***Maaliskuussa ministyvät***

teisu harmaana
Go Teisu Go!!! Wautsi, ihan mieletöntä! :D
kiitos :) mä nyt oon vaan skeptinen itteni suhteen, että kauan mä kestän tosiaan olla ilman SUKLAATA.. :D se on tosi paha riippuvuus.. mutta yks viikko takana ja toivottavasti monta edessä.. saa nähä kauan nää vieroitusoireet kestää.. kädet syyhyää koko ajan, että pitäis saada suklaata ja jääkaapilla käyn monta kertaa päivässä toteamassa ettei sinne oo sitä suklaata tullut mistään :D sitten koko ajan mielessä pyörii suklaa ja kaikki mahdollinen leipominen.. mietin koko ajan, että mitä sitä vaikka leipois kaapissa olevista tarvikkeista ja auon kaappeja monta kertaa tunnissa.. ihan hirveetä.. mut mä oon ylpeä itestäni, että selvisin viikonlopun ilman joka viikottaista mättöannosta :)
 
Sivusta seuraava ministyjä
Mä en ymmärrä sua...miten joku VOI olla syömättä makeaa? :D :D :D Mä en pystyis. Toki siis jonkinaikaa onnistuu, mutta jos pitäisi olla syömättä sitä useampi viikko, niin nounou :D

Mutta joo, saa sen perseen muullakin leviämään, kuin vain niillä herkuilla. Vaikka mulla ne herkut on suurin syy, niin jokunen kilo lienee tullut kebabistakin ja isoista ruoka-annoksista :)
Mä en taas ymmärrä kuinka joku voi jotain täytekakkua tai viineriä tai hillomunkkia vetää hyvällä halulla ja mahdollisesti viä noi kaikki putkeen. :D Esim tolle ukolle ei tekis ees tiukkaa vetää noi kaikki samalla istumalla. :D Ja siis saatan ottaa sillon tällön jonkun namin ja ehkä 1krt vuodessa jopa ostan itelleni jotain salmiakkia. Mutta suklaa on pahaa. :)

Isot annoskoot on kans ollu oma pahe. Normaalipainon sisällä koitan tässä itekseni tiputella, 63>57-55 olis tavote. Ja pituus on 162cm. Oon järkyttävän pallomahan itelleni saanu luotua, ei kellään olis tehokasta vinkkiä millä sen sais pienemmäks? Kaikkialta muualta on senttejä lähteny, rinnanympäryksestä jopa 5cm, mut mahasta ehkä sentti. :(
 
Hyvää huomenta! Ulkona sataa räntää, eikä:| Kävin tsekkaamassa aamupainon, se oli 77.2 kg, jeeee! Kyllä siitä aina tulee hyvä mieli kun huomaa että jotain tapahtuu. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja tsemppiä!

Viikon saldo siis 3,3 kiloa josta osa varmaan turvotusta, toivottavasti osa sitä ihteäänkin (siis tässä tapauksessa läskiä):D
 
Viimeksi muokattu:
kiitos :) mä nyt oon vaan skeptinen itteni suhteen, että kauan mä kestän tosiaan olla ilman SUKLAATA.. :D se on tosi paha riippuvuus.. mutta yks viikko takana ja toivottavasti monta edessä.. saa nähä kauan nää vieroitusoireet kestää.. kädet syyhyää koko ajan, että pitäis saada suklaata ja jääkaapilla käyn monta kertaa päivässä toteamassa ettei sinne oo sitä suklaata tullut mistään :D sitten koko ajan mielessä pyörii suklaa ja kaikki mahdollinen leipominen.. mietin koko ajan, että mitä sitä vaikka leipois kaapissa olevista tarvikkeista ja auon kaappeja monta kertaa tunnissa.. ihan hirveetä.. mut mä oon ylpeä itestäni, että selvisin viikonlopun ilman joka viikottaista mättöannosta :)
Kovin tutulta kuulostaa. Mutta usko tai älä...se menee kyllä ohi.

Mä olen yksi suomen suurimmista sokerihiiristä ja entisessä elämässäni söin suklaata (ja pullaa, keksejä, jätskiä tms.) joka ikinen päivä. Ja nyt on tilanne se, ettei tee edes mieli.

Siis toki se sulkaa on edelleen ihan hurjan hyvää jos sitä syön, mutten enää ajattele herkuttelua sillälailla aktiivisesti ja päivittäin, kuin sinä. Hyvä jos kerran viikossa käy herkut pikaisesti mielessä ja sitten unohdan koko asian taas viikoksi.

