Ne on kyl kans aika kivat. Mutta mä halusin punaisetNice
Mulla on pinkit farkut ja niiden kaa tulee pinkit lenkkarit :ashamed:
joo pinkit byysät on meitille totuttelu vaihe..sain töissä ollessa tarpeeks kirkkaan punasesta niin taannunnaisesti aloitetaan väreihin paluu näinNe on kyl kans aika kivat. Mutta mä halusin punaiset
uuuu...hienotjoo pinkit byysät on meitille totuttelu vaihe..sain töissä ollessa tarpeeks kirkkaan punasesta niin taannunnaisesti aloitetaan väreihin paluu näin
https://imaging.stockmann.com/web/HH/398/630/398630_01.jpg?&width=376&height=425
tollaset
:O - törkeen hienot!! No nyt mäkin haluun sitten jotain tommosta |O...!!
tyst siellä nyt halujesi kanssa...mä juur lupasin, etten hanki kenkiä hetkeen....:O - törkeen hienot!! No nyt mäkin haluun sitten jotain tommosta |O...!!
eiks ookkin..hinta eh ei oo niin mutku mä HALUUN ja ne on tilattu jo:O - törkeen hienot!! No nyt mäkin haluun sitten jotain tommosta |O...!!
..tässä nyt pysty olenkaan pidättelemään :ashamed:...mitäs laitatte noin mageita hankintojanne !tyst siellä nyt halujesi kanssa...mä juur lupasin, etten hanki kenkiä hetkeen....
hihihi....mä olen niin kauan hakenut joko valmiita tuollaisia tai kangasta. Täältä oli kaik loppu Ja niitä oranssiin taipuvia en halunnut. Nyt löyty kangas sitten vihdoin...tässä nyt pysty olenkaan pidättelemään :ashamed:...mitäs laitatte noin mageita hankintojanne !
Mulla löytyy kaapeista useammankin sortin huiveja..on iso maxi koon pinkki pantteri , tavis pinkkii, liukuvärjättyy, vähän sellanen hippi tyylin....uuh..ja noihin sun upeisiin pöksyihin kyllä NIIN kävis noi Woltin kengät ...ja hiuksiin semmonen tosi raikas punapallokuosinen huivi! Johan saa kevät ja kesä tulla !
Öh, mikä kumma farkkukato tääl oikein on?Hitsi, mä kävin just etsimässä farkkuja, ihan tavallisia tosin, mut ei oikeen löytynyt. : /