Käytätkö kaupasta saatavia tekokynsiä? Mielipide niistä?

• Viestiketjun aloittaja kauniit kädet
  • Ensimmäinen viesti
Omissa häissäni käytin. Semmosia suht lyhyitä ja tais olla just ranskalaisella manikyyrillä. Oltiin vaan häitä edeltävä päivä ja yö eedenissä joten ne kaikki lähti irti, tartti sitten uudet asentaan häthätää ennen hääjuhlia. Toivottavasti kukaan ei siä kylpylässä törmänny mun kynsiin, niistä tais kaks hukkua ennen kun tajusin että ne liukee irti :D Muuten en yleensä käytä kun en tykkää pitkistä kynsistä, haluisin kylläkin paksummat ja vahvemmat kynnet.

noup
En, ne ovat yleensä vähän rumia. Osa on ihan ok ja niistä ei edes välttämättä huomaa, että on tekokynnet eikä rakennekynnet. Mut ihan kamalan näköistä jotkut tökerön näköiset ja kynnen mukana ylikasvaneet markettitekokynnet, sellaiset paksut ja epäistuvat:x

En mä kehtaisi esim. häihin laittaa, vaan kävisin laitattamassa rakennekynnet. Yhdellä morsiamella näin kerran just sellaiset rumat, joista näki kilometrin päähän, että on seppälästä haetut tekokynnet. Oli vähän nolon näköistä.

"vieras"
Joskus käytin, mutta sit tulin yliherkäks sille liimalle, joten ei puhettakaan enää. Onkohan se geelikynsissä käytettävä liima samaa? Haaveilen semmosista mut en tiiä voiko laittaa : / Se liima on nimittäin ihan hirveetä myrkkyä, mulla on heti avohaavoilla sormenpäät jos laitan..

[QUOTE="vieras";25779382]Joskus käytin, mutta sit tulin yliherkäks sille liimalle, joten ei puhettakaan enää. Onkohan se geelikynsissä käytettävä liima samaa? Haaveilen semmosista mut en tiiä voiko laittaa : / Se liima on nimittäin ihan hirveetä myrkkyä, mulla on heti avohaavoilla sormenpäät jos laitan..[/QUOTE]

Ei geelikynsiin kuulu liima millään tavalla

Yhteistyössä