Paras tai pahin juoru mitä teistä on kylillä kerrottu

• Viestiketjun aloittaja tartsika
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olin jotain parikymppinen, asuttiin avomieheni (nykyään on mieheni) kanssa yhdessä ja vanhempani asuivat parin kilometrin päässä. Mun työpaikkani oli isäni työmatkan varrella.
Isäni tuli sitten useinkin hakemaan mua kotirappuni edestä, ettei minun tarvinnut mennä bussilla.
Niin vähän ajan kuluttua kuulin juoruja, kuinka mulla on muka suhde johonkin vanhempaan mieheen :D
Kyllä ne sitten loppuivat kun parikin pahinta juoruakkaa ja -ukkoa saivat tietää, että sehän on mun isä :D

Saraldo
Pakko kysyä, että te joista on puhuttu ties mitä sontaa selän takana: asutteko jossain pienellä paikkakunnalla? Anatolian nyt tiedän, ettei asu missään kylässä, mutta mites muilla? Mä olen jotenkin saanut sellaisen käsityksen, että isommassa kaupungissa saa pääasiassa olla ihan rauhassa, mutta jossain kirkonkylän kulmalla kaikki uskovat tietävänsä kaikkien asiat. Mä en ole ainakaan meistä kuullut koskaan mitään juoruja, johtuuko sitten asuinpaikasta vaiko siitä, ettei olla mitenkään mielenkiintoisia ihmisiä :D.

Pakko kysyä, että te joista on puhuttu ties mitä sontaa selän takana: asutteko jossain pienellä paikkakunnalla? Anatolian nyt tiedän, ettei asu missään kylässä, mutta mites muilla? Mä olen jotenkin saanut sellaisen käsityksen, että isommassa kaupungissa saa pääasiassa olla ihan rauhassa, mutta jossain kirkonkylän kulmalla kaikki uskovat tietävänsä kaikkien asiat. Mä en ole ainakaan meistä kuullut koskaan mitään juoruja, johtuuko sitten asuinpaikasta vaiko siitä, ettei olla mitenkään mielenkiintoisia ihmisiä :D.
Minä asun pienessä kaupungissa.

Joo-o
Se ainakin eniten on sapettanu, kun kylältä kuulin, että miestäni olisin pettänyt. Olin hiukan ällikällä lyöty tästä uutisesta.

Toinen melko paha juoru on ollut, kun baarissa ystäväni kanssa törmättiin vanhaan yläaste tuttuun ja kaverini mennä töksäytti, ennen kuin tajusinkaan; "Siis mitä, etkö sä ookkaan kuollu?". Kaveri siis oli jostain tälläisen juorun kuullut ja meni sitten sen päin naamaa töksäyttämään tälle "kuolleelle".

Osa noista juoruista kulki pienellä paikkakunnalla, viimeisimmät kaupungissa - täällä taitaa olla n 75 000 asukasta.
Ei mekään mitään erikoisen mielenkiintoisia olla, mut kuulemma meistä vaan puhutaan kaikenlaista :O

tartsika
Mä asuin kylässä jossa oli asukkaita suurinpyörtein 3000-4000, eli melko pienet piirit. Nyttemmin tosin muuttanut kaupunkiin, onneksi :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";26060919]Olin jotain parikymppinen, asuttiin avomieheni (nykyään on mieheni) kanssa yhdessä ja vanhempani asuivat parin kilometrin päässä. Mun työpaikkani oli isäni työmatkan varrella.
Isäni tuli sitten useinkin hakemaan mua kotirappuni edestä, ettei minun tarvinnut mennä bussilla.
Niin vähän ajan kuluttua kuulin juoruja, kuinka mulla on muka suhde johonkin vanhempaan mieheen :D
Kyllä ne sitten loppuivat kun parikin pahinta juoruakkaa ja -ukkoa saivat tietää, että sehän on mun isä :D[/QUOTE]

joo no kun levitetään totuutta ja jotka osaa totuuden ilman paska juoruja! Kumpaa uskot! ei se mitä mieltä vaan sano totuus!