Mielitekoja herkkujen suhteen on ihan minimaalisen vähän. Enemmän mä leipää himoitsen, kun herkkuja :D

Ja se kaappien aukominenkin vähentyy. Ennen mäkin auoin niitä sen sata kertaa päivässä, mutta nykyään vain silloin, kun on oikeastikin tarvis.

Joten jos nyt vaan jaksat pitää tiukkaa linjaa, niin tilanne kyllä helpottuu. Helppoa se alun tiukka linja ei misään nimessä ole, mutta sä saat sen vaivan tuhatkertaisena sitten myöhemmin takaisin. Tässä kohtaa laihduttaminen on jo todella helppoa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sivusta seuraava ministyjä;25904454:
Mä en taas ymmärrä kuinka joku voi jotain täytekakkua tai viineriä tai hillomunkkia vetää hyvällä halulla ja mahdollisesti viä noi kaikki putkeen. :D Esim tolle ukolle ei tekis ees tiukkaa vetää noi kaikki samalla istumalla. :D Ja siis saatan ottaa sillon tällön jonkun namin ja ehkä 1krt vuodessa jopa ostan itelleni jotain salmiakkia. Mutta suklaa on pahaa. :)

Isot annoskoot on kans ollu oma pahe. Normaalipainon sisällä koitan tässä itekseni tiputella, 63>57-55 olis tavote. Ja pituus on 162cm. Oon järkyttävän pallomahan itelleni saanu luotua, ei kellään olis tehokasta vinkkiä millä sen sais pienemmäks? Kaikkialta muualta on senttejä lähteny, rinnanympäryksestä jopa 5cm, mut mahasta ehkä sentti. :(
Mä kuulun samaan porukkaan miehesi kanssa. Mäkin voisin ihan helposti kiskaista nuo kaikki putkeen napaani. Eikä tekis edes tiukkaa :D

Valitettavasti läski lähtee sieltä mistä se ikinä sitten sattuukaan lähtemään. Ei ole siis mitään keinoa saada sitä poistumaan tietystä kohtaa kroppaa. Valitettavasti. Mullekin kelpais se, että mahasta ja perseestä lähtis senttejä muita paikkoja enemmän, mutta tasan ei käy onnenlahjat mullakaan :D
 
Hyvää huomenta! Ulkona sataa räntää, eikä:| Kävin tsekkaamassa aamupainon, se oli 77.2 kg, jeeee! Kyllä siitä aina tulee hyvä mieli kun huomaa että jotain tapahtuu. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja tsemppiä!

Viikon saldo siis 3,3 kiloa josta osa varmaan turvotusta, toivottavasti osa sitä ihteäänkin (siis tässä tapauksessa läskiä):D
Mulla eilisestä 100g plussaa. Höh!

Onneksi sulla oli jakaa tälle aamulle ilouutinen. 3,3 kg on ihan mieletön!!! Wau! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini
"MiMeira"
Alkuperäinen kirjoittaja Sivusta seuraava ministyjä;25904454:
Mä en taas ymmärrä kuinka joku voi jotain täytekakkua tai viineriä tai hillomunkkia vetää hyvällä halulla ja mahdollisesti viä noi kaikki putkeen. :D Esim tolle ukolle ei tekis ees tiukkaa vetää noi kaikki samalla istumalla. :D Ja siis saatan ottaa sillon tällön jonkun namin ja ehkä 1krt vuodessa jopa ostan itelleni jotain salmiakkia. Mutta suklaa on pahaa. :)

Isot annoskoot on kans ollu oma pahe. Normaalipainon sisällä koitan tässä itekseni tiputella, 63>57-55 olis tavote. Ja pituus on 162cm. Oon järkyttävän pallomahan itelleni saanu luotua, ei kellään olis tehokasta vinkkiä millä sen sais pienemmäks? Kaikkialta muualta on senttejä lähteny, rinnanympäryksestä jopa 5cm, mut mahasta ehkä sentti. :(
Mulla on melko samat mitat :) pari senttiä vähemmän ja pari kiloa enemmän on tavoitteena. Nyt siis semmonen 65>60 tavoitteena. Pallomahaan ei taida auttaa kuin zumba, itse teen niiden tyyppisiä vatsalihasliikkeitä noin 100/päivä - paitsi nyt kun liikun lähinnä kontaten.... Ja vaikka vatsalihasten pitäis auttaa selkään, ei sekään tältä niksaukseta pelastanut. Sitähän en tunnusta että venyttelyt ois jäänyt vähälle....

