25 Muutaman vuoden sisällä olen ollut useissa rippijuhlissa ja suurimmalla osalla pojista ei pukua ole..olette siis alle 15-vuotiaita? kyllä rippijuhlissakin pitää puku olla. Tai ainakin minun lapsillani pitää olla.
Harvalle aikuiselle miehelle taitaa mahtua enää päälle se rippijuhliin ostettu puku.olette siis alle 15-vuotiaita? kyllä rippijuhlissakin pitää puku olla. Tai ainakin minun lapsillani pitää olla.
Nii tarkoitin,että tumma puku mielummin musta, valkoisella kauluspaidalla Ei todellakaan mitään kirjavaaNo ei todella mitään mustavalkoista kauluspaitaa vaan kokovalkoinen.
Minä en ymmärrä tätä joidenkin miesten pukukammoa? Pukuhan on yksi helpoimmista asuista. Ei tarvitse miettiä "siistejä farkkuja" kun tietää, että kaapissa on puku, jonka voi ottaa esille kun juhliin mennään. Niin helppoa. Voi kun naisillakin olisi noin helppoa!
olen järkyttynyt :O25 Muutaman vuoden sisällä olen ollut useissa rippijuhlissa ja suurimmalla osalla pojista ei pukua ole..
edelleen kovin järkyttynyt :OMuita juhlia tuskin on mihin puku näin välttämätön olisi? Kaverin häissä viime kesänä ei läheskään kaikilla miehillä ollut pukua, yli puolella ei ollut.. Nykyään nuorilla vaan on mieluummin siistis farkut, kauluspaita ja nahkakengät Siksi puvun hankkiminen tuntuu turhalta kun näitä hautajaisiakaan toivottavasti ei ole vuosiin tiedossa..
Jaa-a, mä en oo missään farkkukekkeireissä ainakan henkilökohtasesti ite käynyt, mutta ihmettelen.. Ja sitäpaitsi, ihan sama mitä MUILLA on päällä, kyllä sitä haluaa kunnioittaa juhlakalua ja tilaisuutta, sekä saada itselle juhlafiilis pukeutumalla hienosti.edelleen kovin järkyttynyt :O
Miten ihmiset pukeutuu juhliin?
ei meidän häissä muutama vuosi sitten monella miehellä ollut pukua, paitsi vanhemmilla sukulaisilla. ja noissa konfirmaatioissa ei juuri kenelläkään sitä pukua ole.edelleen kovin järkyttynyt :O
Miten ihmiset pukeutuu juhliin?
Voi tauti. Voi aikoja ja tapoja ja tyylittömyyttä.Muita juhlia tuskin on mihin puku näin välttämätön olisi? Kaverin häissä viime kesänä ei läheskään kaikilla miehillä ollut pukua, yli puolella ei ollut.. Nykyään nuorilla vaan on mieluummin siistis farkut, kauluspaita ja nahkakengät Siksi puvun hankkiminen tuntuu turhalta kun näitä hautajaisiakaan toivottavasti ei ole vuosiin tiedossa..
Kirppareista en tykkää, joten ei ainakaan mitään sellaista kiitos. Teatteria täällä ei ole ja ajatuskin kauhistuttaa. Täytyy katsella kavereilta.. mutta aika harvalla se puku nykyään onOlisiko ystävä-/tuttavapiirissänne ketään suunnilleen samankokoista miestä jolta voisitte lainata pukua? Ellei ole niin kiertäkää vielä lähistön kirpparit tmv., kysykää paikallisesta teatterista pukua lainaksi tai yksinkertaisesti ostatte mustat suorat housut ja niiden kanssa musta pusero tai ohut "neulepaita".
En tiedä ketään, kellä ei olisi ja olen 20.Kirppareista en tykkää, joten ei ainakaan mitään sellaista kiitos. Teatteria täällä ei ole ja ajatuskin kauhistuttaa. Täytyy katsella kavereilta.. mutta aika harvalla se puku nykyään on