vierass
Minä asustin teini-ikäni semmosessa reilun 1000 asukkaan kyläpahasessa. Mun kaveri aina kyytsäili mua mopolla ja on aina ollut "poikamainen" eli pukeutunut niinkuin pojat jne. No me sit kuljetettiin tavaroita mun takin sisällä siinä mopon kyydissä ja johan mä sitten olin 14-veenä raskaana sille "mopopojalle" :D

Tuskin on pahin juoru, kun kylä on tosiaan pieni ja sukuni on siellä tunnettua ja kaikki tunsi siis minutkin. Siskostani liikkui vielä villempiä juoruja (vaihto-oppilasvuotena oli kuulemma ollut vuoden siksi muualla, että sai lapsen, jonka antoi sitten adoptioon jne).

Eräs naapurikyylä (joka kuoli jokin aika sitten, rauha hänen muistolleen vaan :flower:, hän oli olennainen osa lapsuuttani, nuoruuttani ja varhaista aikuisikääni) tiesi joskus kertoa, että veljeni on varmasti sellainen homoseksuelli kun sen luona käy niin usein nuoria miehiä.
Olisikohan ne olleet veljen KAVEREITA kenties....? :D

Samainen tyyppi oli huolissaan mun kevytkenkäisyydestäni (ehkä syystäkin, muttei se sitä voinut tietää :LOL: ) kun avomieheni selän takana hengasin ties kenen kanssa. Toisin sanoen veljeni ja/tai tämän ystävät (jotka olen tuntenut pienestä lapsesta asti) toivat mua joskus kotiin.

Se oli siis sellainen pihapiiri, jossa isovanhempani aikoinaan asuivat. Isovanhempien kuoltua minä ja avomies muutettiin sinne, ja kun mä muutin ulkomaille niin veljeni muutti ko. asuntoon.

dds
Joskus yläaste- ja lukioaikoina koulumme juorukellot kaakattivat kylillä, että mä panen vuoropäivinä eri tyyppejä, että olen siis jonkun asteen jakorasia. Ja kaikki vaan siitä syystä, että mulla on pienestä pitäen ollut kolme hyvää ystävää, jotka sattuvat olemaan vastakkaista sukupuolta. Totuus kuitenkin on se, että olin neitsyt vielä ylioppilaaksi päästyänikin, enkä koskaan ole kavereitani pannut. Itse asiassa olen pannut tasan yhtä miestä alkaen siitä, kun olin 19-vuotias ja saman hepun kanssa olen edelleen 15 vuotta myöhemmin. :D

(Luulen, että juorut aikanaan lähtivät siitä, kun yksi noista kavereistani antoi pakit eräälle "suositulle tytölle", joka ei oikein hyvin asiaa ottanut, hän kun piti itseään taivaanlahjana kaikille kaksilahkeisille. Noh, kosto se kai naisen tiellä pitää, vaikka mulla ei nyt ollutkaan osaa eikä arpaa koko asiassa.)

"..."
Olen kuulemma pettänyt miestäni toisen miehen kanssa räkälän vessassa ja tästä on kuuleman mukaan myös videomateriaalia ;) Hohhoijaa taas... Onneks tein maisemanvaihdoksen ja pääsin eroon noista tyypeistä!

Eräs naapurikyylä (joka kuoli jokin aika sitten, rauha hänen muistolleen vaan :flower:, hän oli olennainen osa lapsuuttani, nuoruuttani ja varhaista aikuisikääni) tiesi joskus kertoa, että veljeni on varmasti sellainen homoseksuelli kun sen luona käy niin usein nuoria miehiä.
Olisikohan ne olleet veljen KAVEREITA kenties....? :D

Samainen tyyppi oli huolissaan mun kevytkenkäisyydestäni (ehkä syystäkin, muttei se sitä voinut tietää :LOL: ) kun avomieheni selän takana hengasin ties kenen kanssa. Toisin sanoen veljeni ja/tai tämän ystävät (jotka olen tuntenut pienestä lapsesta asti) toivat mua joskus kotiin.