Mäkään en pidä suklaasta! Syön sitä joskus vain nälkääni (kauppareissullA tms).
Eilen oli mässypäivä, pikaruokaa ja illalla herkkuja, siiderikin. Vaaalle en käynyt tänään, huomenna taas. Liikunnasta enosaa sanoa koska pääsis, ehkä tällä viikolla....
 
Mä voisin kans liittyä seuraan :)

Alotuspaino oli 120kg ja viikko sitten se oli 110.6kg pituutta löytyy 177cm.

Mä olen ikäni taistellut ylipainon kanssa ja nyt riittää, tavoite olis nyt alkuun toi 80kg ja siittä sitte alaspäin. Ja mulla on tavoitteena että kun oon 30 painan viimestään ton 80kg (ikää on nyt kesällä 27).

Mulla on kolme poikaa ja olen nyt kuukauden ikäisen kanssa kotosalla. Kaikki liikunta mitä voin tehdä tapahtuu kotona koska ei ole lapsnvahtia tai kuntosaleja lähellä.. Eli vinkkejä koti reeneihin otan mielelläni vastaan :D Ruokavalion olen muuttanut nyt muuttanut sellaiseksi että kaikki herkut on nou nou ja olen vähentänyt perunaa, makaronia, vaaleita viljatuotteita yms..
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Mulla eilisestä 100g plussaa. Höh!

Onneksi sulla oli jakaa tälle aamulle ilouutinen. 3,3 kg on ihan mieletön!!! Wau! :D
Kiitos :) Olen vielä melko alussa tässä, oisinko noin kuukauden verran painoa pudotellut ja viime viikolla aloitin salitreenit. Ne jatkuu sitten 3 x viikossa hamaan tulevaisuuteen....mutta oletan että alussa paino tippuu reippaammalla vauhdilla tosiaan ja sitten hidastuu. Sitä varmaan säikähtää kun jumi tulee:O

Mutta sun esimerkki hienosta painon pudotuksesta antaa toivoa! :)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Sivusta seuraava ministyjä
[QUOTE="MiMeira";25905465]Mulla on melko samat mitat :) pari senttiä vähemmän ja pari kiloa enemmän on tavoitteena. Nyt siis semmonen 65>60 tavoitteena. Pallomahaan ei taida auttaa kuin zumba, itse teen niiden tyyppisiä vatsalihasliikkeitä noin 100/päivä - paitsi nyt kun liikun lähinnä kontaten.... Ja vaikka vatsalihasten pitäis auttaa selkään, ei sekään tältä niksaukseta pelastanut. Sitähän en tunnusta että venyttelyt ois jäänyt vähälle....

Mäkään en pidä suklaasta! Syön sitä joskus vain nälkääni (kauppareissullA tms).
Eilen oli mässypäivä, pikaruokaa ja illalla herkkuja, siiderikin. Vaaalle en käynyt tänään, huomenna taas. Liikunnasta enosaa sanoa koska pääsis, ehkä tällä viikolla....[/QUOTE]

Oon kyl koittanu kerta viikkoon käydä zumbaileen ja sit salilla käyny välillä enemmän ja välillä vähemmän. Tosiaan kaikkialta muualta on lähtenyt tavaraa paitsi mahasta. *murh!* Onneks tuloksia näkyy muualla kropassa niin ei sit viitti luovuttaakkaan. :) Ja oon tätä ketjua jo jonkin aikaa seuraillu, niin pakko myöntää, että teidän muiden huikeista tiputuksista ja salireeneistä ym saa hirveesti tsemppiä omaan toimintaan! Sellanen "jos muutkin, niin kyl minäkin haluan!". :D :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Mä voisin kans liittyä seuraan :)

Alotuspaino oli 120kg ja viikko sitten se oli 110.6kg pituutta löytyy 177cm.

Mä olen ikäni taistellut ylipainon kanssa ja nyt riittää, tavoite olis nyt alkuun toi 80kg ja siittä sitte alaspäin. Ja mulla on tavoitteena että kun oon 30 painan viimestään ton 80kg (ikää on nyt kesällä 27).

Mulla on kolme poikaa ja olen nyt kuukauden ikäisen kanssa kotosalla. Kaikki liikunta mitä voin tehdä tapahtuu kotona koska ei ole lapsnvahtia tai kuntosaleja lähellä.. Eli vinkkejä koti reeneihin otan mielelläni vastaan :D Ruokavalion olen muuttanut nyt muuttanut sellaiseksi että kaikki herkut on nou nou ja olen vähentänyt perunaa, makaronia, vaaleita viljatuotteita yms..
Tervetuloa mukaan, lisäsin sut listalle :)

Muutama sivu taaksepäin mä muistaakseni laitoin ne kotitreeniohjeet, joita voi tehdä kotona ilman mitään sen kummempia painoja tms :)

Ja toki jos vaikka yhden kahvakuulan ostaa (saa parillakympillä) niin sillä saa tehtyä sekä lihaskuntotreeniä, että aeromista.
 
Sivusta seuraava ministyjä
Mä kuulun samaan porukkaan miehesi kanssa. Mäkin voisin ihan helposti kiskaista nuo kaikki putkeen napaani. Eikä tekis edes tiukkaa :D

Valitettavasti läski lähtee sieltä mistä se ikinä sitten sattuukaan lähtemään. Ei ole siis mitään keinoa saada sitä poistumaan tietystä kohtaa kroppaa. Valitettavasti. Mullekin kelpais se, että mahasta ja perseestä lähtis senttejä muita paikkoja enemmän, mutta tasan ei käy onnenlahjat mullakaan :D
Toi on kyl niin ärsyttävää. Olis paljon mukavampaa, kun sais sen läskin liikkuun kohdistetusti. :D Tai no jos tota ostos-tv:tä on uskominen, niin sen läskinhän saa pois just sieltä mistä tahtoo. :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Olen koittanut ottaa vähän semmosta asennetta tuohon liikuntaan ns. vaikeampina päivinä, että "tee se, niin se on tehty".

Toimii.

Tänään en ois MILLÄÄN jaksanut lähteä vääntämään salille aerobista. Jos ulkona olisi ollut kaunis auringonpaiste (eikä mulla rakkulaa jalassa) niin olisin nakannut tennarit jalkaan ja lähtenyt lenkille. Mutta kun kaikki muut kengät, paitsi salikengät hinkkaa sitä hiton rakkulaa...joten ei auttanut muu kuin pitää lepopäivä, tai tehdä aerobinen salilla. Ja mitään lepopäivää en pelkän laiskuuden vuoksi tasan ala pitämään, kun tarkoitus on polttaa rasvaa ja laihtua!

Crossailusta kyllä ihan tykkään, mutta kun ei siellä salilla ole aamulla oikein ketään...aika kuluu siis NIIN hitaasti kun ei ole mitään katseltavaa ympärillä. Eikä tänään tilannetta yhtään helpottanut se, ettäå mp3 sanoi sopimuksensa patterien osalta irti 10 min crossailun jälkeen :kieh:

Mutta aamusta siis tein sen päätöksen, että menen, niin sitten se on tehty. Ja heti kun olin sen tunnin crossannut, tuli ihan huippuhyvä fiilis :)

Huomenna on sitten salitreenin vuoro...i like it :)
 
IhanaValo
Voi pannukakku, mikä tuli tehtyä..ja syötyäkin vielä :ashamed:

No, päivemmällä ku kävin vaa'alla (masokisti ?) niin alle 82kg se näytti, että sikäli ei oo ihan kaikki menetetty vielä. Tästä pääsee vielä nousemaan..kyllä pääsee!

Mikähän siinä oikein on, kun vaikka kuinka aattelee ja meinaa pitää päivän kevyenä niin silti tulee joku tämmönen himotus tai joku et tuleekin syötyä kaikkee mitä ei pitäny? Ärsyttää.

Te ootte kyllä reippaita kun jaksatte liikkuakin ja pitää ne syömiset kurissa. Siksipä te niitä hienoja tuloksia tietty saattekin..
Minuu on taas viime päivinä, viikkoina..no kuitenkin, väsyttäny hirveesti eikä oo jaksanu ajatellakaan mitään liikuntaa..ihan normaalit kotityötkin ottaa voimille.
 
