Heipat taas kaikille pitkästä aikaa :wave:
Täällä ollu viime päivät niin täynnä kaikkea tekemistä, ettei oo kerenny kirjottamaan ja töissä ollu niin kiire, ettei oo kerenny sielläkään palstailemaan
piuu pahoittelut menetyksestä :hug: Ja tsemppiä uuteen yritykseen!
Imoen olipa kiva kuulla kuulumisia sieltä vauva-arjen keskeltä
kaktuspiikki ja
ElinaMaria hurrrjan paljon onnea kummallekin hyvistä ultranäkymistä!! Ihanaa :heart:
Idylli hienoa kuulla, että siellä ultrassa oli kaikki hyvin :heart: Mullakin loppui se pienen pieni heikotus/pahaolo jo joskus rv8 jälkeen.
LuvLucy kyseli tuolla pari sivua sitten, että milloin ensisynnyttäjä yleensä tuntee liikkeitä. Jotkut kai voi tuntea aika aikaisinkin, rv14-15, mutta yleensä kai ensisynnyttäjät tuntee ne vasta lähempänä puoliväliä. Mullakin alkoi ekat liikket tuntumaan vasta rv19+, oisko ollu just päivä/pari ennen rakenneultraa. Mutta mulla on istukka edessä ja se kuulemma (ja todistetusti) vaimentaa tehokkaasti liikkeitä ainakin alussa. Joten voi paljon riippua siitä istukankin paikasta, milloin niitä alkaa tuntumaan.
Riikka90 kiva, että siellä jo parempi olo
täälläkin käytiin sitten tänään ylimääräisessä ultrassa. Oon koko ajan panikoinut noita vauvan liikkeitä enemmän ja vähemmän siitä lähtien, kun niitä alkoi tuntumaan. Kun ei toi meiän neiti oo missään välissä ollut mikään hirmu aktiivinen liikkumaan. Tällä viikolla liikkeet on kuitenkin olleet tosi vähäisiä ja lopulta päätin, etten enää kestä, pää hajoaa ja varasin ajan yksityiselle ultraan. Siellä onneksi kaikki hyvin :heart: Neiti vastasi viikkoja, painoarvio oli 1678g, napanuoran virtaukset hyvät ja lapsivettä normaalisti. Mutta eipä toi neiti ultran aikanakaan ollut kovin aktiivinen, muutaman hassun liikkeen näytti. Ja hengitysharjoituksia :heart: Lääkäri epäili, että oli vain nukkumassa juuri silloin ja sanoi, ettei olisi ultran perusteella huolissaan. Mutta pyyti kuitenkin tulemaan huomenna Kättärille sydänäänikäyrille varmuuden vuoksi. Sama lääkäri siis on töissä myös Kättärillä ja sanoi tulevansa itse katsomaan miltä käyrä näyttää
Eli huomenna aamulla sinne. Toivottavasti kaikki on käyränkin puolesta ok ja tuo meidän neiti vain olisi luonteeltaan rauhallisempi tapaus.
Sanmar + superpapunen 30+5