Kehukaa kosketusnäyttöpuhelinta(nne)!

• Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Ajatelin jos siirtyisin kosketusnäytöllisen puhelimen aikaan, kaikilla tuntuu semmoinen olevan ja tuntuu olevan kätevä..
Mutta mutta, noita merkkejä ja malleja näyttää olevan liikaa, mikä niistä on paras?
Nyt saa kehua/haukkua sen oman kännyn tai muuten vinkata mikä ois hyvä.

Muistia sais olla jonkin verran, kameran ei tarvi mikään hirveen hyvä olla, ja nettinopeus sais olla (riippuneeko tää ees puhelimesta vai siitä yhteydestä?)

asas
Ei oo kyllä kehumista. Välillä näyttö menee jumiin, ja akku pitää repiä irti.
Tai sitten näyttöön tulee teksti "näyttö siepattu"
Ihan skeidaa noi kosketusnäytöt...

Samsungista puhun!

näyttö hajosi 4 kertaa ensimmäisen vuoden aikana (ei ottanus kosketusta kunnolla tai pimeni) ja sekoilee muutenkin vaikka kuinka, en suosittele.
Miehen nokia E7, kalllis muka niin hyvä puhelin, tuli kosteusvaurio itsestään :D Kuulemma hyvin yleistä noissa.

"Vierailija"
ÄLÄ OSTA!!! Minulla on Samsung S5230... ja aivan paska!!! Ja jokainen muukin kosketusnäytöllinen on perseestä...
Mutta jos välttämättä haluat kosketusnäytöllisen, osta sellainen missä on lisäksi tavalliset näppäimet.

"vieras"
Kaverilla putosi vähän aikaa sitten kosketusnäytöllinen puhelin lattialle, tuli näyttöön aika rumat ja isot halkeamat. :O Itse olen pudotellut vahingossa Nokian n95 8gbtä 3:n vuoden aikana vaikka kuinka monta kertaa lattialle, eikä mitään ole puhelimelle käynyt. :D

"vieras"
Mulla on ollut nokia N8, tykkäsin siitä kyllä ihan mahdottomasti, monesti kolisi lattialle ja näytössä ei ollut naarmuakaan!
Nyt on nokian 700, tykkään kyllä tästäkin, on mukavan pieni ja hyvät ominaisuudet, nettiin pääsee ja kuvistakin tulee ihan hyviä. :) Tuossa on Gorilla lasia tuo näyttö niin ei herkäsi mene rikki.
http://aani.nokia.fi/2011/08/24/lanseeraus-nokia-700-%E2%80%93-maailman-pienin-alypuhelin/

Mä voin hyvillä mielin kehua mun samsung galaxy s puhelinta. Ensimmäinen "äly"puhelin, mikä on kestänyt jo yli kaks vuotta :LOL: Ihan tosi, mulla on kaikki aiemmat hajonnu päivä tai kaks sen jälkeen ku takuu loppuu, mut tää porskuttaa menemään. Apsit hidastaa vehjettä paljon, mutta sillon niitäki pitää olla asennettuna aika monta. :) Tästä ei oo kosketusnäyttö menny vielä rikki kertaakaan ja tuntuis olevan iskun kestävä :D Sen verta paljon se on tippunu :D

Mulla on samsung galaxy ja ihan oon ollu tyytyväinen. Kertaalleen se huollossa käytetty ja siellä vaihdettu piirilevy. Kyllä se Nokian 3310 oli kestävä puhelin joka ei koskaan temppuillu, ihan samaa ei voi sanoa tuosta, mutta tolla voi tehdä kaikkee niiin kivaa ja tarpeellista, että enään en ottais muuta kun älypuhelimen

"joku"
Mulla on samsung S5230, ihan hyvin on toiminut 2 vuotta jo. Ainut miinus on että kosketusnäytöllä tekstiviestien kirjottaminen on hitaampaa. Miinuksena myös että halvemmat kosketusnäytöt aktivoituu kosketuksesta, kun taas kalliimmat lämmöstä (näin kalliimmat eivät mene päälle vahingossa taskussa)

nattiainen
Mulla nokia C7 ja oon todella tyytyväinen. Paras puhelin tähän mennessä mitä mulla on ollu, tosin kosketusnäytöllisiä ollut vasta tämä, joten en voi puhua suuremmasta kokemuksesta. Ei oo temppuillut tän vuoden ajan mitä ollut käytössä, varma toiminen. Halpaa kosketusnäytöllistä suosittelen välttämään. Niistä ei kyllä tuu muuta kuin sanomista (varmaan pätee merkkiin kuin merkkiin).

"kipa"
Nokian lumia ja oon tyytyväinen. Ei mitään valittamista. Iphonessa näyttö on lasia ja tosiaan halkeaa jos tipahtaa ja sen jälkeen käyttökelvoton..muovinäytössä kannattaa pitää suojaa päällä niin ei naarmuunnu. Lumiaan ainakin niin hyvä suoja saatavilla, ettei huomaa sitä ollenkaan olevankaan.

"Zach"
Mulla on ollut tällainen halpis-kiinalainen luuri käytössä nyt puolen toista vuoden verran ku Huawei u8800, huawei ideos x5 nimelläkin näkyy olevan myynnissä eri liikkeissä. Android, iso ja tarkka näyttö, mitä tästä muuta sanois, tehokaskin kun kaikki tähän asti kokeillut pelit ja sovelluksetkin toimii, toisin ku edlellisellä samsungilla. Ei ole ollut mitään ongelmia tämän kanssa koko aikana, vaikka muutaman kerran on lattiallekin lentänyt ihan reippaalla kädellä..

Mulla nokia e6, ihan kökkö luuri. Siinä on täysmittanen näppäimistö ja kosketusnäyttö, ihan perusluuri ja muuten mukava mut tilttailee vähän väliä. Sammahtaa ja aukeaa uusiksi itekseen ja taustavalot väräjää ko mielenvikasella ja tarvii ottaa akku pois, aukasta puhelin uusiksi että loppuu. Ja siis tekkee tuota monta kertaa päivässä.

Mulla on siirtymäpuhelin, eli numerot ja tekstit voi vielä näpyttää näppäimillä ja muuten sitten kosketusnäyttö. On ollut tosi hyvä puhelin eikä vikoja ole ilmennyt vuoden aikana. Nokia x3

Miehellä on se (googlepuhelin)galaxy nexus ja siinä on ollut joku 3g-ongelma.

"vieras"
Samsung galaxy S on ihan loistava puhelin ja seuraavakin tulee varmasti olemaan Samsung.
Vuoden vanha, ei ole oikutellut, ei huollolle tarvetta.

Vertailin ostaessa tätä ja Nokian N8:a, N8 on ihan jälkeenjäänyt malli älypuhelimissa, sen huomaa muutaman minuutin käytöllä.

"vieras"
Samsung Galaxy Note. Nopea ja sulavatoiminen. Aivan mieletön näyttö, tarkkuus ja värientoisto on jotain todella upeaa, myös koko. Kerran on mennyt juntturaan niin, että piti ottaa akku irti. Ihana puhelin.

Yhteistyössä