Olen lihonut noin 4kg. Sekin viimeisen vuoden sisällä. Ikää 34v. Välillä olen imetyksen aikaan painanut noin 12kg vähemmän kuin nyt. Nyt 58kg (pituus 168cm).
[QUOTE="a.p";26120886]Ihmisen paino saisi aikuisiällä muuttua korkeintaan 5 kg. Itse olen lihonut lukioikäisestä 3 kg, painan nykyään 58 kg. Ikää 34 v.[/QUOTE]
Mihin tuo "korkeintaan 5kg" juttu perustuu? Olisi kiva kuulla. Eiköhän nuo ole ihan tapauskohtaisia, jollakin voi muuttua vaikka 15kg paino ilman että on lainkaan ylipainoinen.
Hmm.. Jos ajatellaan nykyistä normipainoa (eikä tänhetkistä tilannetta,loppuraskaus) niin jonkun 3-4kg olen "lihonnut"/saanut painoa. Eli slukioikäisenä painoin n48-49kg,nykyään normisti n52kg. Tällä hetkellä,rv 38 menossa ja painoa joku n 63kg.
Hei, tämähän pisti ajattelemaan oikeaan suuntaan! Olin lukioikäisenä 168 cm / 62 kg, ja toivoin aina että olisin pari kiloa kevyempi. Olen nyt 168 cm / 62 kg, ja toivon aina että olisin pari kiloa kevyempi. Pitäisiköhän jo lakata toivomasta, tämä taitaa olla oma painoni, se on ihan hyvä paino loppujen lopuksi, ja minähän olen lukiolaisikäisen mitoissa
nyt raskaana mutta kyllä varmaan joku 6 kiloa.. ja mulla ei ees lukiosta ole kuin 6 v, kilo per vuosi! ensimmäisestä lapsesta taisi jäädä noista muutama kilo.