Onko kamala repsahdus, jos söisin tänään 3-4 omenaa? :whistle:

Aamulla söin greipin. Lounaaksi spelttipuuroa (veteenkeitetty), punakaali-jäävuorisalaatti-kurkku-salaattia ja hiven rahkaa mangososeen kera. Nyt illalla söin jäävuorisalaattipedillä papuja, tuoretta kurkkua ja omenaa. Omenaan jäi himo. Saanko syödä talon muutkin omenat? :p
 
Voi pannukakku, mikä tuli tehtyä..ja syötyäkin vielä :ashamed:

No, päivemmällä ku kävin vaa'alla (masokisti ?) niin alle 82kg se näytti, että sikäli ei oo ihan kaikki menetetty vielä. Tästä pääsee vielä nousemaan..kyllä pääsee!

Mikähän siinä oikein on, kun vaikka kuinka aattelee ja meinaa pitää päivän kevyenä niin silti tulee joku tämmönen himotus tai joku et tuleekin syötyä kaikkee mitä ei pitäny? Ärsyttää.

Te ootte kyllä reippaita kun jaksatte liikkuakin ja pitää ne syömiset kurissa. Siksipä te niitä hienoja tuloksia tietty saattekin..
Minuu on taas viime päivinä, viikkoina..no kuitenkin, väsyttäny hirveesti eikä oo jaksanu ajatellakaan mitään liikuntaa..ihan normaalit kotityötkin ottaa voimille.
Ymmärrän tuon. Mä itse nukun lähes joka kerta treenien jälkeen pienet päikkärit, koska mua urheilu ei todellakaan piristä, vaan se väsyttää :D
 
"Dee"
Hyvä päivä takana täällä, kävin tekemässä tunnin salitreenin + 15 minuutin aerobisen loppulämmittelyn ennen töitä, ja työpäiväkin oli melko toimelias. Syömiset on jääneet tänään mun mittapuulla aika kohtuullisiksi, kaloreita kertyi 1399kcal ja kalorilaskuri väitti mun päivän kulutukseksi 2386kcal. :O En kyllä tohdi uskoa, mutta kivasti miinuksella ollaan joka tapauksessa.

Aamulla söin kaurapuuroa mansikoilla, 200g raejuustoa ja yhden kananmunan. Treenin jälkeen dietmix. Töissä lämmin ruoka eli mikrossa lämmitetyt kruunuvihannekset, purkki tonnikalaa ja 100g 3% fetaa. :D Ei ollut mikään makuhermoja hivelevä elämys, mutta ajoi asiansa. Annoskokokin oli sentään aiempaa hillitympi, vaikka hervoton lautasellinen olikin. 300g vihanneksia, 150g tonnikalaa ja 100g fetaa, yhteensä 450g eli melkein puolet pienempi kuin täällä kauhisteltu lounaani, kaloreitakin vähän vähemmän eli 350. Välipalaksi omena ja äsken iltapalaksi smoothie, jossa oli purkki maitorahkaa, pari desiä mustikoita, pari desiä mansikoita, ruokalusikallinen pellava- ja puolukkarouhetta ja teelusikallinen hunajaa.

Nälkä on, mutta ehkä opettelen nyt vaan kestämään sitä...
 
