Paras tai pahin juoru mitä teistä on kylillä kerrottu

• Viestiketjun aloittaja tartsika
  • Ensimmäinen viesti
tartsika
En muista onko tällästa ketjua ollu aikasemmin, jos ei niin nyt on.

Meidän lapsi on kuulemma saanu alkunsa niin että mä jätin mieheltä salaa pillerit syömättä. Hassua vaan etten ite tienny pillereitä syöneenikään :xmas: :LOL:

"Kylillä" eräs mt-tapaus selitti aikoinaan, että mieheni hakkaa mua ja vie kaikki meidän rahat, ja ettei mulla & lapsella ole varaa edes syödä. Tämä siksi, etten alkanut hänen ystäväkseen vaikka hän sitä olisi halunnut. No, kukaan joka meidät tuntee ei tuota kyllä uskonut.

Ex-appiukkoni selitti suvulleen että hänen poikansa jätti minut koska en pysty saamaan lapsia. Tosiasiassa minä olin se, joka suhteen lopetti, ja raskaaksi tulo on ollut niinkin "vaikeaa" 3 kertaa että heti on raskaus alkunsa saanut. Kai se sukukin tajusi asioiden todellisen laidan viimeistään silloin, kun kuuli mun avioituneen n. vuosi siitä kun eksästäni erosin, ja näki minut parissakin eri paikassa pienen lapsen & raskausvatsan kanssa.

Mä olen kuulemma hankkiutunut raskaaksi jotta mun mies ei jättäisi mua! ;)
Joo, mäkin oon. Ja paikkaan huonoa parisuhdetta tekemällä kolmannen lapsen. Ja vahingossa oon sitäpaitsi raskaaksikin tullut (toisen lähteen mukaan), mitä nyt maksoin liki sata euroa yksityiselle gynelle siitä että sain kierukan poistettua.
Nää on palstaharmaiden tietämiä juttuja :xmas:

Mä olin joskus vuosia sitten muuttamassa kuulemma jonkun kanssa yhteen.. pahinta oli, että mun asuntoon oli kuulemma tulossa jo uusi asukas joka oli alottanut jo pakkaamisenkin. Minun isälle oli tämän "uuden asukkaan" ystävä puhunut..

"nii"
Minä olen huora ,joka on ollut jokaisen miehen kans sägyssä:O tosiasiassa olen ollut vain 2 kans ja toiselle niistä on 4lasta:) ja edelleen onnellisesti naimisissa. Toinen oli että meillä syödään SAMAA makkarakeittoa joka päivä:D ei helevetti nauratti ihtiäkin kun kuulin:D siis joo makkarakeittoa syötiin viikkoa mut jokatoinen päivä tehtiin uutta. se oli ainoo mikä uppos mulle kun oli kauhee raskauspahoinvointi:)

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
tartsika
[QUOTE="vieras";26060533]Miksi olet tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä ?[/QUOTE]

Kasvotuksin en olekaan, mutta yhteisiä kavereita on joilta kuulee näitä älynväläyksiä.

tartsika
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26060585:
Mä olin joskus vuosia sitten muuttamassa kuulemma jonkun kanssa yhteen.. pahinta oli, että mun asuntoon oli kuulemma tulossa jo uusi asukas joka oli alottanut jo pakkaamisenkin. Minun isälle oli tämän "uuden asukkaan" ystävä puhunut..
Siis joku tyyppi A kertoi sun olevan muuttamassa pois, ja sun kämppään oli joku tyyppi B muuttamassa?
:D Aika paha, saako tälle nauraa :LOL:

Munt on kulemma raiskattu, olen odottanut kaksosia ja olen odottanut vammaista lasta jonka abortoin, olen ollut mielisairaalassa ja kerran taisin jo kuollakin. Tässä vaan jäävuoren huippu.

Nimeltä mainitsematon karmea pikkukaupunki :heart:

Mä oon ihan vaan muutaman kerran "ollut raskaana" ja baarissa mulle on tullu puolitutut urppaamaan et miten voin juoda vaikka oon raskaana :xmas:

Lisäks mikä ei ollu huhu ja menee vähän ohi aiheen, niin erottuani lapsen isästä kävin jokatoinen vkl viihteellä ja nää samat puolitutut tuli taas mussuttaan et miten mä voin jättää lapseni hoitoon ja RYYPÄTÄ koko ajan (lapsi oli isällään ja toisinaan olin ihan autolla), mutta lapseni isälle ei kukaan marissu mitään kun hän taas oli "vapaaviikonloppuinaan" kaljalla :D

Ei sen pahempaa taida olla... :D

"vieras"
teijän miesten kanssa! Te panettelette naisianne, toivottovasti ei akat huomaa teitin kirjotusta...selkään tulee että paukkuu! Kerrotaan totuudet! Teidä häviäisin maapallolta!

En tiedä mikä on ollu paras tai pahin, mut meidän seksielämää on ruodittu suht julkisesti samoin sitä et kumpi meistä käy vieraissa (pettäjä riippu puhujasta) samoin meidän avioliitto on jo pari kertaa päättynyt eroon kylän tietojen mukaan.

Joo, mäkin oon. Ja paikkaan huonoa parisuhdetta tekemällä kolmannen lapsen. Ja vahingossa oon sitäpaitsi raskaaksikin tullut (toisen lähteen mukaan), mitä nyt maksoin liki sata euroa yksityiselle gynelle siitä että sain kierukan poistettua.
Nää on palstaharmaiden tietämiä juttuja :xmas:
Tämän avioliiton pelastamis jutun minäkin täältä muistan. Aika hassua kuinka ventovieraat tietää toisen henkilökohtaiset asiat, siis niin persiistä, ettei voi kun nauraa ;)

"vieras"
minä olin ollut nykyisen aviopuolisoni kanssa yhdessä vuoden kun mentiin kihloihin. Viikko kihloihin menon jälkeen minulta tultiin kysymään, että olenko raskaana. Kylällä olivat puhuneet, ettei mieheni minua olisi muuten kihlannut. :D Harmittaa vieläkin, etten sanonut, että "Juu juu, kaksoset on tulossa".. Siinäpähän olisin naureskellen katsellut kun ihmiset olisivat odottaneet mahan pyöristyvän. :D Nyt ollaan oltu yksitoista vuotta yhdessä ja meillä on vuoden ikäinen lapsi.. Oli vähän pidempi tuo raskausaika :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26060815:
Tämän avioliiton pelastamis jutun minäkin täältä muistan. Aika hassua kuinka ventovieraat tietää toisen henkilökohtaiset asiat, siis niin persiistä, ettei voi kun nauraa ;)
Mä vähän kyllä luulen, ettei mun ja siippani kahdenkeskeinen aika ainakaan lisäänny, kun perheeseen syntyy kolmas kiljukaula :D

Mutta kai jonkun logiikalla parisuhteita tosiaan yritetään pelastaa tekemällä vauva...

• Tykkää
Reactions: nöppäri
Olimme alkaneet seurustella tuolloin vastikään ja syy siihen oli kuulemma se, että minun on varastettava toisen naisen mies ja lapsi koska en jaksa hankkia omaa lasta/pilata omaa kroppaani. Nykysellään olemme naimisissa ja meillä on lapsi, biologisesti minun ja ilman sijaissynnyttäjää ;)

Toinen juttu on ammoisilta ajoilta, jolloin tykkäsin raskaasta meikistä ja mustista vaatteista ja näin ollen olin raskaan luokan saatananpalvoja. Meillä oli kotona spriihin säilöttyjä lepakoita :D ...not.

Yhteistyössä