Eli mä en voi siis viedä mun 7-vuotiasta uimaaan?

  • Viestiketjun aloittaja luettua
  • Ensimmäinen viesti
luettua
Naistenpuolelle täytys vielä mennä, koska 1. ei osaa yksin toimia miesten puolella, mm. hahmotushäiriöt todettu 2. isänsä ei VOI mennä uimahalleihin 3. haluan myös itse uimaan.

On pitkä lapsi. Ei oo kiva, jos joku mamma tulee mussuttaan, et mitä tommosta isoa poikaa tänne raahaat, kun tytöt traumatisoituu.
 
"MintunKukka"
Yksin kertaisesti menkää uimaan ja poika tulee naisten puolelle.
Sama niille mussuttajille. Voit vastata et pakko toimia näin piste.
Mikä siinä niin kamalaa jos poika lapsi on naisten puolella? Onkait minun tuon ikäinen ollu aina pakko ottaa sinne. ja kuuna päivänä ole kukaan tullu sanomaan.
 
Voit pyytää uimahallista erityisjärjestelyjä, jos sulla kerran on erityislapsi. Mun mielestä 7-vuotias on siinä rajoilla voiko vielä mennä väärälle puolelle. Niin ja kyllähän jotkut vaan menee niiden isojenkin kanssa. Voithan kysyä uimahallin kantaa asiaan.
 
AP..
[QUOTE="mä-78";25810678]voitte mennä uimaan mutta naisten puolelle poikaa et ota mukaan...[/QUOTE]

No, sit ei uimisesta mitään tule, koska minä ainoa jonka kanssa voi mennä.
 
"MintunKukka"
[QUOTE="mä-78";25810678]voitte mennä uimaan mutta naisten puolelle poikaa et ota mukaan...[/QUOTE]

Miksi? Jos lapsi ei pärjää yksin miesten puolella ni onko se pakko pukata sit sinne ja pelättävä kokoajan et mistä löytää itsensä?
 
"MintunKukka"
Voit pyytää uimahallista erityisjärjestelyjä, jos sulla kerran on erityislapsi. Mun mielestä 7-vuotias on siinä rajoilla voiko vielä mennä väärälle puolelle. Niin ja kyllähän jotkut vaan menee niiden isojenkin kanssa. Voithan kysyä uimahallin kantaa asiaan.
Minulla ei ole koskaan käyny mielesäkään ettei 7vuotias vois olla naisten puolella. :eek:
 
AP..
[QUOTE="MintunKukka";25810694]Miksi? Jos lapsi ei pärjää yksin miesten puolella ni onko se pakko pukata sit sinne ja pelättävä kokoajan et mistä löytää itsensä?[/QUOTE]

Niin, ei poika edes halua yksin miestenpuolelle, koska kokee ettei pärjää siellä, koska ei hahmota kaikkea ns. normaalisti. Mies ei voi mennä, koska saa pahat hengitysoireet kloorista.
 
"Neith"
olisiko uimahallissa niitä perhepukkareita?
en ole varma onko niitä joka paikassa, useissa kyllääkin.
silloinhan ongelma ratkeais helposti ilman että kukaan rykii niitä herneitä nekkuun.
 
AP..
[QUOTE="Neith";25810715]olisiko uimahallissa niitä perhepukkareita?
en ole varma onko niitä joka paikassa, useissa kyllääkin.
silloinhan ongelma ratkeais helposti ilman että kukaan rykii niitä herneitä nekkuun.[/QUOTE]

Onko semmosia? Täytyy varmaan soittaa ja kysyä. Olis ihan järkevää, jos olis.
 
"tiiu84"
Voisiko miehesi mennä pojan avuksi pukutiloihin ja suihkuosastolle ja sen jälkeen kahville/kirjastoon/kotiin odottelemaan kun olette uineet? Selitätte uimahallin henkilökunnalle tilanteen niin mies varmasti pääsee avuksi ilman mitään maksua.
 
eli jos on ok tuoda kouluikäisiä naisten pukkariiin, on minulla oltava oikeus käydä suihkussa jo uimapuku päällä, ja saunassa uimapuku päällä, joo olen pyytänyt uimavalvojia poistamaan näitä kouluikäisi mamman poikia jotka ei osaa itsenäisesti toimia jooo ei sitten uimahalliiin jos ei osaa käyttäää omaaa pukuhuonetta... muillekkin annettava rauha olla...
 
