vieras
En ole lukihäiriöinen, enkä provo vaan seison vakaasti mielipiteeni takana.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Vieras, korjaisitko virheelliset sanomisesi vai oletko lukihäiriöinen? Tai loistava provoAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Osaatko sä lukea? Mä nimittäin alan kovasti epäilemään. Mä vähän alleviivaan ja mustaan niin ehkä sun tehtävä hieman helpottuu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näinhän se on, ja ihan oikein, jollei kerran väkivaltaa ole käytetty.Alkuperäinen kirjoittaja Wursti Makkaravarvas:Ihan vähän aikaa sitten luin jostain lehdestä että suurin osa raiskauksista tuomitaan vain seksiin pakottamisena, ei siis oikein raiskauksena vaikka raiskaaja olisi käyttänyt väkivaltaa tai tunkeutunut vaikka naisen asuntoon.
Ihan käsittämätöntä paskaa.
Vertaile mun merkkaamia lauseita, jookosta kookosta?
En kommentoinut tuota asiaa, koska uskon, että olet väärässä omassa väitteessäsi. Jos on käytetty väkivaltaa ja on seksiä väkisin otettu, niin silloin se lähtökohtaisesti täyttää raiskauksen tunnusmerkistön. Jolloin on OK, että se on raiskaus, ja uskon joka tuomarin näin tuomitsevan. Luulenkin, että "tietosi" ovat puutteelliset.