Paras tai pahin juoru mitä teistä on kylillä kerrottu

• Viestiketjun aloittaja tartsika
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Perskutarallaa";26061384]Taitaa olla sama kaupunki, jossa minunkin väitettiin aikanaan tehneen sopimattomia Alkon portailla. Koko "kaupunki" on läpeensä mätä ollut aina, edes suvun takia en sinne halua ikinä takaisin. Mua v*tuttaa liikaa kaikki sinne jääneet tyypit nuoruusvuosilta, en kestäis nähdä niitä enää....[/QUOTE]

Mitä, onko kaikki muutkin kotoisin Keravalta :LOL:

"hmmm"
mä en tiedä onko musta juoruttu, eikä oikeestaan edes kiinnosta, jotenkin sitä vaan tulee elettyä niinkuin itse parhaaksi näke välittämättä mitä mieltä muut ovat.

Kun olin 15v. niin musta liikkui huhuja että olin narkkari. Se on ehkä ollut pahin, mutta ei todellakaan ainoa mitä teini vuosina musta liikkui.

Eikä tarvitse asua pienellä paikkakunnalla, ihan pelkkä lähiö riittää huhujen kiertämiseen. Onneks olen muuttanut tostakin persreijästä aikoja sitten pois :kieh:

"harmaana"
pahin ehkä kun olin lapsi n. 11 v että mulla muka fritsu kaulassa ja pussailin jotain poikaa kylillä. Tosi asiassa toi fritsu on yhä mulla, on meinaan syntymämerkki. Silloin se oli kova pala koska lahkon jäsenet ei enää puhuneet mulle.

"Viima"
Anopin ex selitti kylän baaris et haluan panna mieheni veljeä ja esitellä itseäni sille. Olipa kiva kuulla tämä kaveriltani joka töissä kyseisessä baaris.

Miehen veli soitti miehelleni toiselle puolelle maapalloa et panen vieraita miehiä kun näki mut kahden ystäväni kanssa kävelemäs kadulla perjantai iltana. Veli tunsi nämä kaverini. Olipa mukava selvittää asiaa satelliittipuheluiden hinnoilla.

"vieras"
Olen tämän jo varmaan useamman kerran kertonut, mut naapurin mies soitti mun isälle et olen saatananpalvoja. Käytin niihin aikaan mustaa pitkää nahkatakkia, joka oli silloin muodissa.

Olin just eronnu likan isästä ja kuulin, että mulla on ollu pidemmän aikaa toinen mies. Mä en viäkää tiä kuka se mies on.

Ku sairastin imukudossyöpää toista kertaa niin mulla oli kuulemma keuhkosyöpä ja toivoa ei oikeen ole selvitä.

Mä istun aina jommas kummas paikallises. Silloon piti oikeen miettiä, että koska mä oon edes ollu siinä toises paikallises ja toises paikallises oli silloon työkkärin kautta työharjoottelus...

Mä oon helppo eli annan kaikille ja oon pannu ketä vain. No ei todellakaa pidä paikkaansa! Eräs todella ällöttävä mies väitti panneensa mua, mutta tuttu mies selvitti asiaa tuon miehen kans ja sai tämän lopulta tunnustamaan, että oli valehdellu.

Palstalla musta on kirjooteltu vaikka mitä paskaa eikä kusipäät suostu uskomaan ku yritän oikoa asioota. Mä oon kuulemma seurustellu virolaasen miehen kans. Likka on onneton mun seuras, ei kuulemma ikinä hymyyle mun seuras. Mun kans on miehet vain säälistä ja oon epätoivoonen ku olis pakko saada parisuhde. Enkä edes muista mitä kaikkia on ollu vuosien varrella tällä palstalla. Pahin oli kuitenkin se ku jotkut kirjootti, että hyvä niin ku sain keskenmenon.

"vieras"
No minä olin huora, joka oli kaikkien kanssa ja mies ystäviä oli pilvin pimein. Totuus vaan oli, että olin vielä neitsyt ja neitsyyteni menetin vasta 24v vaikka kuulin varmaan kymmenen vuotta olevani huora. Ehkä tuonkin takia olin niin kauan neitsyt kun muistan miten hiljaa itsekseni naureskelin "kumpa tietäisitte"

Eräässä oppilaitoksessa kiersi musta juttua opettajakunnan keskuudessa, että olen saatananpalvoja, huumediileri ja prostituoitu. Koska roolipelit. :LOL: Se oli muutenkin varsin skitso sisäsiittoinen pikkupaikkakunta pikkupaikkakuntalaisine piirteineen. Yksi vanhempi naisopettaja oli mm käynyt rehtorin pihalla vakoilemassa, onko reksillä ja eräällä nuorella naisopettajalla muhinoita keskenään. Se porukka oli kyllä sekaisin. Tappeli keskenään niin paljon, etteivät meinanneet ehtiä opettamaan lainkaan. Juorut kuultiin toisiaan mustamaaalaavilta eri kuppikuntiin kuuluvilta opettajilta.

Pahin mun takia alkunsa saanut juoru lienee vanhemmistani. Muutettiin taas pienelle paikkakunnalle (eri kuin edellinen). Käytin isän autoa muuttokuormien kuljetteluun. Väärän koivun takaa sukua oleva juorutäti soitti AKEen selvittääkseen, kenen auto tämän talon pihaan oli tullut. Tunnisti isäni nimen ja alkoi kyselemään sukulaisilta, että mitenkäs nämä kun ovat nyt eronneet ja tämä 'Mollin isä' on nyt tänne muuttanut. :kieh:

"vieras"
Pahin juoru mitä muistan oli entisestä poikaystäväni.Ystäväni yritti eräänä päivänä soittaa minulle,mutta en sillä hetkellä jaksanut vastata puhelimeen,sanoin poikakaverillenikin että en nyt jaksa mitään "puhelinmaratoonia" kyseisen henkilön kanssa.Noh,ei mennyt kauan,kun tämä ystäväni soitti poikakaverilleni ja kyseli,että mites se **** voi(eli minä) johon poikakaveri "et mitenniin et tossahan se on..." jaa,kun tämä ystävä sitä lähti vaan soittelemaan että miten voidaan kun hänelle oli kaupassa työkaveri puhunut että oli kuullut,että poikakaverini olisi ajannut kännissä auton lunastus kuntoon ja makaa teho-osastolla!!!Kylläpä oli MUKAVAA mennä saman päivänä kyseiseen kauppaan missä tämä juorukello oli kassalla palvelemassa!! =) oli hieman sekavaa tekstiä..sorry!!

"..."
hmm.. no ei oo pitkä aika, ku olin käymässä paikkakunnalla jossa synnyin ja elin koko ikäni. (nyt vasta vuoden asunu isommassa kaupungissa) olin sitten baarissa käymässä, ja mulle tuli yks vanha kaveri paasaamaan, ku me miehen kans käytetään huumeita, ja voivotteli meidän lapsiraukkaa, kuinka sen vanhemmat on narkkareita. meinasin kyl käydä päälle.. hitto et kyrsii vieläki toi asia. ja tossakaan ei oo mitään perää.. harmi vaan ku joudun muuttaan muutaman kuukauden sisällä takas tonne kylän pahaseen kun tuli ero miehen kanssa :( ei paljon nappaisi mennä kuuntelemaan mitä muhkeita juoruja siellä lähtee taas musta liikkeelle, ku mies jätti mut pienen lapsen kanssa, ja odotan vielä toista! voi huoh. alkaa ahdistaa jo kun miettii..
kaikenlaisia juoruja siellä kyl aina kuulee, mut toi ny tuli päällimmäisenä mieleen ku ei oo kamalan kauaa ku toi juoru siellä kylillä liikku.

"vieras"
Minulta tultiin kysymään kerran ku olin ostamassa sormusta
-oletko nyt jo menossa kihloihin. Olin vähän :eek::eek:
selvis et minusta juoruttiin,et olen menny erään kihloissa olevan pariskunnan väliin ja ovat sen takia eronneet. Todellisuudessa mä en voinu sietää sitä miestä enkä kyllä sitä naistakaan. Mut tämä mies oli ihastunu minuun. Ne puheet oli jotain niin oksettavia et muutin sen takia paikkakunnalta pois ku alko puolitututki soitteleen et mitä sä hommaat :eek:
tämä nainen oli niitä juttuja levitelly.

