Synnyitkö äpäränä?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
"silakka"
[QUOTE="silakka";26198667]En syntynyt, mutta vanhempani erosivat kun olin 10kk. Joten en mä kyllä hirveesti tolle ensin avioon sitten lapset-touhulle hurraisi.[/QUOTE]
..mutta ah mikä pelastus, en ole äpärä. :)

• Tykkää
Reactions: Kerpele
Deleted member 70007
En, mutta kaikki mun muksut on ns. "lehtolapsia". Veikkasin, että tää meidän Rose olisi syntynyt kun ollaan avioliitosssa, mut tuli sellaisia mutkia, että annettiin olla :(

olen täydellinen
En, mutta kaikki mun muksut on ns. "lehtolapsia". Veikkasin, että tää meidän Rose olisi syntynyt kun ollaan avioliitosssa, mut tuli sellaisia mutkia, että annettiin olla :(
Eli äpärä on!

Äpäriähän nämä nykynuoret nykyään tekee.
Avioliitto on menettänyt merkityksen.
Parhaimmillaan samalla äidillä voi olla jopa 4 tai enemmänkin äpäriä ja jokainen äpärä eri miehelle.

Itse en luojan kiitos ole syntynyt äpäränä ja omat lapsenikaan ei ole äpäriä :)

Alkuperäinen kirjoittaja olen täydellinen;26198720:
Eli äpärä on!

Äpäriähän nämä nykynuoret nykyään tekee.
Avioliitto on menettänyt merkityksen.
Parhaimmillaan samalla äidillä voi olla jopa 4 tai enemmänkin äpäriä ja jokainen äpärä eri miehelle.

Itse en luojan kiitos ole syntynyt äpäränä ja omat lapsenikaan ei ole äpäriä :)
Olipas harvinaasen tylsä ja kulunut provo.

"Nellys"
en. vanhempani menivät naimisiin elokuussa -84. Minä synnyin heinäkuussa -85. Ovat edelleenkin naimsissa.

Omat lapseni ovat sitten molemmat äpäriä. Me ei miehen kanssa naimisiin varmaan ikään mennä.

olen täydellinen
Olipas harvinaasen tylsä ja kulunut provo.
Ei pidä ottaa liian henkilökohtaisesti ;)
Ja siihen voi hyvin itse vaikuttaa kun alkaa lapsia tekemään tuleeko lapsesta äpärä vai ei.
Tottahan minä sanoin, moni tekee pahimmillaan 4 lasta ja jokainen vielä eri isälle ja sitten taas vaihdetaan miestä.
No minkäs minä sille teen että en ole äpärä kuten ei minunun lapsenikaan.
Ja tottahan se on että taidan kuulua siihen todella harvinaiseen porukkaan jolla ei äpäriä ole.

"silakka"
Alkuperäinen kirjoittaja olen täydellinen;26198733:
Tuttavanikin meni nopeasti pakkonaimisiin ennen lapsen syntymää :) ettei saanut äpärää.
Huh, ja taas onneksi pelastuttiin yhdeltä äpärältä. Miksei kaikki tajuu tätä...? Itelläkin pari äpärää.. damn it.

olen täydellinen
[QUOTE="silakka";26198768]Huh, ja taas onneksi pelastuttiin yhdeltä äpärältä. Miksei kaikki tajuu tätä...? Itelläkin pari äpärää.. damn it.[/QUOTE]

Tuskin nämäkään olisi naimisiin muuten menneet mutta toisen vanhemmat oli aika vanhakantaisia ;)

Yhteistyössä