  • Tykkää
Reactions: Nannaliina76
Siis miten tämä voi olla näin järkyn olematonta tällä kertaa?!? Paino ei tipu lainkaan ja sahaa vaan ees taas.
Liikunta ei ole ongelma. Eilenkin kävin reilun tunnin lenkillä,päälle tunti kuntokeskuksen selkäjumppaa ja venyttelyä ja perään 55 min kahvakuulaa. Kyllä oli illalla poikki. Kaloreita kului n.900.
Syön ihan oikein ja pt:n ohjeiden mukaan mutta mitään ei tapahdu. Tai tapahtuu tyyliin 100-200g viikossa,tuskastuttavan hidasta. Jos syön yhdenkin herkun niin vaaka huutaa seuraavana päivänä.
No,en paljon siis herkuttele. Eilen söin puolikkaan pullaan jossa oli 100kcal ja sen jälkeen lähdin sille lenkille.
Syön n.1300 kcal päivässä eli vajaan perusaineenvaihduntani verran. Tokikaan en joka päivä liiku noin paljon vaan 1-2h päivässä.
Mutta ei mua silti saa enää palaamaan siihen herkku-hiilari-ällömällöoloon joka ennen olin. Olo on paljon energisempi ja "kevyempi" vaikka missään mitään näykään.
Vinkkejä urpolle läskille joka ei yrityksistään huolimatta saa toivottua tulosta. Enempää en oikein voi karsia syömisiäni kun sitten en jaksa treenata. Eilisessä kahvakuulassa lopussa energia lopahti kesken ja hävetti sanoa ohjaajalle että enempää en pysty,on jo huono olo ja heikottaa.Mä en yleensä luovuta kesken liikunnan vaan pusken sitäkin enemmän mutta nyt ei vaan pystynyt.
Suklaasta olen päässyt kokonaan eroon,en olisi ikinä uskonut. Ennen meni helposti levyllinen hetkessä telkun ääressä. Pari viikkoa teki hulluna mieli mutta sitten mieliteko hävisi. Tummaa suklaata otan joskus jos sattuu olemaan mutta sitäkin tyyliin 2-4 palaa kerralla.
Mitat on nyt 160cm ja 68,9. ALoitin kuukasi sitten 70,5 kilosta eli tosi vähän mitään tapahtunut. Kerran on jo päästy 68,5 kiloon mikä etusivullakin on jo ylhäällä. Sitä tavoitellessa taas,jospa se sunnuntaina siinä jo olisi.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Dee";25912428]Hyvä päivä takana täällä, kävin tekemässä tunnin salitreenin + 15 minuutin aerobisen loppulämmittelyn ennen töitä, ja työpäiväkin oli melko toimelias. Syömiset on jääneet tänään mun mittapuulla aika kohtuullisiksi, kaloreita kertyi 1399kcal ja kalorilaskuri väitti mun päivän kulutukseksi 2386kcal. :O En kyllä tohdi uskoa, mutta kivasti miinuksella ollaan joka tapauksessa.

Aamulla söin kaurapuuroa mansikoilla, 200g raejuustoa ja yhden kananmunan. Treenin jälkeen dietmix. Töissä lämmin ruoka eli mikrossa lämmitetyt kruunuvihannekset, purkki tonnikalaa ja 100g 3% fetaa. :D Ei ollut mikään makuhermoja hivelevä elämys, mutta ajoi asiansa. Annoskokokin oli sentään aiempaa hillitympi, vaikka hervoton lautasellinen olikin. 300g vihanneksia, 150g tonnikalaa ja 100g fetaa, yhteensä 450g eli melkein puolet pienempi kuin täällä kauhisteltu lounaani, kaloreitakin vähän vähemmän eli 350. Välipalaksi omena ja äsken iltapalaksi smoothie, jossa oli purkki maitorahkaa, pari desiä mustikoita, pari desiä mansikoita, ruokalusikallinen pellava- ja puolukkarouhetta ja teelusikallinen hunajaa.

Nälkä on, mutta ehkä opettelen nyt vaan kestämään sitä...[/QUOTE]

Mitenkään en haluis masentaa, mutta 300 + 150 + 100 on 550g :D

Mites juomiset ruokailun yhteydessä...jos juot vähän alle (3-5 dl) niin auttaako pitämään nälkää poissa?

Sinänsä sulla on kyllä suömiset ok, kun on sitä protskua kivasti mukana :)
 
Siis miten tämä voi olla näin järkyn olematonta tällä kertaa?!? Paino ei tipu lainkaan ja sahaa vaan ees taas.
Liikunta ei ole ongelma. Eilenkin kävin reilun tunnin lenkillä,päälle tunti kuntokeskuksen selkäjumppaa ja venyttelyä ja perään 55 min kahvakuulaa. Kyllä oli illalla poikki. Kaloreita kului n.900.
Syön ihan oikein ja pt:n ohjeiden mukaan mutta mitään ei tapahdu. Tai tapahtuu tyyliin 100-200g viikossa,tuskastuttavan hidasta. Jos syön yhdenkin herkun niin vaaka huutaa seuraavana päivänä.
No,en paljon siis herkuttele. Eilen söin puolikkaan pullaan jossa oli 100kcal ja sen jälkeen lähdin sille lenkille.
Syön n.1300 kcal päivässä eli vajaan perusaineenvaihduntani verran. Tokikaan en joka päivä liiku noin paljon vaan 1-2h päivässä.
Mutta ei mua silti saa enää palaamaan siihen herkku-hiilari-ällömällöoloon joka ennen olin. Olo on paljon energisempi ja "kevyempi" vaikka missään mitään näykään.
Vinkkejä urpolle läskille joka ei yrityksistään huolimatta saa toivottua tulosta. Enempää en oikein voi karsia syömisiäni kun sitten en jaksa treenata. Eilisessä kahvakuulassa lopussa energia lopahti kesken ja hävetti sanoa ohjaajalle että enempää en pysty,on jo huono olo ja heikottaa.Mä en yleensä luovuta kesken liikunnan vaan pusken sitäkin enemmän mutta nyt ei vaan pystynyt.
Suklaasta olen päässyt kokonaan eroon,en olisi ikinä uskonut. Ennen meni helposti levyllinen hetkessä telkun ääressä. Pari viikkoa teki hulluna mieli mutta sitten mieliteko hävisi. Tummaa suklaata otan joskus jos sattuu olemaan mutta sitäkin tyyliin 2-4 palaa kerralla.
Mitat on nyt 160cm ja 68,9. ALoitin kuukasi sitten 70,5 kilosta eli tosi vähän mitään tapahtunut. Kerran on jo päästy 68,5 kiloon mikä etusivullakin on jo ylhäällä. Sitä tavoitellessa taas,jospa se sunnuntaina siinä jo olisi.
Mä en kyllä osaa sanoa, että missä mättää :( Juotko sä kuitenkin riittävästi vettä? Mun viimekertanen jumihan lähti ihan vaan sillä pois, että nostin juomisia hurjasti.
 
