ihan hyvähän tuo onMäkin haluisin vaihtaa. Joku hiton Minni. Just. Mitä mä oikein ajattelin?
Mäkin haluisin vaihtaa. Joku hiton Minni. Just. Mitä mä oikein ajattelin?
Kiitos . Mut Aku Ankka taitaa ikävä kyllä olla lähempänä totuutta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26096341:ihan hyvähän tuo on
Uusi käyttäjätunnus on minusta väsättävä... Ei kai se ole muuttunut tässä välissä mihinkään? Öh...Alkuperäinen kirjoittaja samuelinäiti;26096382:miten se nikin vaihto näin yleisesti ottaen on mahdollista? pitää tehdä kokonaan uus käyttäjätunnusko? valaskaa tyhmää.
Noni! Näin se onnistuki kivastiNikivaihtopäivät Mä kanssa suunnittelen jos löytyy joku muu nikki itelle.
Vaihtakaa keskenänne, sie vaikka PinkLilyn kanssa vaihdatEi mitään asiaa varsinaisesti. Näin vakavia ongelmia täällä pohditaan.
Liian vaikeaa. Mielummin vain annan tämän näivettyä ja otan uuden. Jos vain keksisi jotain minkä nimeksi lykätä.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Nikin saa vaihdettua ottamalla yhteyttä ylläpitoon. Mutta pitää olla hyvät perustelut. Kovin helposti he eivät sitä tee
Mietintä myssyt hyrräämään... Hyyrrr, hyyrrr.Minäkään en voi enää olla feger. :snotty:
Nikin vaihtaminen olis kyllä ihan jees, mutta kun eipä mullakaan ole mitään idiksiä.
Mietintä myssyt hyrräämään... Hyyrrr, hyyrrr.
Minulla on sellainen kutina kultaisissa kannikoissani, ettei nikinvaihtaminen tee minusta sen tuntemattomampaa tai tunnetumpaa kuin ennenkään.Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Miä Nyt loppuu se nikin vaihtaminen!
Miä en tunne enää ketään täältä, kaverit vaihtaa nimimerkkiä useammin kun sukkia Nyt loppuu tuo tytöt, miä en pysy perässä
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1436429-nyt-loppuu-se-nikin-vaihtaminen/
Minni Hiiri - Akupedia - Akuankka.fiMäkin haluisin vaihtaa. Joku hiton Minni. Just. Mitä mä oikein ajattelin?