valehdelkaa mulle vaikka mut eikö niin et mä löydän vielä jonkun ihanan miehen

• Viestiketjun aloittaja nyt saa valehdella
  • Ensimmäinen viesti
nyt saa valehdella
Älä odota niin löydät. :)
mulla on nyt se epätoivoinen kausi et ettimällä etin ja tiedän kyl et niin ei ikinä tule löytymään.
Petturinkin löysin heti kun lakkasin väkisin etsimästä,kun tuli se hetki et en ikinä löydä ketään ja tyydyin kohtalooni et yksin olen niin sit se tuli mun elämään.

Mitenköhän tästä pääsee et ei etsimällä ettis?

sillä pääset
tosta epätoivoisuudesta, että vahvistat itsetuntoasi ja hankit uusia harrastuksia, ystäviä, tekemistä, yleensäkin elämää joka tyydyttää sua. etkä ajattele että se onnellinen elämä tulee vain miehen kautta.

• Tykkää
Reactions: Lode-
"vieras"
Ihan sama minulla.... Miehet ei pidä minua viehättävänä, naisellisena ja ihanana. Niillä ei vaan ole ekojen treffien jälkeen "sellaista fiilistä, että kannattaisi jatkaa tapailua".

Olen ihan mukava, fiksu, nätti ja normaalipainoinenkin vielä. Pienet tissit eiku paska luonne varmaankin, HUOH!

nyt saa valehdella
[QUOTE="vieras";26181718]Ihan sama minulla.... Miehet ei pidä minua viehättävänä, naisellisena ja ihanana. Niillä ei vaan ole ekojen treffien jälkeen "sellaista fiilistä, että kannattaisi jatkaa tapailua".

Olen ihan mukava, fiksu, nätti ja normaalipainoinenkin vielä. Pienet tissit eiku paska luonne varmaankin, HUOH![/QUOTE]

no en mäkään mikään ruusu ole mut en kyl mikään perunakaan:D
Mä olen miehille aina söpö ja sellane "voi kun sä olet pieni kokonen".Mikää laiha luikku en ole mutten läskikään.En mä ole ajatellut et olis ulkonäös vikaa...saan miehiltä hymyjä ja katseita. Sainhan mä exänkin ja se oli kyllä niin komee et mietinkin usein et miten hitossa mä onnistuin tollasen saamaan.No,sama kai se mink näkönen mies on jos kerta on petturi muuten.

Joo, itsekin olen huomannut, että tykästyn juurikin niihin petturimeihiin tai pelimiehiin, mitä termiä kukakin nyt haluaa käyttää. Niissä on sitä jotain, en osaa sanoa mitä. Kai se tulee jotenkin siitä niiden itsevarmuudesta ja naisten käsittelytaidoista se juttu.

Mutta palatakseni kysymykseesi, kyllä sä löydät. Joku tuolla ylempänä hyvin sanoikin, että etsi kuitenkin ensisijaisesti sitä iloa elämääsi muuten kuin miehen kautta. Kyllä se siihen kuvioihin putkahtaa sitten kun sen aika on, kun muu paketti on kunnossa elämän suhteen.

Yhteistyössä