eli siis äpäriä, au-lapsia.En, mutta kaikki mun muksut on ns. "lehtolapsia". Veikkasin, että tää meidän Rose olisi syntynyt kun ollaan avioliitosssa, mut tuli sellaisia mutkia, että annettiin olla
Eli äpärä on!En, mutta kaikki mun muksut on ns. "lehtolapsia". Veikkasin, että tää meidän Rose olisi syntynyt kun ollaan avioliitosssa, mut tuli sellaisia mutkia, että annettiin olla
Olipas harvinaasen tylsä ja kulunut provo.Alkuperäinen kirjoittaja olen täydellinen;26198720:Eli äpärä on!
Äpäriähän nämä nykynuoret nykyään tekee.
Avioliitto on menettänyt merkityksen.
Parhaimmillaan samalla äidillä voi olla jopa 4 tai enemmänkin äpäriä ja jokainen äpärä eri miehelle.
Itse en luojan kiitos ole syntynyt äpäränä ja omat lapsenikaan ei ole äpäriä
Ei pidä ottaa liian henkilökohtaisestiOlipas harvinaasen tylsä ja kulunut provo.
Huh, ja taas onneksi pelastuttiin yhdeltä äpärältä. Miksei kaikki tajuu tätä...? Itelläkin pari äpärää.. damn it.Alkuperäinen kirjoittaja olen täydellinen;26198733:Tuttavanikin meni nopeasti pakkonaimisiin ennen lapsen syntymää ettei saanut äpärää.
Haukkumasana tai ei mutta hyvin monikin käyttää sanaa äpärä.Peesi sanasta sanaa. Mä pidän äpärä-sanaa haukkumasanana.