Se oli siis sellainen pihapiiri, jossa isovanhempani aikoinaan asuivat. Isovanhempien kuoltua minä ja avomies muutettiin sinne, ja kun mä muutin ulkomaille niin veljeni muutti ko. asuntoon.
Kiehtovaa (ja omalaatuisesti ahdistavuuden ohella turvallista) elää isovanhempiensa maisemissa?
Minun muksuni eivät ole saaneet samaa luksusta. Lapsenlapset EHKÄ saavat...

"mellan"
Mulla on suhde työkaverin miehen kanssa. Sillä perusteella, että tän miehen auto on ollut öisin meidän talon lähettyvillä (100 m säteellä meidän talosta) ja tässä on kyllä muitakin taloja, eli ois voinu vierailla ihan missä tahansa

Piirit voivat olla todella pienet isommissakin kaupungeissa kokemusta on. Meille kävi niin että mies jonka kanssa mulla oli ennen kun tapasin nykyisen mieheni lyhyt suhde, juoruili että meidän esikoinen ei olisi miehelleni vaan jollekin satunnaiselle baarituttavuudelle.

Tämä kyseinen juoruileva mies oli nykyisen mieheni ex-vaimon ystävä, josta meillä ei ollut hajuakaan ennen kun huomasin tutut kasvot miehen ex-vaimon kaverilistalta FB:ssä. Mies tivasi ex-vaimoltaan onko tämä jutun takana, nainen väitti pitkään ettei tiedä asiasta mitään mutta lopulta sitten tunnusti ettei itse ole juttua laittanut kiertoon vaan ystävänsä joka oli siis mun lyhytaikainen ex- kumppanini.

"Perskutarallaa"
Että olen kuulemma nussinut Alkon portailla (silloin kylämme Alkoon johti portaat toiseen kerrokseen) ja istuin siinä teininä erään illan päätteeksi, kun joku kundi- mikä lie- tuli siihen juttelemaan ja pusuttelemaan. Asiahan vääntyi kylän juoppojen keskuudessa niin, että olin nussinut Alkon portailla. Yms. Lienee syitä, että en halua siihen kylään enää muuttaa. Sairaita tyyppejä täynnä. Ylipäänsä inhoan yli kaiken juoruja, ja paskan puhumista.

Kiehtovaa (ja omalaatuisesti ahdistavuuden ohella turvallista) elää isovanhempiensa maisemissa?
Minun muksuni eivät ole saaneet samaa luksusta. Lapsenlapset EHKÄ saavat...
Emme siis asuneet samassa pihapiirissä kun olin lapsi. Käytiin toki isovanhemmilla usein :), välimatkaa oli parisen kilsaa.

Isovanhempien kuoltua asunto jäi isälleni, joka vuokrasi sen ensin mulle, ja sitten veljelleni joka osti asunnon isältäni jossain vaiheessa.

Oli se kyllä ihana pihapiiri kaikesta huolimatta :D. Vanhoja, lapsuudesta asti tuttuja mummoja ja pappoja. Heistä ei kovinkaan moni taida enää elää : /

"Perskutarallaa"
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26061004:
Minä asun pienessä kaupungissa.
Taitaa olla sama kaupunki, jossa minunkin väitettiin aikanaan tehneen sopimattomia Alkon portailla. Koko "kaupunki" on läpeensä mätä ollut aina, edes suvun takia en sinne halua ikinä takaisin. Mua v*tuttaa liikaa kaikki sinne jääneet tyypit nuoruusvuosilta, en kestäis nähdä niitä enää....

En mie oo kuullu itsestäni mitään hirveitä juoruja, ainut on että muutama sukulainen kysyi oonko raskaana,kun
ilmoitettiin kihloista ja naimisiinmenosta. :D

Ai niin, äiti oli kuullu miun tädiltä, että oli nähny miun miehen lidlissä vieraan naisen kanssa.:D
Nainen oli mieheni serkku. :D
Oliskohan täti soittanu miun äidille, jos olis nähny miun meijän kaverin kyydissä tai kävelemässä miut työtoverin
kanssa kotiin. :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä