Kehtaatko pierasta lastesi kuullen????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pph"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on jatkuvat ilmavaivat ja pieruja tulee aivan älyttömästi. Pakkohan se on töräytellä, kun ne tulee ihan itsestään. Töissä välillä hankalaa, mutta onneksi suoli tietää yleensä koska ollaan kotona ja on soveliasta päästää kaasua.

[QUOTE="sipsi";25810185]Jos on ilmaa mahassa, töräytän kyllä kotijoukkojen kuullen ihan suvereenisti :) Töissä/ kyläässä/ meillä vieraiden läsnäollessa pidättelen...[/QUOTE]

Mä myös. Ja oon opettanu lapsetkin pieremään kotona ihan rauhassa.

Kuvottavaa. Minä en kyllä piere kenenkään kuulleen, ei se pelkkä ääni vaan se hajukin! Jos mieheni pierisi edessäni, kyllä se vähäkin romantiikka katoisi suhteesta. Lapsemme aijon opettaa myös, että pierrä saa vessassa tai parvekkeella.

Mikä sitä luonnollisessa asiassa on niin vaikeaa. Ei kai sitä nyt tartte ihan toisen eteenkään mennä, mutta naurattaa, että vessaan tarttis sitä varten mennä.

[QUOTE="vieras";25810574]Mikä sitä luonnollisessa asiassa on niin vaikeaa. Ei kai sitä nyt tartte ihan toisen eteenkään mennä, mutta naurattaa, että vessaan tarttis sitä varten mennä.[/QUOTE]

varmaa sitä samaa vaikeaa ettei voi pissiä jos joku kuulee tai kakkia muualla kun yksin kotona. Jotai ihme nolostelua elämän perusasioita kohtaan.

Kehtaan, mutta yritän kasvattaa esimerkillä, ja jätän paukuttelut muualle kuin sosiaalisen kanssakäymisen tilanteisiin jos vain mahdollista. Lisäksi meidän ipana on kamalan tarkkanenäinen ja kommentoi herkästi hajuhaittoja (äiti, sun kainalo HAISEEEE).

Miksen kehtaisi? Kyllä kotona saa paukutella - kukaan ei tiettävästi ole ääneen tahi hajuun kuollut.

En voi koskaan tulla ymmärtämään ihmisiä jotka tekee tälläisestä asiata tabu - kuitenkin kyse ihan normaalista elimistön toiminnasta.

Miksen kehtaisi? Kyllä kotona saa paukutella - kukaan ei tiettävästi ole ääneen tahi hajuun kuollut.

En voi koskaan tulla ymmärtämään ihmisiä jotka tekee tälläisestä asiata tabu - kuitenkin kyse ihan normaalista elimistön toiminnasta.

Ulostaminen ja virtsaaminen on myös normaalia elimistön toimintaa. Väännät varmaan sitten kumppanisi naaman edessä paskatkin?

[QUOTE="Heluna123";25811027]Ulostaminen ja virtsaaminen on myös normaalia elimistön toimintaa. Väännät varmaan sitten kumppanisi naaman edessä paskatkin?[/QUOTE]
no kyllä meillä voidaan käydä paskalla tai kusella vaikka toinen on suihkussa tai pesee hampaitaan tmv.

Lapset piereksivät, mutta minä ja mies ei muiden kuullen. Minusta se on sikamaista ja miehestäni vielä sikamaisempaa. Pierut voi päästellä silloin kun muut eivät ole läsnä tai käyttää vessaa. Ja kaikista paras vaihtoehto on jättää viljatuotteet pois niin ei pieretä.
Minä en ole koskaan älynnyt mikä viehätys siinä paskanajamisessa on, lujittaako se suolikaasujen pöräyttely teidän parisuhdetta tai perheen sisäisiä siteitä? Ihmettelen vaan. Minusta se on ruma tapa kanssaeläjiä kohtaan.

[QUOTE="Heluna123";25810492]Kuvottavaa. Minä en kyllä piere kenenkään kuulleen, ei se pelkkä ääni vaan se hajukin! Jos mieheni pierisi edessäni, kyllä se vähäkin romantiikka katoisi suhteesta. Lapsemme aijon opettaa myös, että pierrä saa vessassa tai parvekkeella.[/QUOTE]

Parvekkeella - kaikkien pihallaolijoiden ja parvekkeillaan päivää paistattelevien naapurien riemuksi :D

Eikä sua ap hävetä se että hoitolapset kotonaan kertovat että Liisa-täti taas piereskeli koko päivän. Ja kyllä niitä hoitolapsiakin pitäisi kunnioittaa asiakkaina, ihan kuten missä muussakin työssä, ettei niiden jatkuvassa katkussa tarvitse olla. Vessaan voit mennä helpottamaan itseäsi kesken kaiken muuta ei ole oikeasti fiksua piereskellä hoitolasten edessä jatkuvasti.

[QUOTE="qwer";25811099]Parvekkeella - kaikkien pihallaolijoiden ja parvekkeillaan päivää paistattelevien naapurien riemuksi :D[/QUOTE]

Kaikilla ei ole parveke-naapureita :)

Kyllä meillä sen verran oman perheen kesken tuttuja ollaan, että pierua ei tarvitse pidätellä mutta ei siitä isoa numeroakaan tehdä ja paukutella tahallaan kovaa. Elämän normaalimpia asioita siis ja kyllä- voin käydä myös vessassa mieheni nähden:)

Yhteistyössä