Jipiiiiiii, nyt mulla on ne kirkkaanpunaiset farkut *kuva*

Mulla löytyy kaapeista useammankin sortin huiveja..on iso maxi koon pinkki pantteri , tavis pinkkii, liukuvärjättyy, vähän sellanen hippi tyylin..
Oi joo, huiveja pitää olla ja paljon!! Ja mä oon nyt ruvennu penkomaan noita mun aarrelaatikoitani - pitää etsiä käsiini ne värikkäät muoviset ja puiset rannerenkaat, niillä saa kivasti kans pirteyttä olemukseen...tosin mun täytynee jemmata ne tai sitten saan etsiä niitä tuon esikoispoikani huoneesta, hän kun tykkää hiukan säväytellä :)!

Oi joo, huiveja pitää olla ja paljon!! Ja mä oon nyt ruvennu penkomaan noita mun aarrelaatikoitani - pitää etsiä käsiini ne värikkäät muoviset ja puiset rannerenkaat, niillä saa kivasti kans pirteyttä olemukseen...tosin mun täytynee jemmata ne tai sitten saan etsiä niitä tuon esikoispoikani huoneesta, hän kun tykkää hiukan säväytellä :)!
mä kaivoin kans tuossa mun ihanat huivit jotka tein jo aikaa sitten...tykkään niin paljon niistä.

Mulla ne huivit on vähän eri tarkotuksessa mutta niitä on about *ynnää* ainakin 50-60 eri sorttia väri variaatioineen plus helyt päälle :D Ei mahtunu enää sängyn alus laatikkoon niin piti yks hylly kaapista varata
Mut mä tykkään. Yks vaki kauppa briteistä mistä aina tilailen ku siellä on postarit vaan 3,60€ tilasit miten paljon vaan paitsi jos tilaa 60€ tai enempi ni ei tuu postareita.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä