Itsestäni on melko vähän juoruttu mitään, mikä ei paikkaansa pitäisi ainakin jollain tasolla. Kun olin aikoinaan seurakunnalla vapaaehtoishommissa, pappi kävi tasaiseen tahtiin kysymässä seurustelenko sen tai sen kanssa. Kuulemma aika yleinen kahvipöytäkeskustelu menossa seurakunnan nuorten suhteista. Koskaan en kyllä seurustellut kenenkään niiden arvailujen kohteen kanssa, vasta tutustuin kyseisiin miespuolisiin
Yksi jätkä joskus levitti juorua, että olin harrastanut tämän kanssa seksiä kavereiden synttäribileissä teltassa pihalla. Se ei kyllä pitänyt paikkaansa, mutta saikin aikas monelle korjata asiaa. Sen sijaan kuulemma kyseinen jätkä oli aika onneton tapaus siellä vaakamambon puolella ja ilmeisesti yritti pönkittää kuvaansa tms.
Toinen juoru levisi, että olisin harrastanut seksiä yhden kaverini kanssa omien pippaloideni jälkeen. Se ei pitänyt paikkaansa, olin ympäri päissäni ja itseasissa siinä kävikin huomattavasti ikävemmin mutta seksiä ei missään vaiheessa harrasteltu.
Viimeisin juoru mikä muistuu mieleen on kun eksä selitti kavereilleni jossain juhlissa meidän eron jälkeen, että olin skitsoillut ja sekoillut hulluna jatkuvasti ja siksi erottiin. Hermostuin kyllä useaan otteeseen mutta ilmaisin sen lähinnä mökötyksellä. Eksä tykkäsi tuhlata kaikki rahat roinaan ja pokeriin, otteli pikavippejä, elätin häntä, vippaili minua raskaana pakkaseen ulos yms. Joten väritti aika innokkaasti omia juttujaan, kuten aina.
Eipä muuta oikeastaan tule mieleen nyt..