Viimeksi muokattu:
AP..
[QUOTE="tiiu84";25810729]Voisiko miehesi mennä pojan avuksi pukutiloihin ja suihkuosastolle ja sen jälkeen kahville/kirjastoon/kotiin odottelemaan kun olette uineet? Selitätte uimahallin henkilökunnalle tilanteen niin mies varmasti pääsee avuksi ilman mitään maksua.[/QUOTE]

Joo, tää vois toimia :)
 
"MintunKukka"
Alkuperäinen kirjoittaja mä-78;25810730:
eli jos on ok tuoda kouluikäisiä naisten pukkariiin, on minulla oltava oikeus käydä suihkussa jo uimapuku päällä, ja saunassa uimapuku päällä, joo olen pyytänyt uimavalvojia poistamaan näitä kouluikäisiö mamman ei osaa mussukoita ja jooo ei sitten uimahalliiin jos ei osaa käyttäää omaaa pukuhuonetta... muillekkin annettava rauha olla...
Miten 7vuotias pikkupoika sinua häiritsee?
Kyllä minua haitaa ne parivuotiaas tollottajat jotka tulee ja kyselee kaikke tyhmää ;)
 
"MintunKukka"
[QUOTE="tiiu84";25810729]Voisiko miehesi mennä pojan avuksi pukutiloihin ja suihkuosastolle ja sen jälkeen kahville/kirjastoon/kotiin odottelemaan kun olette uineet? Selitätte uimahallin henkilökunnalle tilanteen niin mies varmasti pääsee avuksi ilman mitään maksua.[/QUOTE]

Tämä olis hyvä ratkaisu. Meinasin just samaa ehdottaa.
 
halipupu harmaana
[QUOTE="mä-78";25810678]voitte mennä uimaan mutta naisten puolelle poikaa et ota mukaan...[/QUOTE]

Miksi ei muka voi? Onko siinä paljon eroa onko lapsi 6v. vai 7v?

Meillä 7v. ei uskalla vielä mennä yksin miesten puolelle ja aion ottaa hänet perjantaina mukaan naisten puolelle, kun kuopuksella alkaa uimakoulu. Tässä kevään aikana sitten harjoittelemme samalla sitä, että esikoinen uskaltaa ja osaa mennä miesten puolelle yksin. Lähinnä pukukaapin kiinni ja auki saaminen jännittää eniten eikä lapsi välttämättä uskalla pyytää aikuiselta apua ja miehet eivät ehkä tajua tarjota apuaan niin helposti kuin täti-ihmiset, kun lapsi koittaa saada kappiaan lukkoon eikä onnistu siinä. Jos joku tulee valittamaan, niin kerron etta harjoittelemme vielä, mutta tuskin kukaan tulee mitään sanomaan.
 
AP..
[QUOTE="MintunKukka";25810733]Sanokaa nyt ihmeessä mikä siinä on kamalaa jos 7vuotias poika on naisten puolella?[/QUOTE]

Tääl oli pitkä ketju aiheesta joskus. Traumatisoi tytöt. Ja olen tavallaan samaa mieltä, et SAATTAIS olla noloa, jos omalta luokalta olis tyttöjä. Poikani ei siitä välitä tai ymmärrä, mitä pahaa siinä on. Ehkä tytöt jo tossa iässä ajattelee eri tavoin?
 
"alma"
[QUOTE="MintunKukka";25810733]Sanokaa nyt ihmeessä mikä siinä on kamalaa jos 7vuotias poika on naisten puolella?[/QUOTE]

No ei siinä aikuiselle mitään kamalaa olekaan. Mutta voisin kuvitella, että jos uimahalliin sattuisi samaan aikaan vaikkapa pojan luokkakaveri, niin tilanne olisi kiusallinen molemmille lapsille.
 
  • Tykkää
Reactions: Poppeliini

Yhteistyössä