mitä teillä on tänään päällä ?

  • Viestiketjun aloittaja SandraDeLuna
  • Ensimmäinen viesti
SandraDeLuna
minulla oli kaupungilla asioidessa kesäisen lyhyt farkkuhame sukkahousujen, valkoisen silkkipoolon, ruskean lyhyen nahkajakun ja ruskeiden korollisten nahkasaappaiden kanssa. nyt ainostaan valkoiset stringit ja löysä roosa kotitunika
 
Kaulin
Toppatakki ja -housut, villasukkia kolme paria, lasten kauluri ja oma villapipo, sormikkaat, lapaset ja hitsaushanskat. Jaloissa villasukkien päällä reinot, ainot ja kumpparit.

Mutta että SHORTSIT? Sitten itkette kun olette kipeinä :p
 
Täh??
miten ihmiset tarkenee tommosissa vaatteissa? Jos erehdyn ulos, niin mulla on polvipituinen toppatakki.
Suomalaisten alkoholin käyttö ja siitä tullut verenpaine kylläkin lämmittää.Useilla 50v on aina naama punasena ja takki auki talvella (nyt on talvi viel) kun kaksin käsin viikonloput viinaa kiskotaan.
 
Rähinä-Reetta
Mustat farkut, valkoinen t-paita ja musta neuletakki. Kaupungille lähtiessä vielä musta harrastustakki päälle. Mustat maiharit jalassa. Tukka on sentäs punainen. :D
 
raidalliset paksut sukkikset, itse vanhoista farkuista ommeltu polvipituinen hame ja vanha, kulunut ja roikkuva lila neulepaita. kun kävimme kaupassa, päällä olivat lisäksi mustat säärystimet, mustat maiharit ja musta vakosametti jakku sekä virkattu iso musta huivi kaulassa ja punainen löysä myssy päässä
 
"jaaha"
hei, mä en tiennykkään et se pääsiäinen on jo nyt. kun on noita NOITIA liikenteessä :D

kääkkien nyt on paineltava jo kylille visertelemään vanhanaikaisissa hameissa ja rumissa saappaissa, tukka vähintään blondattuna musta juurikasvu vilkkuen. rypyt isojen aurinkolasien taakse piilotettuina. et saisko sitä munaa näin pääsiäisien aikaan ja heilan helluntaiksi.

tai sitten kyseessä on juuri itsetuntonsa jostain syystä takaisin saaneita nuoria ihmisiä, joiden on pakko laittaa kokoa liian pienet shortsit ja ihon väriset sukkahousut kinkkujensa ympärille ja mennä kaupungille vaikkei sinne ole mitään asiaa. kotiin palatessa tulee kuitenkin pieni hävetyksen tunne...ja virtsatietulehdus...
 
kökköliini
[QUOTE="jaaha";25975065]hei, mä en tiennykkään et se pääsiäinen on jo nyt. kun on noita NOITIA liikenteessä :D

kääkkien nyt on paineltava jo kylille visertelemään vanhanaikaisissa hameissa ja rumissa saappaissa, tukka vähintään blondattuna musta juurikasvu vilkkuen. rypyt isojen aurinkolasien taakse piilotettuina. et saisko sitä munaa näin pääsiäisien aikaan ja heilan helluntaiksi.

tai sitten kyseessä on juuri itsetuntonsa jostain syystä takaisin saaneita nuoria ihmisiä, joiden on pakko laittaa kokoa liian pienet shortsit ja ihon väriset sukkahousut kinkkujensa ympärille ja mennä kaupungille vaikkei sinne ole mitään asiaa. kotiin palatessa tulee kuitenkin pieni hävetyksen tunne...ja virtsatietulehdus...[/QUOTE]:LOL:
 
mmhh
Mustat kärkkäisen kulahtaneet kolitsihousut, musta reikäinen toppi ja vanha aamutakki. Nämä pysyy päällä iltaan asti, jolloin vaihtuu päälle ehyet kolitsihousut, t-paita ja kolitsipusero. Pyhitän päiväni levolle ja yön sitten työvuorolle.
 
"Vieras"
Farkut ja neule, aika tylsä setti siis. Oon myynyt kaikki mun kivat vaatteet aikojen saatossa pois kirpparilla ja nyt harmittaa, kun ei oo mitään keväänpirteää laittaa päälle.

Pitäis kai tehdä hankintoja...

Onneks on kuitenkin värikkäät kumpparit, jotka ajattelin vetäistä jalkaan, kun lähden ulos.
 
"ope"
Farkut, ruskea kauluspaita, jonka alla semmonen maastonvihreä? t-paita, pilkulliset sukat. Ranteessa puuhelminauhoja ruskean eri sävyissä. Ulkona harmaa polvipituinen toppatakki ja mustat nahkakengät
 
miula on kotipäivä.. tarkoittaen että päivän asuni on ikivanhat, mustat jumppacaprit, musta HenkkaMaukan naruolkaiminen äitiystoppi jossa rypytystä rintojen välissä, mustat betty boob- nilkkasukat & päässä mustan/punaisen kirjava jenkkihuivi
 

Yhteistyössä