Vaaka oli taas aamulla armollinen...65,1 kg, eli miinusta antoi :)

Sen avulla päivä käynnistyi kivasti, mutta paljon parempaa oli vielä luvassa. Sain kahdelta eri taholta kommenttia siitä, miten olen laihtunut...eikä kyse ollut nyt mistään kaverista, vaan toinen oli kirppiksen myyjät ja toinen oli kuntosalin omistaja!

Ja siellä kuntosalilla olen tosiaan käynyt noin kuukauden, eikä paino oli siinä ajassa laskenut, kuin 2-3 kiloa. Eikä kukaan huomaa noin pientä pudotusta, eli kyllä se liikunta sitä kroppaa vaan kummasti muokkaa. Viimeisen 2 viikon aikana lihoin ensin 300g ja sitten laihduin 1300g, eli 2 viikon tulos on painossa -1kg. Mittanauhan mukaan vyötärö on kuitenkin kaventunut sinä aikana 4 cm.

Jos mä joskus meinaan lopettaa liikunnan, niin muistuttakaa mua tästä :D
 
Viimeksi muokattu:
"hippo"
Mä ihmettelen, miten näin äkkiä tuo treenaaminen on keventynyt. Tein vasta neljättä kertaa tuon isomman treeniohjelmani enkä enää ollutkaan yhtään kuolemaisillani. Kyllä siinä silti kipeytyy, sillä teen esim. syvempiä kyykkyjä kuin aiemmilla kerroilla, kun kropasta alkaa nyt löytyä joustoa. Parissa liikkeessä painoni tuntuvat niin onnettomilta, että taidan tällä viikolla käydä ostamassa isommat painot ja käytän niitä sitten osassa treeniä ja raskaammat liikkeet teen kevyemmin painoin. Vatsalihastreeni vähän mietityttää sen takia, että en kipeydy oikeastaan yhtään muuten kuin vinojen vatsalihasten osalta, vaikka mielestäni teen treenin oikein. Onkohan mulla sitten jo ennestäänkin hiukan voimaa vatsalihaksissa vai?


Ruoka-annoksista on ollut näemmä enemmänkin puhetta. Mä itse mähkin eilen taas hirmuisen annoksen päivälliseksi. Aamulla meni partista+marjoja+auringonkukansiemeniä ja päivällisaikaan vetäisin napaani gratiinin, jossa oli pussi parsakaalia, noin nyrkin kokoinen könttä jauhelihaa (rutosti mausteita) ja päällä kastike, joka koostui kermapurkista ja munankeltuaisesta ja juustonpalasesta. En vaan osaa olla syömättä tuota uutta superherkkuani juuri niin paljoa kuin sitä on. Toisaalta, en mä eilen sitten muuta syönytkään, kuin nuo kaksi ateriaa. Ei maittanut kuin vasta tänään aamupäivällä seuraavan kerran. Aamulla vaaka näytti tasan 74 kiloa, mutta kyllä se siitä sunnuntaiksi ehtii taas hilautua ylös...

Tänään olen syönyt partista ja pari kourallista pähkinöitä, ruoka-aikaan teen taas jotain hyvää kaalista. Saa nähdä, onko tänä iltana ruokahalua?
 

Yhteistyössä