"vieras"
Että meillä on syntyny kolme lasta vuoden sisään:D
Meni tämä juoruaja vähän punaseksi ku sanoin,ettei aivan pidä paikkasa,ettei meillä ole edes kaksosi mitä sanoivat olevan. Ja tämä puhuja oli vielä mies .

Itsestäni on melko vähän juoruttu mitään, mikä ei paikkaansa pitäisi ainakin jollain tasolla. Kun olin aikoinaan seurakunnalla vapaaehtoishommissa, pappi kävi tasaiseen tahtiin kysymässä seurustelenko sen tai sen kanssa. Kuulemma aika yleinen kahvipöytäkeskustelu menossa seurakunnan nuorten suhteista. Koskaan en kyllä seurustellut kenenkään niiden arvailujen kohteen kanssa, vasta tutustuin kyseisiin miespuolisiin :D

Yksi jätkä joskus levitti juorua, että olin harrastanut tämän kanssa seksiä kavereiden synttäribileissä teltassa pihalla. Se ei kyllä pitänyt paikkaansa, mutta saikin aikas monelle korjata asiaa. Sen sijaan kuulemma kyseinen jätkä oli aika onneton tapaus siellä vaakamambon puolella ja ilmeisesti yritti pönkittää kuvaansa tms.

Toinen juoru levisi, että olisin harrastanut seksiä yhden kaverini kanssa omien pippaloideni jälkeen. Se ei pitänyt paikkaansa, olin ympäri päissäni ja itseasissa siinä kävikin huomattavasti ikävemmin mutta seksiä ei missään vaiheessa harrasteltu.

Viimeisin juoru mikä muistuu mieleen on kun eksä selitti kavereilleni jossain juhlissa meidän eron jälkeen, että olin skitsoillut ja sekoillut hulluna jatkuvasti ja siksi erottiin. Hermostuin kyllä useaan otteeseen mutta ilmaisin sen lähinnä mökötyksellä. Eksä tykkäsi tuhlata kaikki rahat roinaan ja pokeriin, otteli pikavippejä, elätin häntä, vippaili minua raskaana pakkaseen ulos yms. Joten väritti aika innokkaasti omia juttujaan, kuten aina.

Eipä muuta oikeastaan tule mieleen nyt..

"vieras"
Asuessani orimattilassa niin siellä kyllä sai kuulla erikoisia juttuja. Niin kavereista kuin itsestänikin. Ei niistä jaksanut välittää ja joskus tahalleen heitin vettä myllyyn :D
Sai sitten kuulla näitä muutaman päivän päästä ja kun jutut muuttuu monesti matkalla.

mää vaa
nooo oon kuulemma aikoinani pannu itteeni nuoremman alaikäisen miespuolisen kaverini kans ja sil tuli niin kauheet traumat siitä et ryhty homoksi...jepjep, tämän lisäks jätin poikaystäväni toisen miehen takia (oikeesti en jaksanu sitä pikkutyttöjen perässä juoksentelevaa ukkelia), nykyään oon kuulemma narkkari ja mieheni on ollu vankilassa (ei vaan mun tietääkseni) ja siinä jossain välissä olin vissiin lesbokin. yks ällötys kehtas väittää mulle henk.koht. vehdanneensa mun kanssa vaikka tää on tapahtunu vaan hänen likaisessa mielessään...en ees haluu ajatella mitä kaikkia juoruja on liikkunu mitkä ei oo kantautunu mun korviini. ja kotosin oon sellasesta keskisuuresta kaupungista, ei ees mikään tuppukylä mut ilmeisen pienet piirit...

"vieras"
Kauheita nuo pettämis juorut/huhut :( Miten niitä selvittää sitten omalle kumppanille, ettei ole totta ja jos sattuu olemaan yhtään kumppanina sellainen, joka ei ottaisi tuollaista tietoa helpolla vastaan.

Siskolleni kävi juuri näin, että hän oli muka pettänyt silloista poikaystävää ja todistajatkin kuulemma oli. Minä olin siskoni kanssa liikenteessä silloisena iltana ja meidän seurassa ei miehiä edes pyörinyt. Tästä juorusta sisko maksoi pari murtunutta kylkiluuta,hiusmurtuma nenässä, silmät mustana ja huulihalki. Ettei kovinkaan kivoja aina tälläiset.

Yhteistyössä