.
Kyllä se aika paljon muuttaa. Miksi muuten ajattelit, että ihmiset menevät naimisiin?Itse en ymmärrä avioliiton korostusta. Ihan kuin se paperilappu mitään muuttaisi.
Kyllä se muutamia asioita muuttaa ihan konkreettisesti.Itse en ymmärrä avioliiton korostusta. Ihan kuin se paperilappu mitään muuttaisi.
Millä tavalla elämä muuttuu paremmaksi? En ymmärrä tuota. Ellei sitten ole rahan perässä ja tavoittele toisen omaisuutta.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26200321:Kyllä se aika paljon muuttaa. Miksi muuten ajattelit, että ihmiset menevät naimisiin?
Ei kai kukaan sanonut että se muuttuu _paremmaksi_, vaan että se muuttuu? Jos ollaan naimisissa, ei tarvitse tehdä isyydentunnustusta, lapsella on automaattinen perimysoikeus isänsä omaisuuteen, toisen kuollessa leski saa jäädä asumaan yhteiseen asuntoon jne.Millä tavalla elämä muuttuu paremmaksi? En ymmärrä tuota. Ellei sitten ole rahan perässä ja tavoittele toisen omaisuutta.